Skocz do zawartości
IGNOROWANY

nie kręci 2.0tdi cjcb


Pigmej44

Rekomendowane odpowiedzi

witam, taka historia, po dwóch dniach postoju, chce dopalić nie kreci nawet, mruga kontrolka świec, słyszę z tyłu że pompa ruszyła i to tyle, raz już tak miałem przy większych mrozach (-18) , wtedy

wywaliło błąd ciśnienia paliwa, ale za 3-4 podejściem odpalił. Moc jest, nie trzęsie, pali normalnie, ciśnienie na wtryskach ok. teraz stoi unieruchomiony pod domem, ratunku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba czegoś nie zrozumialem... "chce odpalić nie kreci nawet"..."Moc jest, nie trzesie, pali normalnie" To w czym w końcu problem?

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia na dzień dobry czy są opiłki w pompie wys. ciśnienia. Jedna śrubka i będzie wiadomo. Błąd niskiego ciśnienia paliwa pojawia się bardzo często przy opiłkowaniu pompy. Jeśli będą opiłki to laweta, może uda się uratować wtryski chociaż. 

Może też być oczywiśćie inny problem, bo dziwne że nawet nie kręci. 

Edytowane przez audikrk_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W silne mrozy po postoju więcej niż dobę, pierwszy raz ok miesiąc temu, nawet nie kręcił, za którąś próbą zakręcił i zaskoczył o raz. Wczoraj to samo, nie kręcił, wyszedłem dziś i zaskoczył o raz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie kreci to może rozrusznik sie zawiesza?

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co ma pompa do tego że rozrusznik nie kreci?

Niech kolega sprecyzuje problem bo za dużo chaosu w jego wypowiedzi. Na mrozie prędzej stawiam na parafine w filtrze a nie od razu pompe w 2 letnim samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • przepraszam za chaos ale grypa mnie dopadla, opilek brak. poprzednio sytuacacja miala miejsc miesiac temu, wczoraj powtorka, teraz nie pojade na kompa bo chory, poprzednio mechanik powiedzial zebym zmienil stacje gdzie tankuje bo mam wode w paliwie, tak stwierdzil po bledach i z doswiadczenia, a pracuje w serwisie audi, tylko stacja zmieniona a sytuacja ta sama
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To napisz jak wyzdrowiejesz bo nadal nie wiadomo o co chodzi. Rozrusznik w koncu kreci czy nie?

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwszy raz tzn miesiac temu wchodzilem do auta, zaplon, slysze ze w baku pompa ruszyla, mruga kontrolka swiec, i nawet nie zakrecil, tak ok 3 razy, za 4 podejsciem, jak wyjąłem i wlozylem kluczyk zagadal o raz. wczoraj nie zagadal, dzis o raz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo rozrusznik sie zawiesza albo nie dochodzi do niego prąd

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkładasz kluczyk, przyciskasz i cisza? Jesli tak to trzeba zajrzeć do rozrusznika. Spróbuj na biegu auto popchnąć odrobine do przodu i do tyłu, może wystarczy by się odwiesił. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.02.2017 o 22:55, edraven napisał:

Wkładasz kluczyk, przyciskasz i cisza? Jesli tak to trzeba zajrzeć do rozrusznika. Spróbuj na biegu auto popchnąć odrobine do przodu i do tyłu, może wystarczy by się odwiesił. 

no, w yamaha`ch cbr i ybr taki patent działa :decayed: ale mechanizm jego skuteczności jest inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...