Nurek_bagieNNy Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 Miałem podobny a może ten sam problem, przyczyną były zużyte gumy na tylnych wahaczach. W tym że na przedniej i tylnej osi są inne opony nie dopatrywałbym się winy.
sieemmkaa Opublikowano 6 Marca 2017 Autor Opublikowano 6 Marca 2017 8 godzin temu, Nurek_bagieNNy napisał: Miałem podobny a może ten sam problem, przyczyną były zużyte gumy na tylnych wahaczach. W tym że na przedniej i tylnej osi są inne opony nie dopatrywałbym się winy. Tylko ze na zimowych oponach wszystko było dobrze
KINIAM Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 10 godzin temu, sieemmkaa napisał: Wszystko już jasne, dzięki Wszystkim za pomoc Widzę, że temat dalej trwa i kolejni gdybają, tylko po co. Czyżbym się mylił ? Napisałem Ci na PRIV. Na przedniej osi masz Micheliny rok produkcji 2007 ze sfatygowanym bieżnikiem symetrycznym. Na osi tylnej masz opony: firma Gold-Gum nadlała w 2016 roku bieżnik kierunkowy stosowany w DUNLOPACH 9000 SPORT na osnowie jakiejś opony Goodyeara. I taka kombinacja opon ma nie powodować zawirowań w torze jazdy ?.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się