PAWEL69 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Bez bezpiecznika pokazuje mi na vagu błąd na tym zaworze a jak go włoże to błąd znika czyli chyba jest dobrze bezpiecznik włożony błędu brak,ale auto nie odpala bezpiecznik wyjęty jest błąd na vagu,ale auto odpala czy dobrze zrozumiałem jeżeli tak jest to jest żle..... masz jakieś odcięcie zapłonu? a tak w ogóle to gdzie jest ten zawór - czy to nie ten czasami co wchodzi do niego tylko jeden kabelek za pompą??? tak to ten z jednym przewodem,ale jest na pompie....
Gość lepi Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 bezpiecznik włożony błędu brak,ale auto nie odpala bezpiecznik wyjęty jest błąd na vagu,ale auto odpala czy dobrze zrozumiałem Tak zgadza się, o odcięciu zapłonu nic mi nie wiadomo. Mam tylko zabezpieczenie na immo (przełącznik który powoduje że nie da się odpalić auta kluczykiem ale to jest tylko zamontowane na jednym kabelku który idzie od stacyjki, ale nie sądze żeby to miało coś wspólnego z tym) tak to ten z jednym przewodem,ale jest na pompie.... No tak na pompie z tyłu
PAWEL69 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Tak zgadza się, o odcięciu zapłonu nic mi nie wiadomo. Mam tylko zabezpieczenie na immo (przełącznik który powoduje że nie da się odpalić auta kluczykiem ale to jest tylko zamontowane na jednym kabelku który idzie od stacyjki, ale nie sądze żeby to miało coś wspólnego z tym) to nie jest immo tylko odcięcie i tu szukałbym problemu włóż bezpiecznik sprawdz napięcie na N109 ...jak nie będzie to podaj na krótko 12V ale najpierw odłącz ori przewód....[odpal auto] musi zapalić :gwizdanie: Mam tylko zabezpieczenie na immo (przełącznik który powoduje że nie da się odpalić auta kluczykiem ale to jest tylko zamontowane na jednym kabelku który idzie od stacyjki, ale nie sądze żeby to miało coś wspólnego z tym) sprawdż to dokładnie.. Pozdrawiam ps.chyba powalczymy z tym jutro.... forum strasznie dziś muli
Gość lepi Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Dokładnie i nie wiem jak Ci dziękować PAWEŁ69 chyba tylko Ty jako jedyny starasz mi się pomóc Pozdrawiam
Musashi Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 chyba tylko Ty jako jedyny starasz mi się pomóc przeciez prosiliśmy żebyś logi zrobił
Gość lepi Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Fakt tylko nie wiem jak jestem dopiero młodym vagowiczem więc proszę o wyrozumiałość
PAWEL69 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Dokładnie i nie wiem jak Ci dziękować PAWEŁ69 chyba tylko Ty jako jedyny starasz mi się pomóc Pozdrawiam no nie przesadzaj każdy z tego forum pomoże :decayed:tylko yrzeba czasu......... przeciez prosiliśmy żebyś logi zrobił no zrób te logi... to podstawa diagnostyki .........
Gość lepi Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Dzisiaj sprawdzałem napięcie na zaworze n108 tak jak mi doradzałeś i jest 12v z podłączonym bezpiecznikiem więc już całkiem zgłupiałem dlaczego ta moja niunia nie odpala
Musashi Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 lepi, przestan dziwnie kombinowac.... i zrob logi. poszukaj na forum poczytaj....
Gość lepi Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Oki dzisiaj będe z moim mechanikiem robił logi i jutro postaram się je wrzucić na forum ale do tego czasu podziele się z wami co zwalczyłem przez ostatnie dni, więc tak - ostatnio miałem problem tego typu że auto mi muliło a na vagu wyskakiwały błędy zaworów N 75, N18, N108 ale auto chodziło i odpalało normalnie nawet na mrozie tylko muliło strasznie bo mu turbina nie doładowywała okazało się że nie było tego bezpiecznika http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce7d40e976042b75.html który znajduje się w skrzynce z komputerem więc go włożyłem i teraz auto w ogóle nie chciało zapalić więc auto rozgrzałem (bez bezpiecznika) następnie go wsadziłem i auto po bardzo długim kręceniu odpaliło ale strasznie zaczęło kopcić na biało i dostało tkiego przyspieszenia że masakra ale dalej są problemy ponieważ jak jadę (z bezpiecznikiem) i zdejmę nogę z gazu i za chwilę nacisne pedał gazu to auto się dławi a z tyłu pojawia się chmura dymu (białego) i zaczyna niebezpiecznie zwalniać, wtedy wciskam sprzęgło dodaję gazu i jadę dalej normalnie, dodatkowo są straszne problemy z odpaleniem auta rozgrzanego a na zimnym silniku nawet nie ma co próbować bo i tak nie odpali. Więc tak jak mi doradzali w sumie pięciu "mechaników" wymieniłem komputer i zgadnijcie co - DALEJ TO SAMO i dodam jeszcze że dolot mam na 100% szczelny, nowe zawory N75 i N18, nowe wężyki od podciśnienia i na dodatek na każdej końcówce wszystkich wężyków są opaski więc turbo działa na pewno (z resztą było to czuć po tym jak auto odpaliło z bezpiecznikiem) ale jak zrobię logi to powinno wszystko być jasne i przy okazji sorki za moje zawracanie głowy ale po prostu nie mam już siły do tego auta. Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za oferowaną pomoc [br]Dopisany: 25 Styczeń 2009, 15:34_________________________________________________Więc tak jak wcześniej mówiłem wrzucam LOGI Jak znam życie to pewnie coś pochrzaniłem (robię to pierwszy raz) ale może się uda z tego coś zobaczyć i osądzić co boli moje autko. I na początek dynamiczne: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7701ba36b0f43c3f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d967fd4f6411a613.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/0930d6ca9164ce33.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d1cb0aee7a94d716.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9a485e2efe1b6c0e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/8e3c719a2314569d.