Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka dostaliście jakieś pismo od Audi dot. sterownika silnika z oprogramowaniem rozpoznającym, że samochód znajduje się na stanowisku kontrolnym(NOx).. i potrzebna jest aktualizacja zalecana przez producenta, oczywiscie  na koszt serwisu audi ?

Opublikowano

To temat o którym w mediach wszelakiego rodzaju było głośno.

Nic dobrego dla użytkownika ten soft przynieść nie ma prawa.

Opublikowano

Też dostałem takie pismo i zastanawiam się nad tym co zrobić, olać czy jechać

Opublikowano

Ja dostałem pismo już dwa razy i nie mam zamiaru zmieniać u nich sterownika.

Kłamią że nic sie nie zmieni a nawet polepszy, ciekawe co? - chyba spalanie na wieksze, bo zeby obnizyc emisje trzeba podnisc temperature a zeby to zrobic - trzeba podniesc spalanie i kilka innych rzeczy zmienic.

Najlepsze jest to, że w 2.0tdi wołaja o zmiane sterownika w silniku, w 3.0tdi sterownik skrzyni do przeprogramowania, ten sam wał tyle że skrzynia wchodziła w tryb awaryjny jeśli auto jest na tescie i czujnik nie wykrywa jazdy i odchylenia kół o min 5 stopni...

Widać VAG umie kombinować, więc jak nie zrobią rekompensaty jak w USA, to olac ich ciepłym moczem idac rano do łazienki [emoji3]

 

Przyszedl mi jeszcze jeden pomysł: skopiować CAŁE ECU itp, isc do serwisu na "poprawe" sterownika, niech naniosa w system ze dokonali cos takiego a pozniej wgrac swoja kopie jeszcze raz i cieszyc sie swoimi parametrami jesli z samochodem jest wszystko ok [emoji6]

Uwaga dla tych ktorzy maja modyfikacje w postaci remap lub usuniety katalizator!

Remap zostanie u nich usuniety i zniknie a bez katalizatora wam tego nie zrobia, MUSI byc katalizator jadac do serwisu, nie zrobia "poprawy" jak równiez naniosa w system jego brak co sie bedzie wiazac z pozniejszymi klopotami!

Opublikowano

A skąd audi wie, że jestem drugim właścicielem, jeżeli nie jeździłem po zakupie do ASO? Rozumiem, że w takim wypadku listu nie otrzymam?

Opublikowano

Też nie jeździłem do ASO a list otrzymałem 2x. Pierwszy zaraz po zakupie, drugi chyba miesiąc później. Na razie mam spokój. Poza tym nie mają prawa cię zmusić do niczego.

Jeśli mieszkasz w Polsce, kontaktują się z wydziałem komunikacji celem ustalenia danych kto jest obecnym właścicielem pojazdu, jeśli za granicą typu UK, DVSA udziela informacji. Każdy ci powie: to nie my....

A niby kto jak nie oni? - prorokowie żyli troszkę w innych czasach [emoji1]

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...