koszykj Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 (edytowane) A4 b5 1.8tq silnik AJL,problem z zaworem DV - samochód jeździ jak jeździł tylko zaniepokoiło mnie to, że przestałem słyszeć świst upuszczania ciśnienia (DV wypuszczona na zewnątrz), więc postanowiłem wyciągnąć zawór i sprawdzić - okazało się, że nie trzyma ciśnienia. Kupiłem z S3 bo jest mocniejsza i wchodzi p&p, problem jest taki, że na kupionej sprawnej(sprawdzonej) DV samochód się dusi, nawet czasem gaśnie, jak stanę po przejechaniu kilkuset metrów to nawet trzyma na postoju chwilowo ciśnienie -0,6, -0,5 bara , gdzie normalnie ma -0,8/0,9. Zauważyłem, że po przejściu granicy podciśnienia w nadciśnienie (kiedy ciśnienie przekracza 0barów) samochód jedzie normalnie, do 0 dusi się i świruje. Chwilowo wsadziłem starą bo na niej samochód zachowuje się normalnie. Ktoś ma jakiś pomysł co do przyczyny i jak to rozwiązać? Edytowane 10 Lutego 2017 przez koszykj
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się