Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa wspomagania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć , 
 Mam taki problem ,ze przy skrecie kierownicą  buczy mi , czy to na postoju czy na parkingu i hałas jest coraz gorszy , 
 Z tego co mi powiedizał mechanik to jest to pompa od wspomagania .... 
i tu mam pytanie ... Widziałem jakies nowe za 300 zł na allegro   nie wiem czy doobrze to zoobaczyłem. 

A regeneracja  ( dzis pytałem ) 300 -450 plus   oszt wyciagniecia  . Co o tym myślicie ? 

Wyczytałem ,ze moze to byc poprzez stary płyn wspomagania . Polecono mi by kupic 2 l płynu Febi mineralnego 6162 a wczesniej sprawdzic kolor starego . 
 jesli jest brazowy   to wykonać czynnośc zmiany oleju . 

 Czy ktoś wie  jak zrobić  to szybko i sprawnie ?  jade dzis po  olej :) 

Opublikowano

 

 

Opublikowano
21 godzin temu, Kalmez napisał:

 

 

Juz to zrobiłem . Mi wystarczył litr  płynu :)  
Pompa juz działa sprawnie .. 
A myslałem ,ze bedę regenerował koszt 350 pln ;/   uzywana na szrocie orginalna 150  ;/ 
Dzieki wszystkim 

Dnia 3.02.2017 o 15:09, Kalmez napisał:

 

Jednak mimo wymiany płynu pompa dalej  skrzeczy ... Chodzi lepiej ,  mniej słychac ale jednak dalej cos... 
Chyba jednak do wymiany .  Znalazłem uzywana za 150 pln albo zaproponowali mi regeneracje razem z 500 wyjdzie ... 
 Jakiieś  pomysły na bazie własnych doświadczeń ?:))

 

Opublikowano (edytowane)

Pasek dawno zmieniałeś.Jeśli tak to go wymień.I  jeszcze jedno wiem że alternator ma mało wspólnego ze wspomaganiem, ale życie weryfikuje takie przypadki. Luźny pasek przy suchym, uszkodzonym łożysku alternatora daje właśnie taki efekt. Oczywiście łożysko pompy wspomagania też jest do weryfikacji ale to już chyba normalne.

Edytowane przez salamon
Opublikowano

Pasek w pompie ? 
Mechanik mówi od razu " pompa do wymiany "  oni nic tylko by chcieli od razu wymieniac wszystko :D 
1. Czyli pasek na pompie albo 
2 . luzny  pasek na uszkodzonym łozysku alternatora ?

Opublikowano

Pasek klinowy

Opublikowano
3 minuty temu, salamon napisał:

Pasek klinowy

Az dziwne ,ze to moze wpływac na dzwiek przy skrecaniu :) 
 na pewno sprawdzę i tak wyjdzie taniej niz wymiana pompy :)

Opublikowano

Sprzwdz a możesz być mile zaskoczony .Może się okazać że faktycznie pompa ale jeśli nie mieli czyli nie masz burzy w zbiorniczku to wymień pasek

Opublikowano
10 minut temu, salamon napisał:

Sprzwdz a możesz być mile zaskoczony .Może się okazać że faktycznie pompa ale jeśli nie mieli czyli nie masz burzy w zbiorniczku to wymień pasek

http://allegro.pl/conti-pasek-6pk1125-audi-a4-b6-b7-1-9-tdi-i6387051400.html
http://allegro.pl/pasek-wieloklinowy-conti-6pk1610-audi-a4-tdi-avf-i6567237728.html    ??

Opublikowano

Ten z drugiej aukcji dla pewności zadzwoń podaj parametry swojego auta

Opublikowano
Teraz, salamon napisał:

Ten z drugiej aukcji dla pewności zadzwoń podaj parametry swojego auta

okk dzis zamawiam dzieki 
Zdam relacje :)  Wymiana   tylko troche pomogła ;/ 

Opublikowano

Przerabiałem to samo co ty opisujesz.Wymień i napisz czy pomogło

Opublikowano

Dobra  , 
Wymieniłem olej  koszt 1l 23 zł  plus robocizna 30 zł . 
Na okres około dnia nie było nie przyjmnego dzwieku , niestety po tym czasie znowu jest słyszalny aktualnie dość uciazliwy ( przy skręcie głośniejszy od pracy silnika ) 
Zmieniłem  pasek klinowy od alternatora , koszt 45 zł plus 80 robocizna ( odnosze wrazenie ze mechanik i tak za dużo wziął ) Dalej nic... 
I tu masz racje   podobno coś jest z łożyskiem alternatora .. 
 kupiłem uzywana orginalna pompę  koszt 140 zł  krzycza 100 wymiana :) 

Opublikowano

To pozostaje poczekać czy po wymianie pompy usterka zniknie

Opublikowano
58 minut temu, salamon napisał:

To pozostaje poczekać czy po wymianie pompy usterka zniknie

Kwestia  paru dni :)  Dzieki za odp 

 

Opublikowano

daj znać czy pomogło bo mam podobny problem :)

Opublikowano

soorka nie było mnie jakis czas .

 Wymieniłem pompe ,ze szrotu . okazało sie ,ze jest zła (popsuta)
Dali mi wiec nowa (uzywana) w zamiane ...  Przejechałem 1500 km  w Belgi totalnie mi padła .
Pojechałem do znajomego mechania w  Belgi okazało się ,ze odpowietrznik popsuty, 5 min roboty  koszty : Tyle co dolanie płynu 
Chciałbym dodac ,ze buczenie nowej (uzywanej pompy ) niezaauwazalnie czasem słychac przy postoju . 

Mimo tego jestem tego zdania by nie kupywać juz nigdy uzywanych części !!!
 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...