Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B7 BRD] Powracający błąd klapy gaszącej


Kolo91

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Problem dotyczy ciągle powracającego błędu klapy gaszącej. Klapa gasząca i egr wyczyszczone, a błąd się pojawia. Przy przyspieszaniu raz na jakiś czas zaświeci się lampka świec żarowych, a przy odpuszczeniu gazu gaśnie.

Oto błąd z vaga.

Tuesday,21,February,2017,04:48:06:04550
VCDS Version: Release 15.7.0 Running on Windows 7 x64
www.Ross-Tech.com

                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-018-BRD.clb
Control Module Part Number: 03G 906 018 AQ    HW: 03G 906 018 AQ
  Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.3 G    9971
           Software Coding: 0000172
            Work Shop Code: WSC 00426 211 90145
                      VCID: 74F3FBC78EBBDAA20BE82A5-8020
1 Fault Found:

012546 - Motor for Intake Manifold Flap (V157)
               P3102 - 006 - No Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 1824 /min
                    Torque: 80.0 Nm
                    Speed: 62.0 km/h
                        32.37 %
                    Voltage: 14.01 V
                    Torque: 384.0 Nm
                    Torque: 80.0 Nm


Readiness: N/A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przede wszystkim sprawdz wiazke prowadzaca do klapy, bo moze byc przelamany przewod, przetarty itp. sprawdz kostke czy nie zasniedziala,

jesli jest ok to wyczysc klape gaszaca z nagarow, otworz mechanizm sterujacy i tez poczysc z syfu jesli tam sie cos dostalo np. specyfikiem do czyszczenia egr.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klapa jest  nowa i wyczyszczona, bo poprzednia się spaliła od zalania olejem. Jedynie chciałbym się dowiedzieć jak biegną przewody od niej ( którędy?)

W elektronice nie mam oleju

Edytowane przez Kolo91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem prawdopodobnie znaleziony. Uszkodzony silniczek elektryczny klapy gaszącej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak miała niecałe pół roku zamówiona w pro-choice. na szczęście miałem starą orginalną

Edytowane przez Kolo91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.02.2017 o 07:35, Kolo91 napisał:

012546 - Motor for Intake Manifold Flap (V157)
               P3102 - 006 - No Signal - Intermittent

No i tak podaje diagnostyka.

Nowa, stara, używana. Pół roku to wieczność. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cięzko się połapać

skoro nowa to przecież gwarancja o ile była...

2 godziny temu, Pawelkiwi napisał:

No i tak podaje diagnostyka.

Nowa, stara, używana. Pół roku to wieczność. 

widać w tym przypadku tak, ale taki błąd to niekoniecznie uszkodzony silnik klapy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na razie nie ma błędu.

na starym błąd był po 10 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...