Skocz do zawartości

wujaszq

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wujaszq

Informacje

  • Imię
    Maniek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wujaszq

0

Reputacja

  1. siemka, mój problem polega na tym, iż przy zamykaniu i otwieraniu samochodu przestały migać awaryjne oraz nie ma oświetlenia w bagażniku (objawy niby uszkodzonego mikrostyku - wymienilem zamek z ryglem ten na dole klapy w sedanie na drugi i to samo) ale samochód zamyka sie prawidłowo, na wyświetlaczu pokazuje mi np ze klapa bagażnika czy drzwi sa zamkniete lub otwarte czyli to też działa ok, przewody całe, bezpiecznik cały, centralny drzwi zamyka a jednak cos mu nie pasuje, podczas ostatniego świecenia oświetlenia bagażnika lampki zaczely świecić coraz ciemniej, mrugać aż całkiem przestały świecić tak jakby przestało coś łączyć, może jakaś masa? gdzie jeszcze szukać przyczyny? pozdrawiam i dzięki z góry za sugestie
  2. Audi A4 b5 lift sedan 2000r. - nie działa oświetlenie bagażnika oraz nie świecą awaryjne podczas zamykania i otwierania auta. Centralny działa prawidłowo. Kontrolka otwartej klapy działa poprawnie widać na wyświetlaczu gdy klapa jest otwarta, bezpieczniki ok, do mikrostyku w zamku(tam gdzie wklada sie klucz) prad dochodzi, do zamka ktory rygluje u dołu klape tez, podmienilem tez dolny zamek na 2, wszystkie silowniki i oświetlenie klapy działa, brak widocznych przetarc kabli, przed tym jak całkowicie przestało działac oświetlenie zaczeło świecić coraz ciemniej, przerywać aż całkiem przestało działać. Co jeszcze mozna sprawdzic? Dzieķi z gory!
  3. Nikt nie mial podobnego problemu?
  4. Panowie, mam taki problem z Audi A4 1.9 TDI AJM. Z korka wlewu oleju oraz praktycznie wszystkich uszczelek (pokrywa zaworow, podstawa filtra itd) wypycha mi olej. (czasami tez podnosi bagnet) Wyglada to tak jakby silnik mial duze przedmuchy a odma byla calkowicie zatkana i rozsadzalo go od srodka. (wysokie cisnienie w skrzyni korbowej) Wymienilem pokrywe z odma na nowa ori i dalej jest to samo. (olej przez odme pcha w dolot a cisnienie sie nie zmniejsza) Po odkreceniu korka intensywnie chlapie olejem i delikatnie dymi. Ubytki oleju sa znikome dymi tylko przy odpaleniu na niebiesko (bo ma olej w dolocie) oraz intensywnie na czarno przy duzym obciazeniu. Jaka moze byc przyczyna? Glowica czy pierscienie do roboty... skoro ma takie przedmuchy dlaczego jest taki maly ubytek oleju (1L na 10tys km) Turbo robione pol roku temu. Od czego zaczac sprawdzanie? Kompresja w cylindrach? Z gory dziekuje za pomoc. Pozdrawiam
  5. witam, posiadam audi a4 1.9 AJM z 2000roku, od czasu regeneracji turbiny gdy wrocila "moc" zauważyłem ze w roznych miejscach silnika (wokol korka wlewu oleju, uszczelka pokrywy zaworow, uszczelka podstawy filtra itd) zaczely nagle pojawiac sie wycieki oleju, tak jakby silnik mial juz spore przedmuchy (przy odpalaniu kopci na niebiesko, a przy dodawaniu gazu na czarno mimo ze turbo po regeneracji a wtryski maja prawidlowa korekte) a odma byla albo zatkana albo dziala nieprawidlowo bo w dolocie jest sporo oleju, po zdjeciu przewodu odmy leci tylko slabe cisnienie i lekki dymek co razem daje wrazenie ze "rozsadza silnik od srodka bo cisnienie nie ma gdzie ujsc gdyz odma nie jest w stanie odprowadzic takiej ilosci gazow" W zwiazku z tym chcialbym wymienic pokrywe zaworow ktora ma nr 038103469AA, niestety w serwisach nie jest juz dostepna i powiedzieli ze nie jest zamienialna z zadna inna a uzywki nie chce. Natomiast dostepna jest pokrywa 038103469AE pasujaca do AWX i wielu innych silnikow ktora wyglada identyko jak tam moja (otwory, wybrzuszenia) Co moze byc jeszcze powodem takiego wypychania oleju z silnika wszystkimi mozliwymi miejscami? Pokrywa 038103469AE pasuje, trzeba tylko przedluzyc nieco rurke odmy bo owa pokrywa jest minimalnie wyzsza od starej. Dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam
  6. witam, posiadam audi a4 1.9 AJM z 2000roku, od czasu regeneracji turbiny gdy wrocila "moc" zauważyłem ze w roznych miejscach silnika (wokol korka wlewu oleju, uszczelka pokrywy zaworow, uszczelka podstawy filtra itd) zaczely nagle pojawiac sie wycieki oleju, tak jakby silnik mial juz spore przedmuchy (przy odpalaniu kopci na niebiesko, a przy dodawaniu gazu na czarno mimo ze turbo po regeneracji a wtryski maja prawidlowa korekte) a odma byla albo zatkana albo dziala nieprawidlowo bo w dolocie jest sporo oleju, po zdjeciu przewodu odmy leci tylko slabe cisnienie i lekki dymek co razem daje wrazenie ze "rozsadza silnikod srodka bo cisnienie nie ma gdzie ujsc" W zwiazku z tym chcialbym wymienic pokrywe zaworow ktora ma nr 038103469AA, niestety w serwisach nie jest juz dostepna i powiedzieli ze nie jest zamienialna z zadna inna a uzywki nie chce. Natomiast dostepna jest pokrywa 038103469AE pasujaca do AWX i wielu innych silnikow ktora wyglada identyko jak tam moja (otwory, wybrzuszenia) Pokrywa 038103469AE pasuje, trzeba tylko przedluzyc nieco rurke odmy bo owa pokrywa jest minimalnie wyzsza od starej Co moze byc jeszcze powodem takiego wypychania oleju z silnika wszystkimi mozliwymi miejscami? Dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam!
  7. Audi a4 b5 ajm, u mnie po kilkukrotnej wymianie przekaznika, sprawdzeniu manetki,okazalo sie ze, niewylaczanie sie wycieraczek (w pozycji 0) bylo spowodowane przez silnik, wymiana na uzywke, po problemie
  8. wujaszq

