pawlos23 Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 (edytowane) Koledzy proszę o pomoc w analizie logów. Od jakiegoś czasu pojawia się błąd 17535 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Rich P1127 - 002 - Lower Limit Exceeded aby nie wróżyć z fusów wrzucam logi może ktoś za naszych niezastąpionych forumowych diagnostów pomoże Dynamiczny: Grupy 002, 033: http://vaglog.pl/log-002_033_UAg5a.html Grupy 003, 115: http://vaglog.pl/log-003_115_4W4na4.html Grupy 020, 118: http://vaglog.pl/log-020_118_fX5fp.html auto bez LPG Edytowane 1 Lutego 2017 przez pawlos23
zwonko Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 (edytowane) NIe czuje się niezastąpionym forumowym diagnostą, bardziej "nie znam się a wypowiem się" Opis błędu tutaj:http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17535/P1127/004391_-_Fuel_Trim;_Bank_1_(Mult):_System_too_Rich Z listy wymienionych skreśliłbym MAF. Troszkę zaniża ale tyle to bym go zostawił na razie. Układ zapłonowy (świece,cewka); trochę cofania jest (zwłaszcza 3 cylinder) ale nie jakieś tragiczne, na razie bym zostawił, ewentualnie wymienił świece jeśli stare. Można też spróbować zmienić miejscami i zobaczyć czy wypadanie cofanie za świecą. Sonda - zrobiłbym logi 033 i spr wartośc 032... tylko że obawiam się że przy takim zalewaniu sonda nie będzie pracować prawidłowo Turbo - na moje oko wygląda dobrze... choć nie jestem pewien co do 118 kolumna 3 (Load). Na wszelki wypadek warto spr. węże do turbo. Na deser pompa - sprawdzenie ciśnienia EVAP N80- jak to sprawdzić to ja nie wiem, ale wydaje mi się, że wyświetliłby się też inny błąd. Na koniec wtryskiwacze, jakieś pomiary napięcia itp można próbować, ale najlepiej byłoby podmienić. Edytowane 1 Lutego 2017 przez zwonko
Łukasz13 Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 Co bylo ostatnio robione w aucie? Moze wymieniany filtr paliwa?
pawlos23 Opublikowano 1 Lutego 2017 Autor Opublikowano 1 Lutego 2017 (edytowane) ostatnio padła jedna cewka wiec wymieniłem i przestało szarpać autem i 2 dni póżniej zaczeły sie problemy z chekem 17535. świece wymieniłem już po wystąpieniu błędu Filtr paliwa wymieniany jakiś 8 miesięcy temu do tej pory nie było problemów. Co do pompy to ostatnio chodziła głośniej ale jej przeszło ale i tak juz zamówiłem nową Edytowane 1 Lutego 2017 przez pawlos23
Łukasz13 Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 Ja bym zaczął od sprawdzenia ciśnienia paliwa.
pawlos23 Opublikowano 18 Lipca 2017 Autor Opublikowano 18 Lipca 2017 możne komuś się przyda na przyszłość pomogła wymiana cewek i filtra paliwa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się