Trako Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 Witam, mam pytania 1) Czy warto przerabiać z przed lifta na po lifta? Albo czy są jakieś części które zostały zastosowane w s-linie? 2) Bawił się ktoś w przerabiania i zna +/- koszty takiej zabawy?
JawoR36 Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 Czy warto? Kwestia gustu i chęci. Nie istnieje coś takie jak "S-Line" w modelu B5 i kropka. Części potrzebne Zderzak ok 450 kompletny Slizgi zderzaka 30-50/szt, potrzebne dwa. Maska ok 400 kompletna z grillem (maska mało istotna, założył bym sam grill za ok 50-100) Błotniki od 100-250zł / szt (mało istotne) Lampy ok 400zł / kpl z kostkami Ogólnie polecam założyć lampy + ew zderzak, reszta ma znaczenie kosmetyczne.
Trako Opublikowano 24 Lutego 2017 Autor Opublikowano 24 Lutego 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, JawoR36 napisał: Czy warto? Kwestia gustu i chęci. Chęci oczywiście że są Po lifcie mi się bardziej podoba 1 godzinę temu, JawoR36 napisał: Zderzak ok 450 kompletny Cena jest przybliżona za zderzak przedni? 1 godzinę temu, JawoR36 napisał: Maska ok 400 kompletna z grillem (maska mało istotna, założył bym sam grill za ok 50-100) Maska i tak będzie do wymiany ponieważ jest dość widoczna wgniotka :/ 1 godzinę temu, JawoR36 napisał: Nie istnieje coś takie jak "S-Line" w modelu B5 i kropka. Miałem na myśli zrobienie z mojej audi a4 > audi s4. Da radę? Co prawda silnik trochę malutki bo 1.6 :/ Edytowane 24 Lutego 2017 przez Trako
JawoR36 Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 Zderzak S4 to wydatek ok 1500-2000zł. Czyli jakieś 1/2 wartości przedlifta 1.6.
JawoR36 Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 Ogólnie przejście na lifta z przodem wraz z pomalowaniem wyniesie Cię ok 3tyś. Moim zdaniem nie ma co się kierować sentymentem do auta, tylko rozsądkiem i zmienić od razu furę na lifta. Zaraz się okaże, że 1.6 już Ci się znudziło, a w ogóle, to dużo pali i będziesz się rozglądał za czymś rozsądniejszym niż 1.6 (gorszych do tej budy nie ma).
mirek31071977 Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 Ok.Chęci są ALE....Auto wiekowe,koszt spory i kolejne 1,6 w esie jak Bety w "M".Gorszych nie ma?A AFF 75 koni?
JawoR36 Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 To ja już wolę tego AFF, bo chociaż będzie mało palił i nie będzie się sypać Zresztą, tam można małym kosztem (ok 1000zł wsadzić AFN 110KM).
mirek31071977 Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 Sypać?Chyba miałeś pecha do 1,6 w tym układzie.O i już się zaczęło,ze można silnik zmieniać.Chodzi o jeżdżenie bez takich inwestycji.Kupić auto żeby silnik zmieniać bo za słaby?Mało palił to pojęcie względne.Typowe podejście do TDI.Bo mało pali ,ale pytanie za ile
Trako Opublikowano 25 Lutego 2017 Autor Opublikowano 25 Lutego 2017 (edytowane) Ja szczerze nie narzekam na 1.6, kupiłem i miałem problem ze szlankami a teraz chodzi bardzo dobrze. Również nie narzekam na jego spalanie, wiadomo w mieście trochę zje benzynki ale w trasy jest dla mnie dobrym rozwiązaniem Edytowane 25 Lutego 2017 przez Trako
JawoR36 Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 2 godziny temu, mirek31071977 napisał: Sypać?Chyba miałeś pecha do 1,6 w tym układzie.O i już się zaczęło,ze można silnik zmieniać.Chodzi o jeżdżenie bez takich inwestycji.Kupić auto żeby silnik zmieniać bo za słaby?Mało palił to pojęcie względne.Typowe podejście do TDI.Bo mało pali ,ale pytanie za ile Nie porównuję benzyny do ropniaka, tylko do np 1.8T czy 2.8, które ma prawie dwa razy więcej mocy, a pali tyle samo. Też nie narzekałem jak kupiłem 1.6, przez jakieś pół roku, potem już tylko zaglądałem za innym. 1,8TQ 180KM spaliło mi mniej benzyny, niż 1.6. Z 1.6, które są wszystko odporne mogę polecić ADP, nic na aluminiowym bloku typu AHL, ALZ, ANA itp. Wtedy takie ADP się ledwo toczy, pali jak smok, ale nie chodzi jak bomba zegarowa.. a może teraz szklanki, a może uszczelka, może głowica.. Ogólnie forum jest od tego, żeby sobie pomagać, a że ktoś czasami ktoś nie koniecznie będzie się ekscytował razem z Tobą 1.6 to normalka. Po prostu zapytaj kogokolwiek, kto miał 1.6, zmienił na lepszy silnik i np Quattro czy żałuje tego co zrobił (że sprzedał 1.6) i czy gdyby wiedział, co się wkopał kupując tego małego smoka zrobiłby to samo drugi raz. Gdyby by mi ktoś przed zakupem mojego 1.6 powiedział jak się sprawy mają, to bym szerokim łukiem to ominął. Nie bez powodu te auta są najtańsze (zaraz po 2.5TDI). Po prostu szkoda kasy, żeby ładować w 1.6, bo i tak to sprzedasz, a ze względu na silnik kasy z modów nie odzyskasz żadnej, bo brak zainteresowania będzie osób ze strony, które chcą docenić to i zapłacić za to, że ktoś tam go przeliftował na młodszy model.
Trako Opublikowano 25 Lutego 2017 Autor Opublikowano 25 Lutego 2017 Wiesz, audi to mój pierwszy samochód, na razie nie narzekam, co prawdo dopiero 5 miesięcy minęło. Wiadomo, z czasem każdy szuka się czegoś większego, mocniejszego, wygodniejszego. U mnie ten samochód zostanie, tak szybko nie zostanie sprzedany, ale nie wykluczam że przesiądę się na coś większego z napędem AWD. Jestem po prostu osobą, która lubi "bawić" się przy samochodach, dlatego pytam co pasowałoby zmienić aby autko wyglądało trochę lepiej. Dzięki za pomoc
JawoR36 Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 (edytowane) Moim zdaniem lampy od polifta przód + tył wystarczą na początek. Potem możesz wrzucić sobie poliftową konsolę środkową i np kierę trzyramienną. Jakby co mam i lampy i wiedzę jak to zrobić. Edytowane 25 Lutego 2017 przez JawoR36
mirek31071977 Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 Temat jest czy warto modzić a ty sam zacząłeś jechać po 1,6.Ja tylko odpowiadam.Pali tyle samo co 1,8T albo jeszcze lepiej V6?Akurat miałem wspomniane ADP 8 lat i w życiu nie zbliżyłem się spalaniem do BEX teraz.I nie ekscytuję się 1,6 tylko wyrażam swoje zdanie i wielu ten silnik wystarcza właśnie z powodów,które sam wymieniłeś.Są najtańsze bo na ogół są słabo wyposażone i służą do spokojnego przemieszczania się.I jak pisałem wyżej nie ma sensu cokolwiek odmładzać w takim aucie,jeszcze na "S"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się