Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Odgłosy przepływu płynu pod przednią szybą ?


czarny007

Rekomendowane odpowiedzi

napisze krotko, mi tak sie dzialo, dokladnie jak jest opisywane odglos bulgotanie i nagrzewnica jest niekoniecznie mocno ale zapowietrzona, z odpowietrzenieniem nie ma filozofi zadnej

*************To może opisz jak to zrobiłeś***************

Tylko ty masz Silnik: AAH 2.8, a ja AFN 1.9 tdi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeję temat. Ostatnio zrobiło się chłodniej więc ustawiłem klimatronik na HI. Też mam problem z tym bulgotaniem ( ale tylko wtedy gdy klimatronik jest w pozycji HI ). Kilka miesięcy temu wymieniałem termostat i wydawało się że dobrze odpowietrzyłem układ, a tu proszę taka niespodziewanka. Dodam jeszcze, że gdy silnik osiągnął 90*C to bulgotanie ustało. Udało się komuś rozwiązać ten problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeję temat. Ostatnio zrobiło się chłodniej więc ustawiłem klimatronik na HI. Też mam problem z tym bulgotaniem ( ale tylko wtedy gdy klimatronik jest w pozycji HI ). Kilka miesięcy temu wymieniałem termostat i wydawało się że dobrze odpowietrzyłem układ, a tu proszę taka niespodziewanka. Dodam jeszcze, że gdy silnik osiągnął 90*C to bulgotanie ustało. Udało się komuś rozwiązać ten problem?

Chłopie walcze z tym już chyba ze dwa miesiące i na razie poległem.

U mnie jak się silnik nagrzeje raz jest ciepło raz zimno.

Ostatnio jak otworzyłem maskę po dłuższej jeździe to węże do nagrzewnicy były ciepłe ale nie gorące, pougniatałem trochę je i zrobiły się gorące jak cholera. Stawiam więc na pompę albo zapowietrzony układ.

Jak nazbieram kasy to wymienie rozrząd z pompą.

Jak to nic nie da i jeszcze mnie to wk......i to założę jej pompę elektryczną chyba podejdzie od omegi 3.0 mv6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeję temat. Ostatnio zrobiło się chłodniej więc ustawiłem klimatronik na HI. Też mam problem z tym bulgotaniem ( ale tylko wtedy gdy klimatronik jest w pozycji HI ). Kilka miesięcy temu wymieniałem termostat i wydawało się że dobrze odpowietrzyłem układ, a tu proszę taka niespodziewanka. Dodam jeszcze, że gdy silnik osiągnął 90*C to bulgotanie ustało. Udało się komuś rozwiązać ten problem?

W AJM jest jeszcze dodatkowy obwód cieczy chłodzącej służący do chłodzenia paliwa, posiada on dodatkową chłodniczkę, pompkę elektryczną oraz zawór sterowany pneumatycznie. Może problem tkwi w zapowietrzeniu powyższego układu? :mysli: Z tego co wiem to można go odpowietrzyć za pomocą VAG'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W AJM jest jeszcze dodatkowy obwód cieczy chłodzącej służący do chłodzenia paliwa, posiada on dodatkową chłodniczkę, pompkę elektryczną oraz zawór sterowany pneumatycznie. Może problem tkwi w zapowietrzeniu powyższego układu? :mysli: Z tego co wiem to można go odpowietrzyć za pomocą VAG'a.

Też walczę z tym bulgotaniem.Nie pomogła jazda na HI, podnoszenie zbiorniczka z płynem, zdjęcie węża z zaworkiem. Po zdjęciu pociekł płyn. Trochę pogazowałem auto, bulgotanie ustało, ale jak motor wystygł znów się pojawiło. Nie słyszałem o takim dodatkowym układzie i że można go odpowietrzyć vagiem. Może ktoś wie jak to zrobić. Proszę o szczegółowe info.Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpowietrzy sie jesli problem lezy po stronie zapowietrzonego układu

gorzej jak coś powoduje te zapowietrzenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa raczej nie bo wymieniałem kompletny rozrząd wraz z pompą, wymieniałem cały płyn chłodniczy i zarówno przed ja i po wymianie bulgocze, jeżdżę z tym gó... już 11k km i samo raczej nie przejdzie :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa raczej nie bo wymieniałem kompletny rozrząd wraz z pompą, wymieniałem cały płyn chłodniczy i zarówno przed ja i po wymianie bulgocze, jeżdżę z tym gó... już 11k km i samo raczej nie przejdzie :|

Może jest jakiś elektrozawór gdzieś przy silniku .

Ja zauważyłem też mimo że w zbiorniczku jest poziom max w wężu górnym do chłodnicy jest mało płynu dlaczego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ASO to chłopaki stwierdzili, że mam wszystko do wymianiany :polew:

dopiero koles mi powiedział, że muszą wyrobić pewną marże a ja natrafiłem na ich kryzys :evil:

w aso ja tylko kupuje czesci i wpadam do chłopaków na pogaduszki :evil:

u mnie bulgotanie trwało 2 miesiace

rób jeszcze tak;

postaw auto na duzym pochyleniu zaciagnij reczny, włacz ciepło i gazuj przez 3 minuty na wysokich obrotach ale wgranicach rozsądku, powinno grawitacyjnie pomóc

jesli nie to masz wielkiego bąbla w środku :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też w aso tylko części biorę. ostatnio z ciekawości zapytałem ile kosztowałaby wymiana koła pasowego alternator. odpowiedź około 500-600zł, plus koło za 340zł :kox: Gość powiedział że roboczogodzina u nich to 280zł, chyba że auto ma ponad 7 lat to wtedy -10% Niezłe stawki mają.

A co do tego ustawienia auta na pochylni to przodem w górę czy w dół? To rzeczywiście może coś pomóc. W weekend będę kombinował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...