Skocz do zawartości

audikrk_

Pasjonat
  • Postów

    140
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O audikrk_

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia audikrk_

2

Reputacja

  1. audikrk_

    B8 TrOOOOp

    Panowie, A4 2010, avant. 3.0 tdi manual, s-line wewn, 320 tys przebieg, pełen serwis aso, bezwypadkowy, bdb stan. Jest szansa to w PL w ogóle sprzedać w okolicach 40 tys zł? byłbym wdzięczny za odpowiedź :)
  2. Szczerze to z tego nagrania nie słychać jakoś nadmiernie głośniej pracy, tym bardziej jeśli to były nagranie z zimnego silnika.
  3. Nagraj przy otwartej i zamkniętej masce
  4. Na postoju dopalanie trwa znacznie dłużej. Ja odrazu wyczuwam koniec wypalania: normalne obroty, brak basowego pomruku
  5. audikrk_

    B8 TrOOOOp

    Znasz inny 170 konny silnik w b8 poza 2.0 tdi z tego rocznika, już pomijam fakt że wspomniałem o dpfie? Tak, nie napisałem 2.0 tdi, bo chyba po opisie to było dosyć jasne. .. Co do wycieczki, napisane jako ciekawostka, fakt, bez mocy podniecania sie. Zawieszenie 1be Fotele:
  6. audikrk_

    B8 TrOOOOp

    Panowie ile można cenić: a4 b8 quattro 170 ps 2009 r avant mmi navi 2g, led + ksenon, sportowy zawias, sportowe fotele pompowane, 18tki s-line + nowe opony letnie, w 100% bezwypadek, 100% oryginalny przebieg 260 tys, każdy wpis odnowotowany w książce jak i historia w aso. Zrobione: dpf na nowy przy 220, u mnie: dwumas ze sprzęgłem, pompa na dożywotni typ, wszystkie serwisy olejowe, hamulce ideał,zawieszenie ideał. Auto bez żadnych mankamentów: wtryski korekty 0,2 -0,3, logowane w lutym przez kolegę Endraven i w 100% wsio gra. Ostatnio trase paryz krakow i z powrotem bez zająknięcia.
  7. Takie ewidentne stukanie i mechanik nie wie co jest...zmień go. Obstawiam to co wcześniej ktoś napisał
  8. Czy założysz zenita czy staga czy lpgtecha nie ma znaczenia. Wszystkie instalacja są dobre i mają swoje zalety/wady, ale poprawny montaż i dobre strojenie pozwala bezproblemowo każdą z nich użytkować
  9. Możesz pojeździć 100 km, możesz 5 tys km. Nie ma reguły. Sprzęgło do roboty jak najszybciej i tyle.
  10. Nie, nie powinieneś, bo ani się nie nagrzewa ani nie wpływa to dobrze na silnik. Wystarczy 10-15 sek i jazda, oczywiście w miarę spokojnie.
  11. Sprzęgło ślizga.
  12. Akurat BKD nie ma żadnego problemu z pompą oleju, bo tam jest inaczej to zrobione.
  13. Robi się. Przecież masz odpowiednią procedure w vcdsie
  14. Do ok +/-1 mg przyjmuje się, że są ok. Granica po której wywala błąd to ok. 2 mg.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...