Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Witam czy są promocje dla członków forum na czipowanie silników


gilbert55

Rekomendowane odpowiedzi

Witam czy są może  promocje dla członków forum na czipowanie silnika w  jakimś  warsztacie Trójmieście(Gdynia, Gdańsk, Sopot) , bo mam  audi a4 b7 w kombi z silnikiem 1,9 tdi 116 koni i chciałem go teraz z czipować żeby zwiększyć nieco dynamikę i może zmiejszy się spalanie również. Myślałem o warsztacie w Gdańsku   TUNE-UP, słyszałem  że ma dobre opinie , albo polecacie kogoś innego z trójmiasta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre opinie to ma bohater tego filmu tj. Gregor10 ;)

Znajdziesz go tutaj na forum pod w/w nickiem ;)

Edytowane przez Onyks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Onyks napisał:

Dobre opinie to ma bohater tego filmu tj. Gregor10 ;)

jasne i za standardem będzie walił ponad 700km.

 

Dnia 21.01.2017 o 20:15, gilbert55 napisał:

promocje dla członków forum

 raczej wątpię ale zadzwoń, napisz albo pojedź i pogadaj.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, marcin4x4 napisał:

jasne i za standardem będzie walił ponad 700km.

 

 raczej wątpię ale zadzwoń, napisz albo pojedź i pogadaj.

 

 

 

Dla porządnie zrobionego softu warto jechać i tysiąc. Wybór należy do Ciebie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń do Tune-UP i umów się. Ja jak robiłem u nich "chip" ponad 2 lata temu to miałem zniżkę dla forum A4. To jeden z bardziej polecanych na wielu forach motoryzacyjnych warsztatów tuningowych na pomorzu. Sam Gregor10 to potwierdzi

Edytowane przez nastek79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Onyks napisał:

Dla porządnie zrobionego softu warto jechać i tysiąc. Wybór należy do Ciebie. 

no to zacznij nam teraz udowadniać który biały jest bielszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, marcin4x4 napisał:

no to zacznij nam teraz udowadniać który biały jest bielszy.

Nie zamierzam, swoje zdanie juz wyraziłem. Każdy wybierze co zechce. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za pomoc, pojadę do Tune-UP ale dopiero pod koniec lutego bo musiałem wyjechać w delegacje, może będzie jakaś zniżka dla członków forum ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

700 km jechać aby zrobić program w tdi chłopaki jaja sobie robicie.Chyba nawet w tym filmiku z góry Robert z Tune up jest prowadzącym a tdi to on pewnie po ciemku ogarnia od kilkunastu lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Onyks napisał:

Nie zamierzam, swoje zdanie juz wyraziłem. Każdy wybierze co zechce. 

a potem zdziwko bo się okazuje że Twój soft robił koleś z miasta obok.. ale jechałeś te 700km.

A tak na pożnie chyba nie uważasz że po 3 latach jedna osoba wszystko ogrania i do tego jeszcze siedzi na warsztacie.  To jest fizycznie niemożliwe, o mniej standardowych sterowniach nawet nie wspomnę.  Dość ciekawe jest że w ciągu 3 lat udało się zrobić taki fame na forum.... problem poleceń to wiedza klientów która najczęściej jest zerowa.

Proszę tego nie odbierać jako negatywnej kampanii, outsourcing to rzecz normalna a na sukces firmy składa się kilka elementów, niestety ale jesteśmy tylko ludźmi i fakt że coś robimy samemu nie znaczy ze robimy to dobrze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, marcin4x4 napisał:

a potem zdziwko bo się okazuje że Twój soft robił koleś z miasta obok.. ale jechałeś te 700km.

A tak na pożnie chyba nie uważasz że po 3 latach jedna osoba wszystko ogrania i do tego jeszcze siedzi na warsztacie.  To jest fizycznie niemożliwe, o mniej standardowych sterowniach nawet nie wspomnę.  Dość ciekawe jest że w ciągu 3 lat udało się zrobić taki fame na forum.... problem poleceń to wiedza klientów która najczęściej jest zerowa.

Proszę tego nie odbierać jako negatywnej kampanii, outsourcing to rzecz normalna a na sukces firmy składa się kilka elementów, niestety ale jesteśmy tylko ludźmi i fakt że coś robimy samemu nie znaczy ze robimy to dobrze. 

