TERRORYM Opublikowano 26 Stycznia 2017 Opublikowano 26 Stycznia 2017 (edytowane) Witam po ostrej jezdzie od razu odkrecilem delikatnie korek zbiormiczka i było duze cisnienie az strzelil plyn przez upust to od razu zakreciłem, po ostygnieciu było juz tylko psst czy to normalne? Auto trzyma temp. 90 stopni i pracuje normalnie. Sprawdzicie jak jest u Was po ostrej jezdzie ? Weze nie sa az tak bardzo twarde raczej normalne, nie ma babelkow jak auto pracuje na jalowym Edytowane 26 Stycznia 2017 przez TERRORYM
petrosdbz20 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Opublikowano 26 Stycznia 2017 14 minut temu, TERRORYM napisał: Sprawdzicie jak jest u Was po ostrej jezdzie ? Czy ja wiem, czy to bezpieczne xD
Bruuuum Opublikowano 27 Stycznia 2017 Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) A co się działo wcześniej, że zdecydowałeś się odkręcać korek po jeździe? Nie powinno tak być, jakieś małe pss ok, ale nie mocne podniesienie poziomu czy jakiś wystrzał. 12 godzin temu, petrosdbz20 napisał: Czy ja wiem, czy to bezpieczne xD Równie jak robienie herbaty wrzątkiem Edytowane 27 Stycznia 2017 przez Bruuuum
M@rcin Opublikowano 27 Stycznia 2017 Opublikowano 27 Stycznia 2017 13 godzin temu, TERRORYM napisał: Witam po ostrej jezdzie od razu odkrecilem delikatnie korek zbiormiczka i było duze cisnienie az strzelil plyn przez upust to od razu zakreciłem, po ostygnieciu było juz tylko psst czy to normalne? Auto trzyma temp. 90 stopni i pracuje normalnie. Sprawdzicie jak jest u Was po ostrej jezdzie ? Weze nie sa az tak bardzo twarde raczej normalne, nie ma babelkow jak auto pracuje na jalowym
TERRORYM Opublikowano 27 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2017 Pytam bo mam fioła na punkcie auta i nie wiem czy uszczelka konczy zywot czy termostat nie domaga... Czyli tak ma byc? Sprawdzicie u siebie? 2 godziny temu, Bruuuum napisał: Nie powinno tak być, jakieś małe pss ok, ale nie mocne podniesienie poziomu czy jakiś wystrzał. No podnoosl sie stan na max tak jakby bylo go tam nalane na full jak ostyglo wrocil na swoj pziom
Bruuuum Opublikowano 27 Stycznia 2017 Opublikowano 27 Stycznia 2017 No to normalne, że gorący płyn ma większą objętość niż zimny i jest różnica, ale przez samo otwarcie korka nie powinien się zwiększyć widocznie okiem poziom. Sam poziom sprawdza się na zimnym silniku, wg. instrukcji na gorącym może być stan nawet minimalnie powyżej max.
Fido Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 Dnia 27.01.2017 o 00:17, TERRORYM napisał: Witam po ostrej jezdzie od razu odkrecilem delikatnie korek zbiormiczka i było duze cisnienie az strzelil plyn przez upust to od razu zakreciłem, po ostygnieciu było juz tylko psst czy to normalne? Boże widzisz i nie grzmisz ?
romanzlasu Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 po ostrej jezdzie plyn moze miec kolo 100 stopni korek utrzymuje cisnienie w ukladzie a przy wiekszym cisnieniu zwieksza sie temperatura wrzenia jak odkreciles korek i spadlo cisnienie to plyn poprostu wylecial bo zaczął wrzeć, lepiej nie odkreciać bo mozna sie poparzyć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się