garf 0 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Witam Jestem po strojeniu silnika wszystko na fabryce- jedynie filtr K&N. Tuner mowil ,ze kat nie daje mu wyciagnac nic wiecej Przebieg auta to okolo 230tys -potwierdzone bo auto ze szwecji wiec wszystko w necie sie znajduje. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 (edytowane) Co do softu to co tu oceniać? bo wstawiłeś jakieś kreski tylko, zrób przynajmniej jakieś logi dynamiczne to coś będzie można ocenić, jak paliwo 95 plus kat i seryjne wtryski to raczej normalny wynik. Edytowane 5 Lutego 2017 przez Łukasz13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garf 0 Opublikowano 5 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 ok Z czasem postaram sie wstawic logi Co do paliwa to zwykla 95 pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 tu masz mój stary avj na ori gratach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garf 0 Opublikowano 5 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Mi sie wydaje ,ze cos miales zmienione przed swoim softem bo avj na seri ma okolo 150 i 215 nm . Moze turbinka byla kiedys wymieniana i zamontowano k03s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 780 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Większość 1.8t wypluwa więcej niż fabryka deklarowała. Oczywiście jeśli motor i osprzęt zdrowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garf 0 Opublikowano 6 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 hmm To ciekawe czemu mi tak fabryka pokazala Turbo zdrowe cisnienie na tlokach ponad 11 cisnienie oleju w normie katalogowo jest 150km i 215 nm mi pokazalo 147 i 213nm Wydawalo mi sie ze jest norma Zawartość dodana 0 minutes later hmm To ciekawe czemu mi tak fabryka pokazala Turbo zdrowe cisnienie na tlokach ponad 11 cisnienie oleju w normie katalogowo jest 150km i 215 nm mi pokazalo 147 i 213nm Wydawalo mi sie ze jest norma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 21 godzin temu, przem8 napisał: Większość 1.8t wypluwa więcej niż fabryka deklarowała. Oczywiście jeśli motor i osprzęt zdrowy Na seryjnych gratach bez modyfikacji? Zapomnij, no chyba że turbo żyje własnym życiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garf 0 Opublikowano 6 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 1 godzinę temu, Łukasz13 napisał: Na seryjnych gratach bez modyfikacji? Zapomnij, no chyba że turbo żyje własnym życiem... Dla mnie troche dziwne by bez modyfikacji avj mial 157 i 240nm fabrycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się