Skocz do zawartości
IGNOROWANY

upgrade 321->347


DaveDaveDave

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jako że będę potrzebował na sezon sensownego hamulca. Zastanawiam się pomiędzy setupem 321/300 do a4 b5. Zakładam zmianę przednich zwrotnic na alu b6, jednak pytanie czy ktoś zbadał już temat zmiany przednich hamulców na zacisk pod 347mm.  Chodzi o odsadzenia tarcz, nie mam zamiaru pakować żadnych druciarskich dystansów pod tarcze hamulcową.  Mowa o tego typu zaciskach: http://allegro.pl/zaciski-tarcze-347mm-audi-a6-c6-4f-s-line-3-0-tdi-i6736905193.html#thumb/1

Edytowane przez DaveDaveDave
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego zacisku dajesz tarcze 345mm z S4 B6/7. Mam jeden taki zestaw na nowych tarczach i klockach. Zaciski po regeneracji. 

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malowanie proszkowe i dalej regenke to sobie bez komplikacji ogarnę. Czyli bez problemu mogę pchać się w taki setup pod zwrotnice b6. Zmieszczę na to felgę 17" ? Jaki kolor zacisków masz? I najważniejsze pytanko, jak wygląda powierzchnia hamowania tarcza-klocek. Zbiera ranty, całość czy status seria? 

Edytowane przez DaveDaveDave
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, DaveDaveDave napisał:

Jaki kolor zacisków masz? I najważniejsze pytanko, jak wygląda powierzchnia hamowania tarcza-klocek. Zbiera ranty, całość czy status seria? 

Kolor dowolny. Nie bardzo rozumiem Twojego pytania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Dev napisał:

Kolor dowolny. Nie bardzo rozumiem Twojego pytania

Moje pytanie brzmi czy klocek trze po całej powierzchni tarczy czy części zbierając np rant tarczy. Czy też hamuje tak jak normalny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, DaveDaveDave napisał:

Moje pytanie brzmi czy klocek trze po całej powierzchni tarczy czy części zbierając np rant tarczy. Czy też hamuje tak jak normalny. 

Dalej nie rozumiem o co Ci chodzi.

Jak inaczej ma trzec ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno:

 

7.jpg

jednak czasami, klocek nie zbiera z całej powierzchni. Moje pytanie tyczy się czy zbieraj jw, czy zostawia coś więcej/mniej na tej tarczy. Ile zaciski gołe, do regeneracji u Ciebie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem ostatnio używane tarcze z s4 to wyglądały normalnie, mały rant i tyle, w sumie nie widziałem jeszcze żeby tarcza była inaczej zużywa przy prawidłowo działających hamulcach

Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiemy się, pytam o powierzchnie tarczy 345 (s4) przy zacisku 347 (c6) - nie serii zacisku z s4. Patrz dla przykładu komplet z sid motorsport gdzie jest konwersacja z serii s4 na 300mm przez dystans, gdzie trze nie na całej powierzchni tarczy. :D

Czy zbiera z rantem, bądź bez jak na zdjęciu wyżej. 

Edytowane przez DaveDaveDave
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a jak ma zbierać? Przecież wszystko jest do siebie dopasowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...