wujaszq Opublikowano 4 Lutego 2017 Opublikowano 4 Lutego 2017 Witam! Posiadam Audi A4 1.9 TDI AJM 116KM 2000r na pompowtryskach. Klasycznie brak mocy. Błąd który się pojawia to 17964 - Regulacja ciśnienia doładowania ( P1556 - 35 - 10 nieosiągnieta granica regulacji ) http://vaglog.pl/log-011_66fTt9.html http://vaglog.pl/log-011_t24h1.html Samochód od czasu do czasu wchodził w tryb awaryjny, aktualnie cały czas nie ma mocy błąd wyskakuje zaraz po skasowaniu. Nie zauwazyłem także aby sztanga przy turbinie w ogole sie ruszała po dodawaniu gazu oraz robieniu "nastawów" podstawowych, także nie wiem czy to kwestia nieszczelnosci przewodów, zaworu N75 czy po prostu zapiekły sie już kierownice w turbinie i trzeba regenerowac. Z góry dziękuję za pomoc! Pozdrawiam.
OLIVER Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 17 godzin temu, wujaszq napisał: Witam! Posiadam Audi A4 1.9 TDI AJM 116KM 2000r na pompowtryskach. Klasycznie brak mocy. Błąd który się pojawia to 17964 - Regulacja ciśnienia doładowania ( P1556 - 35 - 10 nieosiągnieta granica regulacji ) http://vaglog.pl/log-011_66fTt9.html http://vaglog.pl/log-011_t24h1.html Samochód od czasu do czasu wchodził w tryb awaryjny, aktualnie cały czas nie ma mocy błąd wyskakuje zaraz po skasowaniu. Nie zauwazyłem także aby sztanga przy turbinie w ogole sie ruszała po dodawaniu gazu oraz robieniu "nastawów" podstawowych, także nie wiem czy to kwestia nieszczelnosci przewodów, zaworu N75 czy po prostu zapiekły sie już kierownice w turbinie i trzeba regenerowac. Z góry dziękuję za pomoc! Pozdrawiam. Dobrze kumasz ...Turbina nic nie dmucha zdejmij wężyk z gruszki i sprawdź czy w nim jest podciśnienie ( na zapalonym silniku ) jeśli nie ma to trzeba szukać w układzie sterowania turbiną ...pompa wekum-wężyki zawór N75 .A jeśli w tym wężyku podciśnienia jest to po nałożeniu na gruszkę sztanga musi iść na maksa do góry Jeśli nie idzie to do sprawdzenia grucha czy nie poszła w niej membrana ..A jeśli okaże się że grucha jest ok to turbina zawalona i stoi geometria ..(na stół i czyszczenia ) to tyle ode mnie
lukasz51237 Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Sztanga powinna się wciągnąć od razu po odpaleniu auta. Przy przegazówce możesz nie zauważyć ruchów sztangi. Gruszkę sprawdzałeś? Zrób loga 11BS.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się