sous1111 1 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Witam, mam problem ze swoim 1.8T. Cały czas mam ubogą mieszankę. Wymieniłem w tym tygodniu zaworek odmy (ten jedno kierunkowy), trójnik w który wchodzi ten zaworek, wymieniłem eżektor bo się rozkleił. Prosiłbym, aby ktoś ocenił moje logi. Wykonałem je od razu po skasowaniu błędów (żeby zresetować korekty). 002/115/118http://vaglog.pl/log-115_118_002_8Y2oMh.html 002/031/033 benzynahttp://vaglog.pl/log-031_033_002_R0d3y8.html 002/031/033 lpghttp://vaglog.pl/log-002_031_033_TcmDo0.html 002/031/033 benzyna na postoju, od razu po skasowaniu korekt (błędów) http://vaglog.pl/log-032_033_002_4uxP4.html Z góry dziękuje za pomoc. Podrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X18XET 0 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 (edytowane) Turbo wstaje tragicznie :P. Śmierdzi mi tutaj nieszczelnością ^^. Sprawdź czy dolot szczelny. Edytowane 13 Lutego 2017 przez X18XET Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sous1111 1 Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Właśnie sprawdzałem nieszczelności i leciało eżektorem to go wymieniłem, i muszę teraz ponownie sprawdzić, ale u mnie ciężko z dostępem do sprężarki.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WYSKUN 16 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 ja kilka z 2 miechy walczyłem z uboga mieszanka. w 032 miałem +23% u mnie padł przepływomierz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sous1111 1 Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Akurat w bloku 032 to u mnie wartości są max 2%. Korekta bieżąca (krótko terminowa) w 033 mnie nie pokoi. Aktualne wartości w bloku 032 po około 20 km : http://vaglog.pl/log-133_032_0WY9C.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 JAk na pb jest ok, to znaczy ze lpg trzeba ustawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sous1111 1 Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 (edytowane) Mi się zdaje, że na PB też jest ubogo. Przyjrzyj się logom. Edytowane 13 Lutego 2017 przez sous1111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Tzn. jak ubogo? Bo jak po 20 km na pb masz 1.3 i 0.8 to nie jest ubogo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WYSKUN 16 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 skoro w bloku 032 masz wartosci max 2% tzn ze nie masz ubogiej mieszanki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sous1111 1 Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 (edytowane) Chodzi mi o kanał 033 (pierwsza wartość) "wydaje" mi się, że tam są korekcje w czasie rzeczywistym, czyli krótko terminową. Na PB są tam wartości dodatnie (więc ubogo) w granicy 7-8%, a na lpg aż ponad 12 - 18 % miejscami czyli bardzo ubogo. Jeśli się mylę poprawcie mnie proszę. Edytowane 13 Lutego 2017 przez sous1111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Na pb jest do zaakceptowania, na lpg do poprawki, bardziej martwiłbym się na Twoim miejscu kiepsko wstajacą turbina.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sous1111 1 Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Wiem wiem, turbinę będę wyciągał ale teraz są za duże mrozy a garaż nie ogrzewany itp. Martwię się też ubogą mieszanką na lpg bo nie chce rozwalić głowicy....... a sam widzisz, że na LPG jest ubogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 3 godziny temu, sous1111 napisał: Właśnie sprawdzałem nieszczelności i leciało eżektorem to go wymieniłem, i muszę teraz ponownie sprawdzić, ale u mnie ciężko z dostępem do sprężarki.... sposób bez sprężarki: od 5:45. Sprawdź też wydech na kanale. Btw od takich wartości nie rozwalisz głowicy. Producent dopuszcza znacznie większe odchyłki. Jak będziesz jeździć bez WOT to w ogóle jej krzywdy nie zrobisz. Na LPG dołóż ile brakuje i na razie jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sous1111 1 Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 49 minut temu, zwonko napisał: sposób bez sprężarki: od 5:45. Sprawdź też wydech na kanale. Btw od takich wartości nie rozwalisz głowicy. Producent dopuszcza znacznie większe odchyłki. Jak będziesz jeździć bez WOT to w ogóle jej krzywdy nie zrobisz. Na LPG dołóż ile brakuje i na razie jeździć. Co oznacza skrót WOT ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X18XET 0 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Wide Open Throttle, czyli but w podłodze ;). Co do korekt krótkoterminowych, to gdzieś na forum widziałem, że do 10% jest ok, a powyżej trzeba już szukać niedomagań ^^. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 (edytowane) @X18XET, tak podają ksiązki serwisowe. Oczywiście najlepiej byłoby żeby było 0. @sous1111 z tego co wiem (nie twierdze że jestem nieomylny) przy dużych obciążeniach, powiedzmy umownie ponad 3/4 wciśniecia gazu, nagłe przyspieszania itp (to oczywiście zależy od silnika) auto przechodzi w OL (Open Loop). W takim trybie ilość paliwo/powietrze jest brana z map. Nie jest korygowana przez sondę. Więc uboga mieszanka może być problemem. W normalnej jeździe samochód, zwłaszcza jak Twoj z sondą szerkopasmową jeździ w CL (closed loop) czyli mieszankę koryguje sonda. Także dopóki nie przekroczysz wartości maksymalnych (25% LTFT) to samochód będzie jeździł i nie zrobisz głowicy krzywdy. Oczywiście należy się takimi problemami zająć ale nie naeży się tak przejmować, że "o $&*%^^&* i już zbieram na remont głowicy". Oczywiście pomijamy tu błędne ustawienie LPG bo tu jest jeszcze troszkę inaczej, gdyż ECU Pb nie wie, że jeździ na gazie. Gdy gaz będzie źle zrobiony komputer Pb wpadnie w pewną pułapkę, przy czym z niewielkimi odchyłkami sobie poradzi. Mowie o bardzo kiepskiej regulacji LPG. Edytowane 14 Lutego 2017 przez zwonko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sous1111 1 Opublikowano 14 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 12 godzin temu, zwonko napisał: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WYSKUN 16 Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Z malego doswiadczenia podpowiem nie szukaj na sile problemu, i idz za radami doswiadczonych forumowiczow np "lukasz13". On mi pomógł i troche sie naumialem wlasnie dzieki jego podpowiedziom co robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sous1111 1 Opublikowano 14 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 (edytowane) Czyli benzyna mam sie nie przejmować ale LPG trzeba wyregulować ?? Edytowane 14 Lutego 2017 przez sous1111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X18XET 0 Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 (edytowane) OL to raczej w silnikach pokroju AEB, gdzie jest sonda wąskopasmowa i wtedy przy "bucie" masz OL. Tutaj sonda koryguje cały czas, co z resztą widać po logach :). Edytowane 14 Lutego 2017 przez X18XET Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się