OskarF 0 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Witam! Kupiłem kilka dni temu a4 b7 2006, 2.0 TDI BRD (170km). Mam problem.. Od początku wydawało mi się, że auto nie jedzie tak jak powinno i strasznie mocno śmierdzą spaliny oraz kopci na postoju na biało/niebiesko zanim się rozgrzeje. Dzisiaj z ciekawości pojechałem na hamownię i okazało się, że brakuje AŻ 30km... Auto stoi już u mechnika. Komputer pokazał wszystko w normie. Synchronizacja wałków rozrządu ok, wtryski według komputera ok, przepływomierz według komputera ok, turbina według komputera również ładuje bardzo dobrze. Ktoś miał podobny problem? Czytałem podobne tematy ale w większości przypadków były to wtryski, które u mnie chyba są ok... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniuh 21 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 trzebaby chyba zrobic komplet logow statycznych i dynamicznych. jest w nim jeszcze DPF? moze jest zapchany. sprawdzales czy auto bylo na akcji serwisowej z pompkami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Zajrzyj do EGRu. Szczelność pierścienia przepustnicy -czasami bywa że go nie ma wogle bo wylatuje w kierunku cylindrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 w jakich warunkach warsztat sprawdzal auto na komputerze? byles przy tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekMiskiewicz 0 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 dpf do wypierdzielanie, kolektor do czyszczenia iturbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekm 0 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Logi statyczne/ dynamiczne robiłeś? Wklej tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 22 godziny temu, MarekMiskiewicz napisał: dpf do wypierdzielanie, kolektor do czyszczenia iturbo Usuwanie sprawnego DPF-a jest nieporozumieniem i narażaniem się na koszta. Najpierw należy wykonać diagnostykę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Członka 0 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Ja mam pustego dpf-a i wyłaczony w kom. ale przez pusta puche jest glosniej w kabinie wiec zastanawiam sie nad rozwiazaniem takim : http://allegro.pl/katalizator-audi-a4-b7-1-9-2-0-tdi-2004-2008-i6687591098.html i http://allegro.pl/rura-laczaca-audi-a4-b7-1-9-2-0-tdi-2004-2008-i6687589276.html lub http://allegro.pl/katalizator-tlumik-audi-a4-1-9tdi-bke-brb-antpol-i6670762122.html co myślicie o takim rozwiazaniu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 pusta puszka dpf - nie, 1 i 2 więc katalizator - tak, 3 zdecydowanie - nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OskarF 0 Opublikowano 1 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 Dnia 20.01.2017 o 10:30, Musashi napisał: w jakich warunkach warsztat sprawdzal auto na komputerze? byles przy tym? Byłem przy tym. W momencie gdy auto było podpięte na hamowni gość podłączył komputer i wszystko sprawdził. Dnia 21.01.2017 o 02:36, wojtekm napisał: Logi statyczne/ dynamiczne robiłeś? Wklej tutaj Dzisiaj znowu odstawiłem do kolejnego mechanika. Powiem mu żeby to zrobił. Dnia 20.01.2017 o 00:48, moniuh napisał: trzebaby chyba zrobic komplet logow statycznych i dynamicznych. jest w nim jeszcze DPF? moze jest zapchany. sprawdzales czy auto bylo na akcji serwisowej z pompkami? Nie mam pojęcia czy jest dpf. Raczej jest bo komputer pokazywał % wypełnienia oraz kiedy wypalał i wypali. Sprawdzałem i nie był a akcja niestety skończyła się w styczniu 2016.... Problem nadal nie rozwiązany. Kolejny mechanik dzisiaj sprawdza dalej. Mają dostęp do sprawdzenia wtrysków także jak będzie taka potrzeba to od razu to zrobią. Dzisiaj będę widział coś więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 5 minut temu, OskarF napisał: Dzisiaj znowu odstawiłem do kolejnego mechanika. Powiem mu żeby to zrobił. Tylko niech ci je udostępni. Inaczej nic nie podpowiemy. Poszukaj może lepiej spotów w rejonie albo kogoś z forum z VAG-iem, szybciej czegoś się dowiesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OskarF 0 Opublikowano 1 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 4 minuty temu, Musashi napisał: Tylko niech ci je udostępni. Inaczej nic nie podpowiemy. Poszukaj może lepiej spotów w rejonie albo kogoś z forum z VAG-iem, szybciej czegoś się dowiesz... Także szukam kogoś z Torunia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 najlepiej w tym dziale... https://a4-klub.pl/forum/81-kujawsko-pomorskie/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stachu 98 0 Opublikowano 20 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2019 Witam, posiadam audi a4 b7 2.0 tdi, po ruszeniu samochód zaczął dymic na czarno i nie ma mocy. Obroty nie przekraczają nawet 2 tyś. Nie wiem co to może być. Pomoże mi ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się