Kolo91 0 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Witam. Problem dotyczy ciągle powracającego błędu klapy gaszącej. Klapa gasząca i egr wyczyszczone, a błąd się pojawia. Przy przyspieszaniu raz na jakiś czas zaświeci się lampka świec żarowych, a przy odpuszczeniu gazu gaśnie. Oto błąd z vaga. Tuesday,21,February,2017,04:48:06:04550 VCDS Version: Release 15.7.0 Running on Windows 7 x64 www.Ross-Tech.com Address 01: Engine Labels: 03G-906-018-BRD.clb Control Module Part Number: 03G 906 018 AQ HW: 03G 906 018 AQ Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.3 G 9971 Software Coding: 0000172 Work Shop Code: WSC 00426 211 90145 VCID: 74F3FBC78EBBDAA20BE82A5-8020 1 Fault Found: 012546 - Motor for Intake Manifold Flap (V157) P3102 - 006 - No Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 3 Reset counter: 40 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1824 /min Torque: 80.0 Nm Speed: 62.0 km/h 32.37 % Voltage: 14.01 V Torque: 384.0 Nm Torque: 80.0 Nm Readiness: N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniuh 21 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 przede wszystkim sprawdz wiazke prowadzaca do klapy, bo moze byc przelamany przewod, przetarty itp. sprawdz kostke czy nie zasniedziala, jesli jest ok to wyczysc klape gaszaca z nagarow, otworz mechanizm sterujacy i tez poczysc z syfu jesli tam sie cos dostalo np. specyfikiem do czyszczenia egr. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolo91 0 Opublikowano 21 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 (edytowane) Klapa jest nowa i wyczyszczona, bo poprzednia się spaliła od zalania olejem. Jedynie chciałbym się dowiedzieć jak biegną przewody od niej ( którędy?) W elektronice nie mam oleju Edytowane 21 Lutego 2017 przez Kolo91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolo91 0 Opublikowano 6 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Problem prawdopodobnie znaleziony. Uszkodzony silniczek elektryczny klapy gaszącej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 w nowej czesci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolo91 0 Opublikowano 7 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 (edytowane) tak miała niecałe pół roku zamówiona w pro-choice. na szczęście miałem starą orginalną Edytowane 7 Marca 2017 przez Kolo91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Dnia 21.02.2017 o 07:35, Kolo91 napisał: 012546 - Motor for Intake Manifold Flap (V157) P3102 - 006 - No Signal - Intermittent No i tak podaje diagnostyka. Nowa, stara, używana. Pół roku to wieczność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 cięzko się połapać skoro nowa to przecież gwarancja o ile była... 2 godziny temu, Pawelkiwi napisał: No i tak podaje diagnostyka. Nowa, stara, używana. Pół roku to wieczność. widać w tym przypadku tak, ale taki błąd to niekoniecznie uszkodzony silnik klapy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolo91 0 Opublikowano 8 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 jak na razie nie ma błędu. na starym błąd był po 10 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się