    falujace obroty

    cześć, w moim Audi A4 1.9TDI AJM 116KM po wymianie rozrządu i przestawieniu KĄTA SYNCHRONIZACJI ROZRZĄDU zaczęły falować obroty. Po wymianie rozrządu (cały komplet SKF) kąt synchronizacji skakał od 0,8 do ponad 4 ale obroty były stabilne. Wartość była za duża dlatego kąt został przestawiony na wartość od -08 do -1.5 auto stało się dużo żwawsze ale od tej pory zaczęły falować obroty. W związku z tym kąt został ustawiony jak najbliżej 0 i teraz skacze 0.6, 0.0, -0.6 i po rozgrzaniu silnika obroty zaczynają falować (+-50) co wywołuje bardzo nieprzyjemne drgania. Chciałbym zapytać co może być tego powodem skoro kąt synchronizacji jest teraz jak najbliżej 0 czyli poprawnie w porównaniu do stanu gdy przekraczał +4 (a w tedy nie było falowania obrotów), może tu występować jakaś usterka czy po prostu przestawić ten kąt bardziej na + i może falowanie ustanie natomiast silnik wtedy gorzej wkręca się na obroty. Dodam tylko, że przed wymiana rozrządu nigdy nie miałem z tym problemów. Chciałbym zapytać też co może być powodem że kąt nie stoi w miejscu 0.0 (u kolegi w 1.9 TDI AWX jest 0.0 i mimo dodawania obrotów ani drgnie) a u mnie skacze np od 0.6 do -0.6? za słaby lub za mocny naciąg paska czy zużycie materiału? Nalatane prawie 400tys. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
  9. Witam! Posiadam Audi A4 1.9 TDI AJM 116KM 2000r na pompowtryskach. Klasycznie brak mocy. Błąd który się pojawia to 17964 - Regulacja ciśnienia doładowania ( P1556 - 35 - 10 nieosiągnieta granica regulacji ) http://vaglog.pl/log-011_66fTt9.html http://vaglog.pl/log-011_t24h1.html Samochód od czasu do czasu wchodził w tryb awaryjny, aktualnie cały czas nie ma mocy błąd wyskakuje zaraz po skasowaniu. Nie zauwazyłem także aby sztanga przy turbinie w ogole sie ruszała po dodawaniu gazu oraz robieniu "nastawów" podstawowych, także nie wiem czy to kwestia nieszczelnosci przewodów, zaworu N75 czy po prostu zapiekły sie już kierownice w turbinie i trzeba regenerowac. Z góry dziękuję za pomoc! Pozdrawiam.
  10. Prośba o analize logów 1.9 TDI AJM Silnik bardzo sie telepie i przenosi drgania na reszte samochodu ( wydech, lewarek zmiany biegow, tunel srodkowy, i cale wnetrze ), auto swiezo po wymianie dwumasy i sprzegla( drgania nie ustały ani troche ) Jesli pompki są w dobrym stanie to powodem drgań moga być np oringi pompowtryskiwaczy, wałek czy to mialoby odzwierciedlenie w logach ? 013 http://vaglog.pl/log_254024.html 018 pokazuje same 0 023 http://vaglog.pl/log_254025.html Sprawdziłem też : 003 http://vaglog.pl/log_254027.html 011 http://vaglog.pl/log_254026.html
