toma085 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 (edytowane) Witam panowie mam spory problem z w/w silnikiem , auto zaczyna coraz bardziej telepać na wolnych obrotach a bipy wędrują na wysokich obrotach w okolice 100 na wolnych w granicach 60-70 na wszystkich pompowtryskach , korekcje są w porządku nie przekraczają 0,8 do 1. Dodam że jak bardzo telepie to wpadają błędy w pompowtryskach NR.16. Dzieje się tak jak auto jest już dogrzane nieraz jeszcze podczas przyśpieszania zaczyna mrugać kontrolka świec żarowych i zapala się kontrolka od ESP i oczywiście awaria silnika. Sprawdziłem już wiązkę od pompowtrysków wszystkie przyłącza i egr wyczyszczony. Auto już pozbawione DPF-u. Myślę żeby jeszcze raz wymienić filtr paliwa i zmierzyć ciśnienie w układzie paliwowym jakie daje tandem pompa ale słyszałem że tam szybko wysiadają pompowtryski , nie wiem jeszcze czy może być przysczyna w napędzie pompy oleju lub coś z rozrządem niby synchro jest na zero. Może ktoś coś podpowie co jeszcze może być. Edytowane 20 Stycznia 2017 przez toma085
Musashi Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 1. dogiecie konektorow PD 2. jakosc paliwa - ( odpompuj trochę z filtra do słoika i obejrz) ew. można dodać depresator do paliwa. 3. cisnienie z tandem 4. bip 60-70 na biegu jalowym to nie dramat jeszcze. 5. jakie blędy? 6. wrzuć nagranie pracy na biegu jałowym. 7. demontaż PD i wymiana uszczelniaczy. Niestety w tym jest trochę pułapka finansowa. Jeżeli nic się nie zmieni, ponowny demontaż PD, wymiana, lub weryfikacja i regeneracja, wtedy trzeba ponownie kupić uszczelniacze i śruby mocujące.
toma085 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2017 ad.1 Już zrobione. ad.2 Już od jakiegos czasu te objawy towarzyszą minimum 3miesiące filtr był wymieniany paliwo OK. Ad.3 Dzis zmierzę. Ad.4 Przy 4500 pipy już podchodzą pod 120 Ad.5 Takie pokazał vcds jakies dziwne niem mam takich w opisach. 005510 , P1586. 000387 , 001350 , p0546 006465 Ad.6 Dopóki zimny to chodzi równo żadnych objawów chociaż lekkie buczenie słychać takie bardziej basowe brzmienie. Ad.7 Hmm nie zapowietrza się po dłuższym postoju ale może przepychać kompresię pod obciążeniem i sam siebie zapowietrza to by mogło tłumaczyć wysokie bipy czyli jak by niedobór paliwa.
MarekMiskiewicz Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 2.0 tdi mają lekkie podrygiwania niestety ale to jest ich przypadłość i trzeba się do tego przyzwyczaić jeżeli mocno telepie to bym sprawdził pompe oleju
toma085 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2017 Telepie jak jest bardzo nagrzany stoi na wolnych i podczas przyspieszania lekko poszarpuje i zapala się spirala od swiec żarowych., a może posprawdzać przepływkę i czujnik położenia wału i wałków.
MarekMiskiewicz Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 zobacz czy błąd jakiś wyskoczy jak mu wyskoczą kontrolki
Musashi Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 powyżej link, dotyczący szarpania przy przyspieszaniu. Dnia 20.01.2017 o 17:24, toma085 napisał: Ad.4 Przy 4500 pipy już podchodzą pod 120 Dnia 20.01.2017 o 17:24, toma085 napisał: Ad.5 Takie pokazał vcds jakies dziwne niem mam takich w opisach. 005510 , P1586. 000387 , 001350 , p0546 006465 005510, P1586. - błąd poduszki silnika, 000387 - czujnik temp paliwa, brak połączenia, zwarty do + 001350, P0546 - Czujnik spalin Bank 1 (G235): zwarty do + 006465 błąd ładowania akumulatora, pojawiają się zawsze po szarpaniu? można je wykasować? kiedy pojawią się ponownie. jeżeli powyższe błędy pojawiają się zawsze w zestawie, obejrzałbym wiązki elektryczne w komorze silnika, zwłaszcza pkty połączenia masy.
toma085 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2017 Błędy z esp są winą alternatora który był regenerowany na nie orginalnych częściach , towarzyszy temu również brak podgrzewanych lusterek i tylnej szyby jest to odrębny temat i już zamówiłem ori regulator. Błąd ten wyskakuje po około 10min jazdy. Co ciekawe dziś przeczyściłem przepływkę i jak na razie poszarpywanie ustąpiło podczs przyśpieszania ale telepanie na jałowym nadal jest i bypy wysokie. Zmierzyłem ciśnienie paliwa na tandem pompie i tu niespodzianka na zimnym na wolnych obrotach ciśnienie 6-7bar przy 2000obr już 10 a na 4000obr. około 12 , po porządnym rozgżaniu na wolnych 2bar przy 2000obr 6bar i przy 4000obr. max 7 , podczas przyśpieszania na 5 biegu przy 100km/h nie przekraczało 3bar coś dziwne te wartości. 2 godziny temu, Musashi napisał: Dnia 20.01.2017 o 17:24, toma085 napisał: Ad.4 Przy 4500 pipy już podchodzą pod 120 Kurde coś mi nie pykło na klawiaturze mioło być bipy oczywiście Coś ten link mi nie wyświetla.
Musashi Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 poprawiłem link przy 4000 rpm wymagane ciśnienie z tandempompy - 10,5 bar, sprawdź ciśnienie przed tandem, za filtrem paliwa.
Eddie92 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Tez miałem problem z telepaniem na biegu jalowym , wtryski w idealnym stanie itp, wymieniłem te gumki pod wtryskami i telepanie ustalo ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się