Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rzut oka fachowców


grzes791

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie moje graty to stag 300, kme Silver,  valteki czerwone 

Wydaje mi się że mam za duże ciśnienie na reduktorze 1,5 a gdy dodam gazu do oporu to zaczyna spadać do 1,2 a gdy odpuszczę gaz to rośnie do 2,3(sporadycznie nie zawsze) dodam że jak zmniejszenie ciśnienie do 1,2 na reduktorze to autko ma tak jakby doła przy wciśnięciu gazu w podłogę trochę muli poczym dostaje kopa  błędy jakie mi wyskakują to sporadycznie wszystkie wtryskiem otwarte sprawdź sondę lambda przy pełnym obciążeniu  z góry wielkie dzięki za jakieś mądre słowa 

https://zapodaj.net/0ed73e22dcd12.jpg.html     link do mapy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz valteki to już masz problem..

Zmień wtryskiwacze a później zajmij się strojeniem i ustawianiem ciśnienia..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mam jeszcze jedno pytanko czy te kostki elektryczne od valteków będą pasowały do barracudy???  I ewentualnie jaki model tych barracudy zakupić lepiej w Listwie czy pojedyncze???  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, grzes791 napisał:

Witam panowie moje graty to stag 300, kme Silver,  valteki czerwone 

Wydaje mi się że mam za duże ciśnienie na reduktorze 1,5 a gdy dodam gazu do oporu to zaczyna spadać do 1,2 a gdy odpuszczę gaz to rośnie do 2,3(sporadycznie nie zawsze) dodam że jak zmniejszenie ciśnienie do 1,2 na reduktorze to autko ma tak jakby doła przy wciśnięciu gazu w podłogę trochę muli poczym dostaje kopa  błędy jakie mi wyskakują to sporadycznie wszystkie wtryskiem otwarte sprawdź sondę lambda przy pełnym obciążeniu  z góry wielkie dzięki za jakieś mądre słowa 

https://zapodaj.net/0ed73e22dcd12.jpg.html     link do mapy 

Ogólnie to mnożnik powinien się zaczynać powyżej 1, (~1,2) a kończyć poniżej 1 (~0.8). Strojenie lpg to nie tylko utrzymanie stabilnego ciśnienia, jest więcej czynników.  Fakt Valetki to nie najlepsze wtryskiwacze, ale ja zwrócił bym uwagę też na reduktor, silver to nie najlepsze rozwiązanie do tego silnika, spadki ciśnienia mogą być jego winą.

6 godzin temu, grzes791 napisał:

A mam jeszcze jedno pytanko czy te kostki elektryczne od valteków będą pasowały do barracudy???  I ewentualnie jaki model tych barracudy zakupić lepiej w Listwie czy pojedyncze???  

Valetki pewnie masz na listwie, jak byś chciał założyć teraz wtryskiwacze pojedyncze to kwestia jest jak masz zrobione nawierty na koloktorze.

 

Edytowane przez Falcone
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Ty uważasz, że KME Silver jest zły? Jak nie ma programu w aucie na 300 koni to na co mu lepszy reduktor ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, k232 napisał:

Czy Ty uważasz, że KME Silver jest zły? Jak nie ma programu w aucie na 300 koni to na co mu lepszy reduktor ?

Gdzie napisałem że jest zły? Napisałem że jest nienajlepszy, z tego względu że znam przypadki, że w tych silnikach miał problemy np z zamarzaniem w zimie przy większych prędkościach. A poza tym kolega piszę, że ma problem z utrzymaniem ciśnienia a wszyscy się uparli na te wtryskiwacze. Za ciśnienie w instalacji odpowiada chyba reduktor?? :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie ja Ci napisałem, że Ty napisałeś, że reduktor jest zły? Czytaj ze zrozumieniem bo te Twoje przechwalanie się zaczyna mnie denerwować.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie spokojnie nie sprzeczajcie sie powiedzcie mi aby czy brac barracudy 115 czy 130 i czy w listwie czy na sztuki jeszcze raz dzieki wielkie za cierpliwosc i checi udzielenia podpowiedzi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wiekszości przypadków pojedyńcze są lepsze,wtyczki pasuja.Jak masz serię to 115 nl,jak program powyżej 200 km to 130.Valteki to złom.Silver jest ok,może być uszkodzony lub brudny.Jaki masz przelot?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie które masz ustawione 1.5 bara jest co prawda trochę wyższe ale to dlatego żeby wtryskiwacze wyrabiały, bo są na styk, jednak przy przyśpieszaniu spadki nie powinny przekraczać 0.2 bara. A to że po odpuszczeniu gazy ciśnienie rośnie to jest tzw pompowanie się reduktora, też normalne, jedne pompują się mniej, drugie więcej. Jak zmieniłeś ciśnienie na 1.2 bara to był muł bo zwyczajnie dostawał za mało gazu. Ja tam na początek zajął bym się tymi spadkami ciśnienia, bo w trakcie przyśpieszania może być zbyt uboga mieszanka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nalatane mam jakieś 180 tys i przyznam szczerze że większych problemów nie było jedynie mieszanka za uboga lub za bogata ale to pobawilem się troszkę mapa i było okij tylko właśnie teraz od niedawna mam wrażenie że na LPG jest troszkę Muł przy starcie no i ten błąd wtryski wszystkie otwarte sprawdź lambde acz kolwiek jak podkręcilem ciśnienie to nic się nie dzieje aby to że zamula 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi jeszcze co się regeneruje w tym reduktorze bo jak szukam jakiegoś zestawu naprawczego to tylko jakiś komplet uszczelek mi wyskakuje????? I jeszcze jedno i będę miał chyba wszystko 

Więc tak reduktor do regeneracji lub nowy 

Wtryski barracudy 115nl 

I pytanie na ile rozwiercic dysze?????  Silnik 1,8 t bfb 163 km 

A i jeszcze jak robie autokalibracje wyskakuje mi komunikat że żeby test wyszedł poprawnie należy podłączyć sondę lambda czy coś wtym stylu 

Sorki ze tak co chwile dopisuje ale chyba mi skleroza postępuje hihihi 

Edytowane przez grzes791
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, artur100g napisał:

No to właśnie taki komplet znalazłem aby jeszcze podpowiedzcie jakie dysze na ile rozwiercic i będzie finito no chyba że zrobić bez dysz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okij panowie dzieki wielkie za wszystkie dobre porady od 10 marca urlopik wiec jak pogoda pozwoli i checi dopisza to sie biore za robote pozdrawiam 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...