W przypadku Grześka to wątpliwe ;) dla mnie wystarczy fakt, że jego fury objeżdząja inne mocniejsze na wykresie auta :) i smigaja bezawaryjnie.  Godnych warsztatów w Polsce jest tylko kilka i to jest fakt, że Gregor się do nich zalicza..  więc Twoje domysły na temat softu z innego miasta czy to, że wszystko robi sam i tylko 3 lata jest na rynku to niestety ale racji nie masz...  Gdybyś obejrzał dokładnie film to nawet wymienia z kim współpracuje i nie robi wszystkiego sam jak to Ty stwierdziłeś...  Znam osoby co jechały cała Polskę po soft i strojenie lpg bo nikt inny nie potrafił tego wystroić tak by auto na lpg przy 300+ śmigało bezawaryjnie i bez problemów, więc nie snuj domysłów, że każda firma kupuje softy od innych etc bo to, że kilka większych firm tak robi to nie znaczy, że wszystkie.. a bardzo nie lubie wrzucania w ciemno wszystkich do jednego worka i hejtowania bo komuś się powodzi i robi naprawdę konkretną robotę na tle calej Polski..

 

Co do tematu, jedź na miejscu masz Tune up bardzo dobra firma soft w tdi bez problemu ogarnie Robert raczej w trójmieście nie ma nikogo innego do polecenia.  Byle by nie turboelita czy jak im tam... 

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dom w opolskim w promieniu 100km pewnie bym zrobił tdi w 15 firmach(sam robilem  mastera i vivaro w goodhope zero problemów auta zrobiły 400 tys, t4 i avf w Kłodzku w soft tuning ponad 500 tys km tez wszystko super,tfsi robiłem w ctr zabrze narazie 35 tys km i nic nie padło )  w polsce jest takich firm pewnie kilka razy tyle. jak bym mieszkał na Śląsku i miał benzynę to wiadomo digitun z racji największego doświadczenia i największej ilosci projektów ponad 500 KM  (pewnie ma ich kolo 100) ,jest też gregor, aligator,cinsoft wybór jest duży. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, arek_cccp napisał:

tylko 3 lata jest na rynku to niestety ale racji nie masz.

oficjalnie 3 lata, początek filmu

5 godzin temu, arek_cccp napisał:

 Gdybyś obejrzał dokładnie film

nie da się.. wieje nudą a poziom totalny noob ale zdaje się takie jest założenie serii. Podejrzewam że w realu oboje sypaliby z rękawa no ale..  zgadzam się z Robertem (końcówka) a wiedza kosztuje.  Miał być lekarzem, został tunerem i jeszcze mu karzą występować.. no bez przesady :)

 

5 godzin temu, arek_cccp napisał:

nie robi wszystkiego sam jak to Ty stwierdziłeś...


a gdzie ja tak "stwierdziłem" ?

Sprzęt i soft jest drogi więc kalkulacja ogarniania wszystkiego marna,  zwłaszcza jeśli rynek tego nie wymaga,  do tego musisz poświeć sporo godzien na rozpracowanie niektórych sterowników. Wszystko co na Boschu.. spoko nie widzę problemu choć tu między markami też są spore różnice.  Jedno szkolenie z reverse engineeringu ecu  kosztuje 3200 euro netto, jedno ! 

Według mnie czy robi sam, czy kupuje nie ma to żadnego znaczenia. Bierze za to odpowiedzialność i trzyma poziom, to jest najważniejsze.  Jak pisałem jesteśmy tylko ludźmi.

Przy okazji może warto powiedzieć że chłopaki wydają masę pieniędzy na programatory, soft i licencje. To są TYSIĄCE EURO do tego czas i wiedza.. a to przekłada się na cenę. Jak ktoś robi PROFESJONALNIE to fizycznie nie jest w stanie sprzedawać softów za 500 zł. Dusigrosze i poszukiwacze softu za dwie stówki niech teraz pomyślą gdzie powstają ich profesjonalne softy i czy czasem nie przepłacili...

4 godziny temu, jarek920 napisał:

wybór jest duży

nie do końca.. na pomorzu bida z nędzą.. w sumie z oficjalnych pewniak to tylko Robert ale u niego nie widzę tak kompleksowej roboty jak u Grzegorza.

