Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

1.9 TDI AJM - prośba o analize logów dynamicznych 011


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Posiadam Audi A4 1.9 TDI AJM 116KM 2000r na pompowtryskach.

Klasycznie brak mocy. Błąd który się pojawia to 17964 - Regulacja ciśnienia doładowania ( P1556 - 35 - 10 nieosiągnieta granica regulacji )

http://vaglog.pl/log-011_66fTt9.html

http://vaglog.pl/log-011_t24h1.html

Samochód od czasu do czasu wchodził w tryb awaryjny, aktualnie cały czas nie ma mocy błąd wyskakuje zaraz po skasowaniu. Nie zauwazyłem także aby sztanga przy turbinie w ogole sie ruszała po dodawaniu gazu oraz robieniu "nastawów" podstawowych, także nie wiem czy to kwestia nieszczelnosci przewodów, zaworu N75 czy po prostu zapiekły sie już kierownice w turbinie i trzeba regenerowac.

Z góry dziękuję za pomoc! Pozdrawiam.

 

Opublikowano
17 godzin temu, wujaszq napisał:

Witam! Posiadam Audi A4 1.9 TDI AJM 116KM 2000r na pompowtryskach.

Klasycznie brak mocy. Błąd który się pojawia to 17964 - Regulacja ciśnienia doładowania ( P1556 - 35 - 10 nieosiągnieta granica regulacji )

http://vaglog.pl/log-011_66fTt9.html

http://vaglog.pl/log-011_t24h1.html

Samochód od czasu do czasu wchodził w tryb awaryjny, aktualnie cały czas nie ma mocy błąd wyskakuje zaraz po skasowaniu. Nie zauwazyłem także aby sztanga przy turbinie w ogole sie ruszała po dodawaniu gazu oraz robieniu "nastawów" podstawowych, także nie wiem czy to kwestia nieszczelnosci przewodów, zaworu N75 czy po prostu zapiekły sie już kierownice w turbinie i trzeba regenerowac.

Z góry dziękuję za pomoc! Pozdrawiam.

 

Dobrze kumasz ...Turbina nic nie dmucha  zdejmij wężyk z gruszki i sprawdź czy w nim jest podciśnienie ( na zapalonym silniku ) jeśli nie ma to trzeba szukać w układzie sterowania turbiną ...pompa wekum-wężyki zawór N75 .A jeśli w tym wężyku podciśnienia jest  to po nałożeniu na gruszkę sztanga musi iść na maksa do góry Jeśli nie idzie to do sprawdzenia grucha czy nie poszła w niej  membrana ..A jeśli okaże się że grucha jest ok to turbina zawalona i stoi geometria ..(na stół i czyszczenia ) to tyle ode mnie  ;)

Opublikowano

Sztanga powinna się wciągnąć od razu po odpaleniu auta. Przy przegazówce możesz nie zauważyć ruchów sztangi. Gruszkę sprawdzałeś?

Zrób loga 11BS.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...