  11. co ma wydech wspólnego z telepiącym sie silnikiem? to silnik moze telepac wydechem a nie wydech silnikiem to chyba logiczne... a telepiacy sie silnik trzesie wszystkim cala buda lewarkiem zmiany biegow tunelem srodkowym, wydechem cale auto sie telepiej... naprawiac pompowtryski? poduszki avon? do tego plecionke i nie wiadomo co jeszcze ruszac... po 15 latach i 300tys powinno sie to zlomowac a nie trząść razem z silnikiem w środku ale jak sie jest europejska kolonia to trzeba zyc na takim poziomie i jezdzic z takim silnikiem...
  12. Grupa 013 Cyl1 -0,24mg/suw Cyl2 +0,59mg/suw Cyl3 -0,42mg/suw Cyl4 +0,07mg/suw Grupa 018 Wszystko 0 Grupa 023 13.0 27.0 8.0 13.0 Tak to się przedstawia. Jaka jest wiec kondycja pompek ? Obroty 861/min i telepie tym silnikiem.. drgania przenosza sie na srodkowy tunel i cale wnetrze bo samo telepanie sie silnika nie byloby tak irytujace ale jak wszystko drga to i nerwy drgaja... z gory dzieki za odp
  13. Witam! w kwestii Audi A4 Ajm.. Jestem swiezo po wymianie sprzegla i dwumasy na nowe Luk, jednak jesli chodzi o drgania nie ma zadnej poprawy. Silnik bezwzgledu na temperature caly czas bardzo mocno drzy a drgania przenosza sie na cala bude. I tutaj kwestia co dalej.. czy wymienic teraz poduszki na Avon bo skoro drgania przenosza sie na bude tzn ze cos slabo tlumia ale czy to rozwiaze problem telepiacego sie silnika... same poduchy ori sa drogie a uzywki tez maja po 15lat.. takze pasowaloby uspokoic te drgania ale nie wymieniajac pol samochodu. Z gory dzieki za odp.
  14. witam koledzy... posiadam audi a4 b5 1.9tdi ale po lifcie i zgodnie z instrukcja zdjalem schowek jednak zamiast tej pojedynczej rurki jak wyzej na obrazkach pojawił mi sie widok calego systemu nawiewu od silnika az do konsoli srodkowej wszystko zabudowane platikami ( zapomnialem zrobic zdjecia ) na zatrzaskach śrubkach... i nie wiem czy to wszystko rozkrecac i szukac odplywu czy moze jakos od spodu mozna byloby odetkac przepływ jakims drutem...
  15. Witam! Audi A4 1.9TDI AJM 115KM 2000r, Panowie od pewnego czasu mam podobny problem... auto na biegu jalowym drga... rusza sie lewarek i podlokietnik po tym poznalem ze cos sie dzieje... natomiast oprocz tego nawet wolno puszczajac sprzeglo auto nie rusza plynnie tylko jakby delikatnie poszarpywalo jest to odczuwalne na pedale sprzegla... nie ma tez roznicy czy jest wcisniete sprzeglo czy tez nie buda drzy caly czas... ustepuje to na wyzszych obrotach... Tak wiec nie wiem czy to poduszki pod silnikiem... a moze sprzeglo... bo dwumasa chyba delikatnie stuka poza tym bylaby jakaś roznica przy wciskaniu sprzegla Dzieki z gory za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...