Bartosz Kiłoczko 0 Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Witam, mam od jakiegoś czasu problem, gdyż przy wciśnięciu gazu na luzie na wysokich obrotach audi puszcza duzego "bąka" czarnego dymu i spadają gwałtownie obroty, silnik nie równo zaczyna chodzić jak by miał zgasnac, po wciśnięciu pedału sprzęgła wszystko wraca do normy, ostatnio taka sytuacje miałem podczas przeglądu w trakcie badania spalin, do tego podczas przyspieszania w Normalnej jeździe jedzie do 120 traci moc po puszczeniu i ponownym wciśnięciu gazu samochód odzyskuje moc i jedzie dalej. Proszę o pomoc w diagnozie problemu. Z góry dziękuję. ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Raz geometria się zacina. A dwa zawory mogło podwiesić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 Mocne kopcenie diesla na czarno wskazuje na ubogą w powietrze mieszanke.Szukaj dziury w dolocie. Karaluch, a czasem nie jest tak że gdy podwiesi zawory to kopci na siwo/biało i przebiera garami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 Dnia 24.02.2017 o 13:58, karaluch8 napisał: Raz geometria się zacina. A dwa zawory mogło podwiesić. AHU nie ma zmiennej geometrii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Kiłoczko 0 Opublikowano 25 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 szukac dziury w dolocie, a co z tym odcinaniem mocy i wciskaniu gazu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid P. 1 Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 Odnosnie tematu odcinania mocy, zdejmij wezyk podcisnienia z "gruszki" przy turbo i kawaleczek sie przejedz powinien isc na pelnym booscie. Jesli bedzie poprawa to albo ktores podcisnienie jest dziurawe, zaworek od "gruszki" albo sama gruszka ma nieszczelnosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 Odcinanie mocy (tryb awaryjny) jest spowodowany dziurą w dolocie, o ile trafiłem że to akurat nieszczelny dolot.Najlepiej podepnij vaga i sprawdź błędy, może także się z nich dowiesz od czego masz problem z nierówną pracą silnika.Napisz nam jeszcze na jakim oleju jezdzisz.Deptałeś gaz na zimnym czy rozgrzanym silniku i zaczął "przebierać"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Kiłoczko 0 Opublikowano 26 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 Dzisiaj sprobuje podpiac pod kompa i zobacze, jezdze na zwyklym oleju platinum orlenowski 15w - 40 jak byłem na przeglądzie to diagnosta deptał na zimnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 26 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 Podepnij vaga, tak będzie najszybciej i najłatwiej żeby nie szukać w ciemno.Nierówna praca silnika była spowodowana przez wysokie ciśnienie gęstego oleju (powinieneś lać 5W40 z normą 505.00, lepszej jakości a nie jakiś orlenowski) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Kiłoczko 0 Opublikowano 27 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 wyskoczyło mi kilka błędów: 5 Faults Found: 00539 - Fuel Temperature Sensor (G81) 30-00 - Open or Short to B+ 01117 - Shareware Version. To Decode all DTCs 27-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00741 - Shareware Version. To Decode all DTCs 27-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent po skasowaniu zostały pierwszy i 3 błąd, pozniej podlacze znowu i sprawdze czy nie pojawily sie z powrotem, i przy okazji zrobiłem log dynamiczny z grupy 11: http://vaglog.com/log-011_6rdbJ3I.html dynamicznt.csv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Kiłoczko 0 Opublikowano 27 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 (edytowane) podpiałem ponownie i wyskoczyly mi troche inne błędy, tak samo jak poprzednie po skasowniu znikneły oprócz czujnika paliwa 5 Faults Found: 00539 - Fuel Temperature Sensor (G81) 30-00 - Open or Short to B+ 17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 65535 - Shareware Version. To Decode all DTCs 00-00 - Please Register/Activate 00513 - Engine Speed Sensor (G28) 00-10 - - - Intermittent 00741 - Shareware Version. To Decode all DTCs 27-10 - Please Register/Activate - Intermittent Edytowane 27 Lutego 2017 przez Bartosz Kiłoczko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się