Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Radio symphony 2din jak podpiąć wzmacniacz ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie , zakupiłem właśnie konsole 2 din z radiem symphony 2 din , i mam parę pytań , przejrzałem wiele postów i nie znalazłem 100 % odpowiedzi , a w temacie audio jestem totalnym laikiem . Pacjent A4 B5 98 Rok Avant . Fabrycznie nie miał głośników w tylnych drzwiach . 

Chcę włożyć głośniki w tylne drzwi i podpiąć je pod zewnętrzny wzmacniacz np : Blaupunkt GTA 4 mk 2( moc od 600- 800W ) nie mniej nie więcej i teraz mam pytania : 
1) Symphony nie ma wyjść cinch , jak podłączyć radio ze wzmacniaczem ? Wpiąć się wg schematu w dane piny przewodami i potem dorobić do nich cinch ? A skoro tak to poproszę o nazwę tych wejść , czy to jest Line out + i - ?
2) Przednie głośniki 4 szt w drzwiach( 2 małe 2 duże ) będą zasilane z radia , natomiast głośniki w tylnych drzwiach ze wzmacniacza plus subwoofer , czy to ma sens ? 
3) W radiu symphony będę musiał uaktywnić VAGiem opcje BOSE ? 
4) Jakie dobrać głośniki na tylne drzwi tzn ile Ohm i ile radzili byście wat żeby nic nie popalić ?
5) Jak radzilibyście wprowadzić do radia symphony sygnał AUX ? Poprzez adaptery ? czy podpiąć się pod wejście Line in + i - ? 

Tematów było sporo , ale nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi na moje pytania , z góry dziękuje ! 

Opublikowano

1) Dokładnie tak jak mówisz

2) Sens jakiś jest, bo zagrają ale myślę, że warto powalczyć i podpiąć pod wzmacniacz, żeby dały z siebie 100%

3) Nie, bo potrzebujesz tylko sygnał. Nie masz bose, nie jest Ci to potrzebne żeby ruszyć wzmak.

4) Lepiej wrzuć do bagażnika subwoofer, będzie to o wiele lepsza opcja niż tylne głośniki. Skoro seryjnie ich nie masz, scena z przodu zrobi lepszą robotę. Nie będziesz miał może super odseparowanego zestawu ale zagra to lepiej w teorii. Nic nie popalisz, chyba, że wzmacniac wrzucisz od głośników creative'a :decayed:

4) Nie przerabiałem, więc się nie wypowiadam. 

Opublikowano