ultraeurope Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Cześć wszystkim! Pojawił się problem w mojej b6 1.8t avj chodzi o to że gdy jej depne to po chwili przerywa i nie chce jechać można jej deptac a jednak nie chce się zebrać i się dławi. Wszystko jest ok dopóki nie depne gazu do końca..vag pokazuje takie błędy.. 17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17947 Przełącznik pedału sprzęgła brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16795 Wtrysk dodatkowego powietrza nieprawidłowy przepływ brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16684 Losowe wypadanie zapłonu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16688 Brak zapłonu cylinder 4 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16686 Brak zapłonu cylinder 2 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Może ktoś się spotkał z takim zachowaniem? Dodam że Cewki zapłonowe wymieniłem jakieś pół roku temu na Beru
Łukasz13 Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Logi dynamczne by się przydały żeby zdiagnozować co się dzieje, co do błędów to mogą być rozne przyczyny, nieszczelny dolot, uszkodzona przepływka, słaba pompa paliwa.
ultraeurope Opublikowano 6 Lutego 2017 Autor Opublikowano 6 Lutego 2017 6 minut temu, Łukasz13 napisał: Logi dynamczne by się przydały żeby zdiagnozować co się dzieje, co do błędów to mogą być rozne przyczyny, nieszczelny dolot, uszkodzona przepływka, słaba pompa paliwa. Jak zrobić te logi dynamiczne? Przeplywke wymieniłem 2 tygodnie temu a co do pompy to faktycznie już od dłuższego czasu lub obie raz na jakiś czas zawyc. Dodam że na lpg jest praktycznie to samo
Łukasz13 Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Wystarczy kabel kkl za 30 zl , program vag 3.11 na forum jest w dziale diagnostyka, laptop i kawalek drogi.
ultraeurope Opublikowano 6 Lutego 2017 Autor Opublikowano 6 Lutego 2017 46 minut temu, Łukasz13 napisał: Wystarczy kabel kkl za 30 zl , program vag 3.11 na forum jest w dziale diagnostyka, laptop i kawalek drogi. Łapka mam vaga mam kabel też mam ale zero pojęcia jak zrobić logi kolego
kaman5151 Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Na youtubie pełno poradników odnośnie tego jak zrobić log dynamiczny.
3r4 Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 w ogóle błędy po usunięciu wracają? Poza cewkami są tam jeszcze świece i kable równie ważne, a niestety kupno cewki nie oznacza, że nie mogła ona paść...
Łukasz13 Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Kabli nie ma w 1.8t. Logi dynamiczne robisz na pb na 3 biegu od ok 2 tys do odcinki, wczesniej skasuj bledy, kanaly najlepiej parami 002+033, 115+118, 003+020.
ultraeurope Opublikowano 6 Lutego 2017 Autor Opublikowano 6 Lutego 2017 4 godziny temu, 3r4 napisał: w ogóle błędy po usunięciu wracają? Poza cewkami są tam jeszcze świece i kable równie ważne, a niestety kupno cewki nie oznacza, że nie mogła ona paść... Świece też wymieniłem na nowe.raz na jakiś czas wracaja
X18XET Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Zrób logi, to może coś się wyjaśni. Widzę, że Łukasz już Cię pouczył w kwestii ich wykonania :).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się