andriej Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 witam, proszę o podpowiedz gdzie może ubywać płyn hamulcowy. W przeciągu tygodnia ubywa od maximum do minimum. Jazda w trasie. Nie widać żeby było nakapane w garażu. Czy płyn może ubywać podczas używania hamulca ręcznego? Albo używania sprzęgła? może miał ktoś taki przypadek i nakieruje mnie w dobrym kierunku. Wydaje mi się że gdyby wyciek był gdzieś z wężyka hamulcowego to po kilku naciśnięciach płyn by znacznie ubywał, dobrze myślę? czy płyn może iść w serwo?
MikelA4 Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Mam podobny temat... pod koniec grudnia na przeglądzie diagnosta mi powiedział, żebym sprawdził ręczny z lewej strony, bo gorzej hamuje. Tydzień temu zaczął mi ubywać płyn hamulcowy, także podejrzewam, że leci z tego zacisku gdzie ręczny gorzej bierze. Jutro oddaję do warsztatu auto.
andriej Opublikowano 5 Lutego 2017 Autor Opublikowano 5 Lutego 2017 daj znać co było przyczyną i gdzie szukać problemu
maciucha512 Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Obejrzyj każde koło dokładnie, najlepiej jak będzie sucho. Nie masz kanału to ściągaj koła i przypatrz dokładnie, możliwe, że tył w rejonie dźwigni ręcznego cieknie. Zwróć uwagę na przewody gumowe - popękane, spocone = do wymiany, Jak zaciski suchutkie wóz na kanał i oglądaj przewody. Przed samymi oględzinami wykonaj ze 2-3 "awaryjne" hamowania.
andriej Opublikowano 6 Lutego 2017 Autor Opublikowano 6 Lutego 2017 wygląda że cieknie z przewodu elastycznego konkretnie w miejscu przykręcenia śruby. Czy przypadkiem nie powinna być tam miedziana podkładka? Czy tą śrubę da się wykręcić bez odkręcania zacisku? wydaje mi się że jest tam mało miejsca aby śruba wyszła. Do tego okazało się że tarcza ciężko się obraca więc zaciski do czyszczenia..
osa_84 Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Bez zdjecia zacisku przewodu nie wykrecisz. Podkładek nie ma tam żadnych po prostu dobrze trzeba odkręcić. Obejzyj dzwigienki recznego w tych zeliwnych zaciskach lubily z czasem przeciekac jak leca nie warto wskrzeszac na sile tylko od razu regenerowac. W końcu to chodzi o Twoje bezpieczeństwo.Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
andriej Opublikowano 6 Lutego 2017 Autor Opublikowano 6 Lutego 2017 dałbym sobie rękę uciąć że to cieknie z tej śruby co przykręcony jest przewód.. na pewno nie powinno być tam podkładek? dokręcone jest mocno, jednak cieknie dalej.. może miedziana podkładka się utleniła?
MikelA4 Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 U mnie podobno ciekło z tylnego prawego zacisku jakieś uszczelnienie ręcznego, tak jak podejrzewałem. Ale chyba kiepsko odpowietrzyli heble, bo trochę miękki hamulec mam.
andriej Opublikowano 9 Lutego 2017 Autor Opublikowano 9 Lutego 2017 Temat rozwiązany, podkładki wymieniłem, zacisk alu więc kupiłem też aluminiowe podkładki. Dzięki uprzejmości kolegi OLIVER wiadomo że podkładki są o wymiarach 17x12x2mm a pasują też 16x12x1,5 mm aluminiowe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się