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/b4bd89b8b8fa9a2a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a6d02a435f9508ee.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ee4a88e4eca738dd.html i statyczne: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c131775cd81594c3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c370146742291a57.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c131775cd81594c3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/30624565ac2a01ef.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/553edf7cade634c4.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/0bdbd9433c4339ee.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/61b813c8faf6e74a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/2acccf21db6df9f6.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/55763ddc40f1871c.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/27e5845c92531469.html BARDZO PROSZĘ SZNOWNE GRONO O OCENĘ POZDRAWIAM
Sławosz(+) Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 kolego, te logi są do... d*py? ja tam z nich nie mogę nic odczytać, nikt nie będzie zgadywał co do czego porób zgodnie z instrukcją zamieszczoną w dziale diagnostyka vag no jedno odczytałem turbo ładuje w miarę dobrze
Gość lepi Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Nie rozumiem o co Ci chodzik kolego wszystko robiłem zgodnie z instrukcją z forum i każdy log jest wyraźnie podpisny z której grupy był robiony Logi robiłem pierwszy raz więc nawet nie sądziłem że wszystko będzie idealnie - trening czyni mistrza ale dzięki za ocenę i słowa krytyki, napewno mnie zmobilizują przy następnym robieniu logów
Sławosz(+) Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 jak nie rozumiesz to trudno dla porównania to jest log dynamiczny 008 w twoim wykonaniu a tu przykład mojego już rozumiesz? i jeszcze jedno, dlaczego nie trzymasz gazu w podłodze? auto logujesz wciskając gaz do podłogi na 3 lub 4 biegu przy 1,5 tysiąca obrotów i ciągniesz aż do 4,5 tysiąca...
Gość lepi Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 aha rozumiem postaram się poprawić - sorki i jeszcze jedno, dlaczego nie trzymasz gazu w podłodze? auto logujesz wciskając gaz do podłogi na 3 lub 4 biegu przy 1,5 tysiąca obrotów i ciągniesz aż do 4,5 tysiąca... robiłem tak ale tylko na grupie 003 i 011 tak jak było na flmie a resztę podczas normalnej jazdy - nie wiedziałem
Sławosz(+) Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 poczytaj instrukcję, logi dynamiczne robisz podczas jazdy jak sama nazwa wskazuje statyczne na postoju pozdro
Gość lepi Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 O.K i wszystkie dynamiczne robię w ten sam sposób czyli gaz do dechy na każdej grupi tak ???
dzidzion Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 logi logami... sprawdz statyczne cos mi sie wydaje ze cos jest z korektorem kata wtrysku lub kat wtrysku do regulacji mysle ze ten bezpiecznik zasila obwod rowniez tego korektora. slabo odpala, bo kat wtrysku zly i do tego kopci na bialo wiec na 100% zly kat wtrysku logi statyczne BS 000 druga kolumna powinno byc cos kolo 50 oczywisnie z wlozonym bezpiecznikiem(wykres TDI timing i powinno miescic sie miedzy skrajnymi liniami, a najlepiej jak najblizej tej srodkowej)
Gość lepi Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Jutro zrobię logi jeszcze raz i zrobię bs 000 dla kąta więc może się wszystko wyjaśni - póki co dzięki wielkie za ocenę. Pozdro[br]Dopisany: 26 Styczeń 2009, 21:45_________________________________________________Kolego "sławosz" czy mógł byś mi wytłumaczyć jak zrobić i zamieścić te wszystkie cyferki w tak ładnej ramce jak twoja bo jak narazie to mnie szlag trafia od rozsówania każdej linijki spacją - byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam
Sławosz(+) Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Jutro zrobię logi jeszcze raz i zrobię bs 000 dla kąta więc może się wszystko wyjaśni - póki co dzięki wielkie za ocenę. Pozdro[br]Dopisany: 26 Styczeń 2009, 21:45_________________________________________________Kolego "sławosz" czy mógł byś mi wytłumaczyć jak zrobić i zamieścić te wszystkie cyferki w tak ładnej ramce jak twoja bo jak narazie to mnie szlag trafia od rozsówania każdej linijki spacją - byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam wyślij mi na maila [email protected] logi w postaci plików tekstowych, a ja je obrobię i wrzucę
Gość lepi Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Wrzucam nowe logi - Grupa Basic Settings: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/52e99a893bf3dfe0.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/929664dbe3679326.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ea520e904d983d06.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f641d6e476063df1.html Proszę o ocenę szanowne grono a niedługo dzięki upszejmości kolegi SŁAWOSZA będą logi dynamiczne. Pozdrawiam[br]Dopisany: 30 Styczeń 2009, 08:41_________________________________________________Dodaję logi dynamiczne: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6b5afb7c60ece43e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e9c329addb19f03f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/8ce9b0dbeb82d06d.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/8adabe766497bb0f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/5e8a3f1c932f8f71.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ae59ece9f49e32f5.html Może znajdzie się ktoś kto powie mi co jest nie tak z moją niunią :gwizdanie: [br]Dopisany: 02 Luty 2009, 21:22_________________________________________________Czy mam znów coś nie tak z moimi logami że nikt ich nie chce obadać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się