skotmen Opublikowano 11 Marca 2017 Opublikowano 11 Marca 2017 to wygląda na uszczelkę pod głowica lub głowica pękła jeszcze raz Zrób test jeszcze raz
pulpecik Opublikowano 11 Marca 2017 Opublikowano 11 Marca 2017 17 godzin temu, xDoniu napisał: A samemu można jakoś sprawdzić pompę? Pewnie, nawet bez wyjmowania na upartego czasem się da. Luzy poprzeczny i poosiowy, czy nie ma wycieków. Gorzej z wirnikiem. Nie zawsze się da/jest dostęp/miejsce aby ją napędzić zewnętrznie. 100% pewności można uzyskać jedynie po wyjęciu.
xDoniu Opublikowano 11 Marca 2017 Autor Opublikowano 11 Marca 2017 7 godzin temu, pulpecik napisał: Pewnie, nawet bez wyjmowania na upartego czasem się da. Luzy poprzeczny i poosiowy, czy nie ma wycieków. Gorzej z wirnikiem. Nie zawsze się da/jest dostęp/miejsce aby ją napędzić zewnętrznie. 100% pewności można uzyskać jedynie po wyjęciu. Dobra, sprawa jest chyba (mam nadzieje) wyjaśniona, auto dzisiaj znowu zaczęło ładnie grzać i płyn w zbiorniku w sumie się nie podnosił, ale zauważyłem, że 1/4 chłodnicy jest mokra, jak przejechałem ręką to miałem mokra.. Możliwe, że przez to auto się zapowietrzalo? Wiem tyle,ze chłodnica do wymiany, mam nadzieje,ze tylko to.
pulpecik Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 Dnia 11.03.2017 o 17:33, xDoniu napisał: Możliwe, że przez to auto się zapowietrzalo? Wiem tyle,ze chłodnica do wymiany, mam nadzieje,ze tylko to. Owszem, możliwe. Zwłaszcza stygnąc układ zassie tamtędy powietrze i tworzyć będzie korki z niego w układzie. Picie wody z butelki -pijesz medium mokre, wpuszczasz powietrze... gul gul gul. Ok, jak chłodnica to przykre ale nie dramat. Oby nie jednak uderzenia ciśnienia spod uszczelki, puszcza czasem coś w obiegu. Jak wyjmiesz to rozpruj, bo może zakamieniona była i kamień się przeżarł albo uszkodzona mechanicznie. Czy zamulona i przegniła.
xDoniu Opublikowano 13 Marca 2017 Autor Opublikowano 13 Marca 2017 (edytowane) Chlodnica wymieniona, dalej to samo na niskich nie grzeje, na wysokich grzeje... W którymś momencie po odpowietrzeniu zaskoczył, ale i tak to nie było takie gorące powietrze jak być powinno. Ręce opadają, ale ogólnie sprawa wygląda tak, że jak zdjąłem górny wąż od zbiorniczka to płynu z niego wyleciało tylko trochę, później nic.. Tak jakby pompa wody? Korek od zbiorniczka jak się odkręciło to też nagle zaczęło wypier*alać płyn... Zawartość dodana 5 minutes later Jedyne co zostało to sprawdzenie wirnika, czyli pompy wody. W środę odstawiam auto, będą rozbierać i sprawdzać czy to pompa. Jeśli nie pompa, to daje to auto do żyda, za dużo pieniędzy wsadzonych i za dużo nie wiadomych, a efektów dalej brak. Edytowane 13 Marca 2017 przez xDoniu
Nerus Opublikowano 9 Stycznia 2018 Opublikowano 9 Stycznia 2018 (edytowane) To ja się teraz dołączę do tematu. Posiadam B7 2006/2007 (dopiero kupiłem) problem objawia się tym, że ogrzewanie nie grzeje, dopiero jak nastawię na ogrzewanie przedniej szyby i ustawię temperaturę na „High”, zaczyna grzać (bardzo słabo). Ponadto mogę powiedzieć, że zrobiony został rozrząd, jedyne co zauważyłem to, że płyn od spryskiwaczy ucieka, bo prawdopodobnie. Jakieś pomysły na diagnostykę? Problemem było zapowietrzenie układu chłodzącego, wystarczyło odpowietrzyć i wszystko jest ok. Edytowane 27 Marca 2018 przez Nerus
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się