kkrzysiekk555 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Dziś już 3 dzień grzebie przy moim audi wymieniam czujniki i takie tam bo jak prędzej pisałem mam problemy z odpalaniem ale pomijając już ten temat, zdjąłem obejmę i jak zaznaczyłem na zdjęciu (Zdjęcie w załączniku) poleciało troszkę oleju, nie dużo ale było, czy to norma? Turbo bierze???
Adrian1727 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 (edytowane) Turbo zawsze podbierze olej w małych ilościach jak olej z bagnetu szybko nie znika to nie ma się czym martwić, a to że w rurce od intercoolera jest trochę oleju to nic takiego się nie dzieje to normalne Edytowane 18 Stycznia 2017 przez Adrian1727
hosearkadio Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 nie powinno być tam oleju .Sprawdź odpowietrzenie skrzyni korbowej.
Adrian1727 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, hosearkadio napisał: nie powinno być tam oleju .Sprawdź odpowietrzenie skrzyni korbowej. Kolego zależy ile tego oleju. Mowa jest o niewielkiej ilości. Teoretycznie w rurce intercoolera nie powinno być wcale oleju ale praktycznie jest to niemożliwe, choćby dlatego że ten olej zawsze będzie się pojawiał, czy z odmy czy z par oleju przedostających się przez uszczelniacze turbiny. To jest silnik turbo a w dodatku silnik ma swoje lata i spory przebieg za sobą, nie wiem w jakim stanie jest turbina, czy była wymieniana itp. to nie jest auto z salonu. Oczywiście sprawdzić drożność odmy zawsze można, nic trudnego ale jeśli kolega nie zauważył ubywającego oleju, kopcenia auta, braku mocy i wycieków oleju to moim zdaniem to jest normalne zjawisko i nie należy się przejmować. Edytowane 20 Stycznia 2017 przez Adrian1727
Unf Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Dokladnie. Jesli olej nie znika w oczach z silnika to jakis film olejowy w dolocie to normalna sprawa.
hosearkadio Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 (edytowane) 20 godzin temu, Adrian1727 napisał: Kolego zależy ile tego oleju. Mowa jest o niewielkiej ilości. Teoretycznie w rurce intercoolera nie powinno być wcale oleju ale praktycznie jest to niemożliwe, choćby dlatego że ten olej zawsze będzie się pojawiał, czy z odmy czy z par oleju przedostających się przez uszczelniacze turbiny. To jest silnik turbo a w dodatku silnik ma swoje lata i spory przebieg za sobą, nie wiem w jakim stanie jest turbina, czy była wymieniana itp. to nie jest auto z salonu. Oczywiście sprawdzić drożność odmy zawsze można, nic trudnego ale jeśli kolega nie zauważył ubywającego oleju, kopcenia auta, braku mocy i wycieków oleju to moim zdaniem to jest normalne zjawisko i nie należy się przejmować. zgodził bym się jeżeli odrobinę oleju jest od turbo do intercolera,ale jeśli olej idzie na przepustnice to trzeba tym się zająć. Z tego co pisał to wypłynął mu olej z rury na przepustnice, wiec nie piszcie koledze ,że to norma. Edytowane 21 Stycznia 2017 przez hosearkadio
Adrian1727 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 (edytowane) 4 godziny temu, hosearkadio napisał: zgodził bym się jeżeli odrobinę oleju jest od turbo do intercolera,ale jeśli olej idzie na przepustnice to trzeba tym się zająć. Z tego co pisał to wypłynął mu olej z rury na przepustnice, wiec nie piszcie koledze ,że to norma. Nie chcę się kłócić czy robić z igły widły. Zgodzę się z kolegą bo każdy z nas być może spotkał się z takim zjawiskiem ale także wyobrażamy sobie inaczej. Kolega w opisie napisał że troszkę poleciało to fakt. Ale kolego jeśli mamy się czepić już każdych szczegółów to my nie wiemy kiedy ostatni raz ktoś czyścił te przewody. Jeśli były dawno czyszczone to taki olej się nagromadzi na ściankach nawet w większej ilości. Biorąc pod uwagę słowo "wypłynął" olej, to moim zdaniem jest dość mocne określenie. Jeśli by olej "wypłynął" z tego przewodu to w układzie dolotowym byłoby tyle oleju że auto by moim zdaniem kopciło strasznie i miałoby wiele wiele innych objawów. Gdybań jest wiele i każdy z nas uważa inaczej, ja jednak trzymam się tego, co napisałem wyżej jakby autor tematu miał jakieś pytanie chętnie służę pomocą. Pozdrawiam Edytowane 21 Stycznia 2017 przez Adrian1727
