krystian.gawin Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 [mention=96533]krystian.gawin[/mention] Jaka jest Twoja konkluzja ? Polecasz tą szerokość opony 225 ? Jeździłeś również na 245 ? Jakie są różnice wg Ciebie ? Zakładam, że na polskie drogi trochę lepiej się będzie sprawować i nie będzie tak kiery z rąk wyrywało...a na minus dynamiczna jazdy, mniejsza stabilność w zakrętach...Ja mam 225 przód i 245 tył.nie miałem nigdy założone 245 na przód bo bałem się o to że mogłyby trzeć. Ale na 225p przód można zapier... na zakrętach bez problemuWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
BeBop Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 Że mogłyby trzeć w A5 rozmiar 245 ? Przecież to fabryczny rozmiar... Rzutuje mi coś jeśli założyłbym 225 na przód i tył ?
krystian.gawin Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 Ja mam a4 b8Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
krystian.gawin Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 W a5 na pewno nie trą bo fabrycznie na 8.5 i et29 wychodzaWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
krystian.gawin Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 245225https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170228/4661100199665250d8483ba516dd7f32.jpg[/imgFelgi 8.5j et29 audi a5 Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
krystian.gawin Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Mr.Saint Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 Dzieki za fote! Chyba iednak podbije na 235 , ale teraz pytanie czy isc w profil 40 czy 45, bo cos mnie sklania do 45[emoji4] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
krystian.gawin Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 45Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Zawartość dodana 1 minute later Daj znać jak leżyWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Mr.Saint Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 (edytowane) Dzieki za odpowiedz, w takim razie bede brac 235/45R18 bo fele mam rowniez od a5 18x8,5j et29 może jakimś cudem opanuję temat przez weekend i dam znać jak to wygląda - podrzucę foto. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 28 Lutego 2017 przez Mr.Saint
Osta Opublikowano 1 Marca 2017 Autor Opublikowano 1 Marca 2017 (edytowane) Czy przy takich kołach i takim et rant felgi nie będzie się uszkadzał jak opona jest równo z błotnikiem lub bardzo blisko rantu? a5 18x8,5j et29. Przecież ten cały piach, błoto z koła idzie wprost na rant felgi i z biegiem czasu może lakier odpadać Edytowane 1 Marca 2017 przez Osta
krystian.gawin Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Lakier odpadac nie będzie a na ranty trzeba uważać,chociasz latem zjechałem z krazeznika i opona ochronila rant,zalewie kilka lekkich rys powstało Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Osta Opublikowano 1 Marca 2017 Autor Opublikowano 1 Marca 2017 Chodzi mi o krawędź błotnika. Czy lakier z błotnika odpadać nie będzie jak z opony będzie leciał prosto piach/kamyczki/błoto.
Mr.Saint Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Chodzi mi o krawędź błotnika. Czy lakier z błotnika odpadać nie będzie jak z opony będzie leciał prosto piach/kamyczki/błoto. Z tego co sie orientowalem to nie jest to wychodzenie z kolem na linie z blotnikiem ale fakt - jest blisko. Felgi z takim et moim zdaniem wygladaja w sam raz - widzialem po zdjeciach i bede to montowac u siebie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Osta Opublikowano 1 Marca 2017 Autor Opublikowano 1 Marca 2017 No i przez tą bliskość może rant błotnika delikatnie obrywać i po jakimś czasie odpada lakier/wychodzi rdza. Lepiej chyba wziąć większe et i ew dystans sobie samemu dopasować np 10mm albo 12mm. Wtedy będzie bezpieczniej.
Mr.Saint Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 No i przez tą bliskość może rant błotnika delikatnie obrywać i po jakimś czasie odpada lakier/wychodzi rdza. Lepiej chyba wziąć większe et i ew dystans sobie samemu dopasować np 10mm albo 12mm. Wtedy będzie bezpieczniej. W b7 mialem ustawione na styk i fakt przednie nadkola troche dostaly po rancie (pytanie czy za mojej kadencji czy wczesniej) ale z kolei tyl nienaruszony woec sam nie wiem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
aciek_l Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 Moja A4 B6 (której jeszcze osobiście nie widziałem nawet, ale czeka na mnie ) ma 17calowe felgi S-Line i na nich zimówki 235/45. Te felgi przerobię na zestaw letni, tylko pytanko jakie opony dobrać. Widziałem jakieś dyskusje, że lepiej 225, bo oszczędniej i bardziej komfortowo. Co myślicie? Letnie kupić identycznie, czy tak samo jako zimowe - 235/45? Tak wyglądają zimówki: Styl jazdy mam naprawdę bliski emeryckiemu, ale to jednak BEX + Q...
Mr.Saint Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 225 w zupelnosci chyba ze idziesz na lans albo masz w okolicy dobre drogi to dawaj 235. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
aciek_l Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 Czyli 225. A jaki profil do tego? 45? Czy w takim przypadku 50?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się