-
Postów
140 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O audikrk_
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia audikrk_
2
Reputacja
-
Panowie, A4 2010, avant. 3.0 tdi manual, s-line wewn, 320 tys przebieg, pełen serwis aso, bezwypadkowy, bdb stan. Jest szansa to w PL w ogóle sprzedać w okolicach 40 tys zł? byłbym wdzięczny za odpowiedź :)
-
Szczerze to z tego nagrania nie słychać jakoś nadmiernie głośniej pracy, tym bardziej jeśli to były nagranie z zimnego silnika.
-
Nagraj przy otwartej i zamkniętej masce
-
Na postoju dopalanie trwa znacznie dłużej. Ja odrazu wyczuwam koniec wypalania: normalne obroty, brak basowego pomruku
-
Znasz inny 170 konny silnik w b8 poza 2.0 tdi z tego rocznika, już pomijam fakt że wspomniałem o dpfie? Tak, nie napisałem 2.0 tdi, bo chyba po opisie to było dosyć jasne. .. Co do wycieczki, napisane jako ciekawostka, fakt, bez mocy podniecania sie. Zawieszenie 1be Fotele:
-
Panowie ile można cenić: a4 b8 quattro 170 ps 2009 r avant mmi navi 2g, led + ksenon, sportowy zawias, sportowe fotele pompowane, 18tki s-line + nowe opony letnie, w 100% bezwypadek, 100% oryginalny przebieg 260 tys, każdy wpis odnowotowany w książce jak i historia w aso. Zrobione: dpf na nowy przy 220, u mnie: dwumas ze sprzęgłem, pompa na dożywotni typ, wszystkie serwisy olejowe, hamulce ideał,zawieszenie ideał. Auto bez żadnych mankamentów: wtryski korekty 0,2 -0,3, logowane w lutym przez kolegę Endraven i w 100% wsio gra. Ostatnio trase paryz krakow i z powrotem bez zająknięcia.
-
Takie ewidentne stukanie i mechanik nie wie co jest...zmień go. Obstawiam to co wcześniej ktoś napisał
-
Czy założysz zenita czy staga czy lpgtecha nie ma znaczenia. Wszystkie instalacja są dobre i mają swoje zalety/wady, ale poprawny montaż i dobre strojenie pozwala bezproblemowo każdą z nich użytkować
-
Możesz pojeździć 100 km, możesz 5 tys km. Nie ma reguły. Sprzęgło do roboty jak najszybciej i tyle.
-
Nie, nie powinieneś, bo ani się nie nagrzewa ani nie wpływa to dobrze na silnik. Wystarczy 10-15 sek i jazda, oczywiście w miarę spokojnie.
-
Sprzęgło ślizga.
-
Akurat BKD nie ma żadnego problemu z pompą oleju, bo tam jest inaczej to zrobione.
-
Robi się. Przecież masz odpowiednią procedure w vcdsie
-
Do ok +/-1 mg przyjmuje się, że są ok. Granica po której wywala błąd to ok. 2 mg.
-
Skąd wiesz że są ok?