olivierofm Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 Witam... Byłem wczoraj w trasie i nagle po wyprzedzaniu zaczął mi migać CHECK i gasł, migał i gasł i w momencie kiedy migał szarpało mi silnikiem do tego stopnia, że spadłą moc i kiedy się zatrzymałem to na wolnych obrotach rzucało silnikiem. Zgasiłem auto i nie mogłem odpalić. Pomyślałem: "Silnik IS DEAD" - otworzyłem maskę i rzucił mi się w oczy dziwny przewód, który był rozłączony. Złączyłem, ujechałem kilka km i znów to samo: CHECK, otwieram maskę, znów się to coś rozłączyło - zajechałem na stację, kupiłem kropelkę i skleiłem - problem ustał... Panowie co to takiego? Dzięki https://postimg.org/image/9vohokg9l/ *Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Moje Audi - W tym dziale możesz pochwalić się swoim autem." - wątek przeniesiony
kaczorvw Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 Podciśnienie do serwa. Jak wypadał to ciągnął lewe powietrze. Napraw to po bożemu bo jak wypada to hamulce tracą skuteczność. Kropelka nie jest do tego dobra.
olivierofm Opublikowano 25 Lutego 2017 Autor Opublikowano 25 Lutego 2017 4 minuty temu, kaczorvw napisał: Podciśnienie do serwa. Jak wypadał to ciągnął lewe powietrze. Napraw to po bożemu bo jak wypada to hamulce tracą skuteczność. Kropelka nie jest do tego dobra. Dzięki stary A jak to się "naprawia" - wymienia się czy jak? Jak to mam tego szukać jako części? Pozdrawiam
kaczorvw Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 W aso nie będzie dramatu. Wystarczy sprzedawcy palcem w jego komputerze pokazać co potrzebne.
olivierofm Opublikowano 25 Lutego 2017 Autor Opublikowano 25 Lutego 2017 Ok... Dzięki i pozdrawiam...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się