Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spadek mocy i dławienie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim! Pojawił się problem w mojej b6 1.8t avj chodzi o to że gdy jej depne to po chwili przerywa i nie chce jechać można jej deptac a jednak nie chce się zebrać i się dławi. Wszystko jest ok dopóki nie depne gazu do końca..vag pokazuje takie błędy..
17536    Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17947     Przełącznik pedału sprzęgła
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16795    Wtrysk dodatkowego powietrza nieprawidłowy przepływ
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16684    Losowe wypadanie zapłonu
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY
16688    Brak zapłonu cylinder 4
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY
16686    Brak zapłonu cylinder 2
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY

Może ktoś się spotkał z takim zachowaniem? Dodam że Cewki zapłonowe wymieniłem jakieś pół roku temu na Beru
 

 

Opublikowano

Logi dynamczne by się przydały żeby zdiagnozować co się dzieje, co do błędów to mogą być rozne przyczyny, nieszczelny dolot, uszkodzona przepływka, słaba pompa paliwa.

Opublikowano
6 minut temu, Łukasz13 napisał:

Logi dynamczne by się przydały żeby zdiagnozować co się dzieje, co do błędów to mogą być rozne przyczyny, nieszczelny dolot, uszkodzona przepływka, słaba pompa paliwa.

Jak zrobić te logi dynamiczne? Przeplywke wymieniłem 2 tygodnie temu a co do pompy to faktycznie już od  dłuższego czasu lub obie raz na jakiś czas zawyc. 

Dodam że na lpg jest praktycznie to samo

Opublikowano

Wystarczy kabel kkl za 30 zl , program vag 3.11 na forum jest w dziale diagnostyka, laptop i kawalek drogi.

Opublikowano
46 minut temu, Łukasz13 napisał:

Wystarczy kabel kkl za 30 zl , program vag 3.11 na forum jest w dziale diagnostyka, laptop i kawalek drogi.

Łapka mam vaga mam kabel też mam ale zero pojęcia jak zrobić logi kolego

Opublikowano

Na youtubie pełno poradników odnośnie tego jak zrobić log dynamiczny. 

 

Opublikowano

w ogóle błędy po usunięciu wracają? Poza cewkami są tam jeszcze świece i kable równie ważne, a niestety kupno cewki nie oznacza, że nie mogła ona paść...

Opublikowano

Kabli nie ma w 1.8t. Logi dynamiczne robisz na pb na 3 biegu od ok 2 tys do odcinki, wczesniej skasuj bledy, kanaly najlepiej parami 002+033, 115+118, 003+020.

Opublikowano
4 godziny temu, 3r4 napisał:

w ogóle błędy po usunięciu wracają? Poza cewkami są tam jeszcze świece i kable równie ważne, a niestety kupno cewki nie oznacza, że nie mogła ona paść...

Świece też wymieniłem na nowe.raz na jakiś czas wracaja

Opublikowano

Zrób logi, to może coś się wyjaśni. Widzę, że Łukasz już Cię pouczył w kwestii ich wykonania :).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...