Pigmej44 Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 witam, taka historia, po dwóch dniach postoju, chce dopalić nie kreci nawet, mruga kontrolka świec, słyszę z tyłu że pompa ruszyła i to tyle, raz już tak miałem przy większych mrozach (-18) , wtedy wywaliło błąd ciśnienia paliwa, ale za 3-4 podejściem odpalił. Moc jest, nie trzęsie, pali normalnie, ciśnienie na wtryskach ok. teraz stoi unieruchomiony pod domem, ratunku?
Romeck Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Chyba czegoś nie zrozumialem... "chce odpalić nie kreci nawet"..."Moc jest, nie trzesie, pali normalnie" To w czym w końcu problem?Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
audikrk_ Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 (edytowane) Do sprawdzenia na dzień dobry czy są opiłki w pompie wys. ciśnienia. Jedna śrubka i będzie wiadomo. Błąd niskiego ciśnienia paliwa pojawia się bardzo często przy opiłkowaniu pompy. Jeśli będą opiłki to laweta, może uda się uratować wtryski chociaż. Może też być oczywiśćie inny problem, bo dziwne że nawet nie kręci. Edytowane 8 Lutego 2017 przez audikrk_
Pigmej44 Opublikowano 8 Lutego 2017 Autor Opublikowano 8 Lutego 2017 W silne mrozy po postoju więcej niż dobę, pierwszy raz ok miesiąc temu, nawet nie kręcił, za którąś próbą zakręcił i zaskoczył o raz. Wczoraj to samo, nie kręcił, wyszedłem dziś i zaskoczył o raz
audikrk_ Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Sprawdź tą pompę. Jakie dokładnie błędy wywala?
Romeck Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Skoro nie kreci to może rozrusznik sie zawiesza?Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
edraven Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 co ma pompa do tego że rozrusznik nie kreci? Niech kolega sprecyzuje problem bo za dużo chaosu w jego wypowiedzi. Na mrozie prędzej stawiam na parafine w filtrze a nie od razu pompe w 2 letnim samochodzie.
Pigmej44 Opublikowano 8 Lutego 2017 Autor Opublikowano 8 Lutego 2017 przepraszam za chaos ale grypa mnie dopadla, opilek brak. poprzednio sytuacacja miala miejsc miesiac temu, wczoraj powtorka, teraz nie pojade na kompa bo chory, poprzednio mechanik powiedzial zebym zmienil stacje gdzie tankuje bo mam wode w paliwie, tak stwierdzil po bledach i z doswiadczenia, a pracuje w serwisie audi, tylko stacja zmieniona a sytuacja ta sama
Romeck Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 To napisz jak wyzdrowiejesz bo nadal nie wiadomo o co chodzi. Rozrusznik w koncu kreci czy nie?Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
Pigmej44 Opublikowano 8 Lutego 2017 Autor Opublikowano 8 Lutego 2017 pierwszy raz tzn miesiac temu wchodzilem do auta, zaplon, slysze ze w baku pompa ruszyla, mruga kontrolka swiec, i nawet nie zakrecil, tak ok 3 razy, za 4 podejsciem, jak wyjąłem i wlozylem kluczyk zagadal o raz. wczoraj nie zagadal, dzis o raz
Romeck Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Albo rozrusznik sie zawiesza albo nie dochodzi do niego prądWysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
edraven Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Wkładasz kluczyk, przyciskasz i cisza? Jesli tak to trzeba zajrzeć do rozrusznika. Spróbuj na biegu auto popchnąć odrobine do przodu i do tyłu, może wystarczy by się odwiesił.
Musashi Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 Dnia 8.02.2017 o 22:55, edraven napisał: Wkładasz kluczyk, przyciskasz i cisza? Jesli tak to trzeba zajrzeć do rozrusznika. Spróbuj na biegu auto popchnąć odrobine do przodu i do tyłu, może wystarczy by się odwiesił. no, w yamaha`ch cbr i ybr taki patent działa ale mechanizm jego skuteczności jest inny.
Pigmej44 Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Opublikowano 20 Lutego 2017 diagnoza mojego mechanika, zaiweszający sie rozusznik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się