Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wystrzela płyn chłodniczy czy to normalne?


TERRORYM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po ostrej jezdzie od razu odkrecilem delikatnie korek zbiormiczka i było duze cisnienie az strzelil plyn przez  upust to od razu  zakreciłem, po ostygnieciu było juz tylko psst czy to normalne? Auto trzyma temp. 90 stopni i pracuje normalnie. Sprawdzicie jak jest u Was po ostrej jezdzie ? Weze nie sa az tak bardzo twarde raczej normalne, nie ma babelkow jak auto pracuje na jalowym 

Edytowane przez TERRORYM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, TERRORYM napisał:

Sprawdzicie jak jest u Was po ostrej jezdzie ?

Czy ja wiem, czy to bezpieczne xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co się działo wcześniej, że zdecydowałeś się odkręcać korek po jeździe? Nie powinno tak być, jakieś małe pss ok, ale nie mocne podniesienie poziomu czy jakiś wystrzał.

 

 

12 godzin temu, petrosdbz20 napisał:

Czy ja wiem, czy to bezpieczne xD

Równie jak robienie herbaty wrzątkiem ;)

Edytowane przez Bruuuum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, TERRORYM napisał:

Witam po ostrej jezdzie od razu odkrecilem delikatnie korek zbiormiczka i było duze cisnienie az strzelil plyn przez  upust to od razu  zakreciłem, po ostygnieciu było juz tylko psst czy to normalne? Auto trzyma temp. 90 stopni i pracuje normalnie. Sprawdzicie jak jest u Was po ostrej jezdzie ? Weze nie sa az tak bardzo twarde raczej normalne, nie ma babelkow jak auto pracuje na jalowym 

:grin::facepalm: :facepalm:
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam bo mam fioła na punkcie auta i nie wiem czy uszczelka konczy zywot czy termostat nie domaga... Czyli tak ma byc? Sprawdzicie u siebie?

2 godziny temu, Bruuuum napisał:

Nie powinno tak być, jakieś małe pss ok, ale nie mocne podniesienie poziomu czy jakiś wystrzał.

No podnoosl sie stan na max tak jakby bylo go tam nalane na full jak ostyglo wrocil na swoj pziom 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to normalne, że gorący płyn ma większą objętość niż zimny i jest różnica, ale przez samo otwarcie korka nie powinien się zwiększyć widocznie okiem poziom. Sam poziom sprawdza się na zimnym silniku, wg. instrukcji na gorącym może być stan nawet minimalnie powyżej max. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.01.2017 o 00:17, TERRORYM napisał:

Witam po ostrej jezdzie od razu odkrecilem delikatnie korek zbiormiczka i było duze cisnienie az strzelil plyn przez  upust to od razu  zakreciłem, po ostygnieciu było juz tylko psst czy to normalne?

:facepalm:

Boże widzisz i nie grzmisz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po ostrej jezdzie plyn moze miec kolo 100 stopni korek utrzymuje cisnienie w ukladzie a przy wiekszym cisnieniu zwieksza sie temperatura wrzenia jak odkreciles korek i spadlo cisnienie to plyn poprostu wylecial bo zaczął wrzeć, lepiej nie odkreciać bo mozna sie poparzyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...