Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wibracja Budy przy prędkości od 110 do 130 km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie mam problem od jakiego czasu pacjent  A4 B6 1.8T Bex 190km Manual 6 biegów ośka 2004r mianowicie przy prędkości od 110 do 130km/h podczas przyśpieszania buda wchodzi w rezonans dość mocna wibracja karoserii gdy puszczę gaz wibracja ustępuje powyżej 130 wibracja ustaje poniżej 100 również nie występuje wymieniłem poduszki silnika,sprawdziłem w sumie jedną pół oś jak narazie brak luzów wydaje się dobra, sprzęgło wydaje się ok dwumasu również nie słychać przebieg samochodu 260tys sprawdzany w serwisie w 2006 roku było robione sprzegło wg serwisu wiec około 200 ma juz nalatane co wy na to miał ktoś może podobny problem bardzo mnie to drażni a mechanicy rozkładają ręce 

Opublikowano

Miałem podobne objawy i wyleczyłam autko. Sprawdź czy błota w drogach nie nazbierałeś. U mnie czyszczenie felg pomogło 100%. Jeszcze można sprawdzić wyrażenie ale u mnie po wyskrobaniu samego błota było Oki.

Opublikowano
Miałem podobne objawy i wyleczyłam autko. Sprawdź czy błota w kołach nie nazbierałeś. U mnie czyszczenie felg pomogło 100%. Jeszcze można sprawdzić wyważenie ale u mnie po wyskrobaniu samego błota było Oki.

Opublikowano

Jeżeli przegina Oki to może być półoś krzywą i wtedy też będzie bić. A nie grzeją ci się hamulce?

Opublikowano (edytowane)

Tak wiem że od pół osi może to być ale tak nagle by sie uszkodziła gumy całe wydaje się ok nigdzie nie udezyłem itp Hamulce nie grzeją się wszystko w normie boje się że to może być coś od sprzegła 

 

Edytowane przez dominikbp
Opublikowano

Ja mam ten sam problem i to tez w BEX-ie Quattro powstaja drgania/wibracje ale tylko pod obciążeniem na początek sprawdziłem czy niema luzów na wale ale nic tam nie widze luzów niema a podpora wału tez wyglada ok na dniach jade zobaczyć czy felgi nie sa krzywe i czy czasem od krzywych felg nie wpada w drgnia jak nie felgi to bede szukac dalej

Opublikowano

Post stary, ale zdecydowałem się dopisać. 

Opisane wibracje mogą występować od zużytych przegubów WEWNĘTRZNYCH, nie wyczujesz luzu na podnośniku. Po prostu przebieg i obciążenia robią swoje. 

(Teza potwierdzona przy naprawie policyjnej Insignii w ASO) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...