To że nic nie padało nie jest wyznacznikiem jakości softu, jak słusznie zauważył Arek auto ma zap... i się nie rozpaść. Niektórzy potrafią zrobić mocny (na papierze) mod, auto to przeżyje, będzie palić jak smok i jeździć mizernie.. ale wciska.

 

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiscie w rejonie południowo wschodniej Polski moge smialo polecic Gregora

Marcin4x4 - 3 lata to oficjalna firma...a wczesniej ....no wiesz jak jest.

Grzeska poznalem osobiscie wiedze zwłaszcza w t.benzynach ma ogromna.

Nie ma co sie spinac.  Znam WIELU swietnych tunerów w PL i generalnie dobrze jest by klient w przypadku standartowej modyfikacji jechał tam gdzie bedzie dobrze i blisko.

A ze jeden lubi tego a drugi tamtego....jeden woli swieta Wielkiej nocy a drugi Bozenarodzeniowe...kazdy ma prawo wyboru.

 

Kolega z Gilbert55 z TDI zapraszam do mnie cos tam z cena powalczymy ale teraz juz wsadzona pełnowymiarowa hamownia 4x4 wiec tez oblezenie spore sie szykuje ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, rob555 napisał:

teraz juz wsadzona pełnowymiarowa hamownia 4x4 wiec tez oblezenie spore sie szykuje

no właśnie.. kiedy można podjechać ?

BTW: jak się odnajdujesz przed kamerą ?

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.01.2017 o 10:04, marcin4x4 napisał:

 

Niestety outsourcing to norma i nie ma w tym nic dziwnego. Przyjeżdża jakiś totalny wynalazek jak ostatnio Cadillac Escalade na wyłączenie zmiennych faz na sterowniku Delco...kto się tego podejmie na żywca? Jak się ma człowiek nauczyć czegokolwiek? Na czym próbować?  a są ludzie którzy to robią i robili wiele razy.  Czasem nie ma co wyważać otwartych drzwi. 

 

 

 

 

Cytuj

a potem zdziwko bo się okazuje że Twój soft robił koleś z miasta obok.. ale jechałeś te 700km.

A tak na pożnie chyba nie uważasz że po 3 latach jedna osoba wszystko ogrania i do tego jeszcze siedzi na warsztacie.  To jest fizycznie niemożliwe, o mniej standardowych sterowniach nawet nie wspomnę.  Dość ciekawe jest że w ciągu 3 lat udało się zrobić taki fame na forum.... problem poleceń to wiedza klientów która najczęściej jest zerowa.

Proszę tego nie odbierać jako negatywnej kampanii, outsourcing to rzecz normalna a na sukces firmy składa się kilka elementów, niestety ale jesteśmy tylko ludźmi i fakt że coś robimy samemu nie znaczy ze robimy to dobrze. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, edraven napisał:

sterowniku Delco..

tia albo jakieś marelli... po za tym ciężarówki, quady, motory... dzisiaj się "wszystko dłubie". Ilość silników n/a po modyfikacjach też rośnie.

Jeden z większych zakładów w UK nie widzi nic złego w kupowaniu softów i się z tym nie kryje a ich auta startują na Unlim 500 (z polskim softem).  Tylko w u nas 1 osoba musi się znać na wszystkim i robić wszystko.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyjadę na pewno do Tune-ap.Pisałem z tobą mailowo ([email protected]) dwa dni temu ze mogę tobie podrzucić samochód tak na 6 albo 7 lutego.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.01.2017 o 23:54, marcin4x4 napisał:

no właśnie.. kiedy można podjechać ?

BTW: jak się odnajdujesz przed kamerą ?

 

Mysle ze juz na poczatku lutego normalnie bedzie pracowac (jeszcze ostatnie szlify i maly remoncik pomieszczenia). A przed kamera czuje sie spoko :P

Godzinę temu, gilbert55 napisał:

przyjadę na pewno do Tune-ap.Pisałem z tobą mailowo ([email protected]) dwa dni temu ze mogę tobie podrzucić samochód tak na 6 albo 7 lutego.pozdrawiam

Super ! Przypomnij sie ze z a4 jestes ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...