NoName814 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Witam, wiem ze sporo tego typu tematów na forum i dość sporo ich przejrzałem jednak nie znalazłem nic z podobnymi objawami. Ale do sedna. Od ponad roku jeżdzę audi, od 9 miesięcy mam lpg. Jakies 2 miesiące temu skończyła mi sie pompa paliwa i wymieniłem na używana. Przez 8 miesięcy nie było najmniejszego problemu z lpg jednak kilka dni temu skończył mi sie gaz i dojechałem do domu na benzynie (ok 2 km ) rano miałem problem z odpaleniem ale jak zaskoczył to juz było ok zatankowałem gaz i śmigłem. Jednak auto zaczęło mieć problemy z odpalaniem, wymieniłem filtr paliwa miał chyba z 15lat ale nie pomogło. Po jakimś czasie jednak zaczął nie problemy po odpaleniu poniewaz gasł i po odpaleniu trzeba go trzymać na gazie. Jednak zeby było mało problem narasta i zaczął sie problem z jeżdżeniem na benzynie, pod obciążeniem niema mocy. Wymieniłem mu świece podmieniłem przepływke i cewki i brak reakcji. Dodam ze po odpaleniu śmierdzi nie przepalona benzyna, próbowałem go "przepalic" zrobiłem kilka naście km na benzynie i po czasie zaczęło sie poprawiać ale do zgaszenia bo problem powraca. Pali cieżko niezależnie czy na ciepło czy zimno. Na biegu jałowym jak wcisnie mu sie mocno P. gazu to dławi sie i potrafi strzelc ale niewiem czy w wydech czy w dolot, podczas jazdy nie przyspiesza żwawo a czasem potrafi sie zamulic i słabnąć. I chodzić czasem jak by na chwile nie palił na cylinder lub 2.Na gazie chodzi prefekt. Przepustnice umyłem i zaadoptowałem. Przy odpalaniu zalowazylem ze jeśli zakręcę go kilka razy ale krótko to szybciej odpala. Skończyły mi sie pomysły co to moze byc i długo by pisac co ja tam nie próbowałem ale moze ktoś z was miał taki problem i go rozwiązał i mógł by sie podzielić rozwiązaniem
k232 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 (edytowane) Komputer pokazał jakieś błędy ? Najpierw zmień na oryginalny czujnik temp, jak okłamuje auto temperaturę to będziesz miał bardzo różne cyrki a przed wszystkim słabe palenie. Ja kupiłem taki czujnik i właśnie z tej strony: http://allegro.pl/czujnik-temperatury-059-919-501-z-uszczelka-o-ring-i6258992468.html?snapshot=MjAxNi0xMi0yMVQxMDoxMzowOVo7YnV5ZXI7NzZlNDQ1ZTI3ZDkzYjI1NjhkNGI0YTBjYjc3NDExZTFmYTA2NTJjNDJkMTllNDMwYmE1NDkzMTkyYzM5NzhiNw== Całkiem inny samochód po wymianie, zacznij od tego. Jak masz kompa to sprawdź jeszcze czy sonda pracuje. A na ciepłym jak odpala? Edytowane 18 Stycznia 2017 przez k232
NoName814 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2017 Sondę wymieniłem jakieś pół roku temu, komputer pokazuje kilka błędów ale wszystkie sporadyczne: problem z mieszanka, spalanie stylowe, lambda i przepływke. komputerem zerkałem na parametry i wszystkie czujniki dają sygnały prawidłowe, czujnik temp. Przez kompa pokazuje prawidłowa temperaturę ale ponoć sa 2. Bo podmieniłem przepływke i cewki, przepustnice czyściłem i adaptowalem, auto przeganialem na PB nawet wtryski płakałem jakimś "specyfikiem" myślałem ze to jakis fake ale ponoć ten preparat działa. Ale huba sprawdzę czujnik bo przy niskiej temp. Zewn. Wydaje mi sie ze odpala lepiej i jak odłączyłem.. Hamm niewiem jak to nazwać, to chyba jest cos od ssania bo idzie od przepustnicy do wiązki z wężykami paliwa i ma tam wtyczkę (koło przepływomierza sie to znajduje) ale czujnik sprawdzę, chyba ze jest jakaś metoda zdjagnozowania bez demontażu? Zeby nie potrzebnie nie kupować i gmerać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się