hosearkadio Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 11 godzin temu, Adrian1727 napisał: Nie chcę się kłócić czy robić z igły widły. Zgodzę się z kolegą bo każdy z nas być może spotkał się z takim zjawiskiem ale także wyobrażamy sobie inaczej. Kolega w opisie napisał że troszkę poleciało to fakt. Ale kolego jeśli mamy się czepić już każdych szczegółów to my nie wiemy kiedy ostatni raz ktoś czyścił te przewody. Jeśli były dawno czyszczone to taki olej się nagromadzi na ściankach nawet w większej ilości. Biorąc pod uwagę słowo "wypłynął" olej, to moim zdaniem jest dość mocne określenie. Jeśli by olej "wypłynął" z tego przewodu to w układzie dolotowym byłoby tyle oleju że auto by moim zdaniem kopciło strasznie i miałoby wiele wiele innych objawów. Gdybań jest wiele i każdy z nas uważa inaczej, ja jednak trzymam się tego, co napisałem wyżej jakby autor tematu miał jakieś pytanie chętnie służę pomocą. Pozdrawiam masz racje ja się z nikim nie kłócę, tyko stwierdzam fakt" jak kto dba tak ma"
kkrzysiekk555 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2017 (edytowane) Panowie sorry, ze nie było mnie pare dni, auto ma moc, przebieg 190.000 (hym czy prawdziwy... podobno trasa z Berlina do Wawy to jakieś -100tyś ale pewności nie ma) Auto nie kopci wcale, no a olej to tak niecały Litr na 10.000 wypije. a w tej rurce to było taka ilość jak w nakrętce po widzie mineralnej... A wracając do tego co Kolega wyżej napisał to jak sprawdzić odpowietrzenie skrzyni korbowej? troche zielony dla mnie temat? Edytowane 26 Stycznia 2017 przez kkrzysiekk555 błąd w tekście
Adrian1727 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Opublikowano 26 Stycznia 2017 4 godziny temu, kkrzysiekk555 napisał: A wracając do tego co Kolega wyżej napisał to jak sprawdzić odpowietrzenie skrzyni korbowej? troche zielony dla mnie temat? Odpowietrznik skrzyni korbowej to odma. Ona znajduje się u ciebie pod kolektorem ssącym, jest wpięta do bloku. Łatwo ją zauważysz, ją się wyczepia i można sprawdzić czy jest drożna, ale jak nie wywala ci olej bagnetem czy uszczelkami to jest okej ale profilaktycznie zobacz. Zdjęcie odmy podaję w linku poniżej: https://www.google.pl/search?q=odma+audi+a4+b5&espv=2&biw=1366&bih=638&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjRlczKkODRAhWIWBoKHbskDtAQ_AUIBigB#imgrc=cxGoZdud9zH22M%3A oraz https://www.google.pl/search?q=odma+audi+a4+b5&espv=2&biw=1366&bih=638&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjRlczKkODRAhWIWBoKHbskDtAQ_AUIBigB#imgdii=cxGoZdud9zH22M%3A%3BcxGoZdud9zH22M%3A%3BZ0s6nMC8lTEJWM%3A&imgrc=cxGoZdud9zH22M%3A U mnie w 1.8 ADR (nie pamiętam dokładnie) ale chyba idą te dwie jedna jest przy samym bloku a druga (ze zdjęcia 1) jest doczepiona do niej.
kkrzysiekk555 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2017 Ok dzięki ale dostęp trudny:)
Adrian1727 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Opublikowano 27 Stycznia 2017 13 godzin temu, kkrzysiekk555 napisał: Ok dzięki ale dostęp trudny:) No troszke roboty jest
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się