Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak sprawdzić przegub wewnętrzny w A4 B7?


MAT1000

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie co w twoim przypadku było do wymiany mam podobny problem z prawej strony polos luz nie wyczuwalny zaś z lewej dokładnie to samo jak u Ciebie tak jakby stukalo coś w koło ja u siebie planuje wyjęcie polosi i planuje zakup przegubu zewnętrznego żeby mieć go pod ręką w razie wymiany ale nie wiem czy to dobry trop 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.03.2017 o 08:06, MAT1000 napisał:



Mam taką przypadłość, że na fotelu pasażera widać wibracje, cały drży podczas jazdy, co bywa wkurzające jak się nie patrzy na drogę :decayed:

A mam bardzo podobnie, od 120 do ok 150 auto wpada w takie lekkie wibracje i go lekko trzęsie. Myślałem że to krzywe felgi ale na stalowych to samo. To może być faktycznie przegub??? Miał tak ktoś???? :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.03.2020 o 14:38, Mariox37 napisał(a):

A mam bardzo podobnie, od 120 do ok 150 auto wpada w takie lekkie wibracje i go lekko trzęsie. Myślałem że to krzywe felgi ale na stalowych to samo. To może być faktycznie przegub??? Miał tak ktoś???? :eusathink:

@Mariox37, doszedłeś co to?

U mnie koła proste i dobrze wyważone, choć mam dystanse i wiadomo, może to powodować problemy.

Jednak na zimówkach bez dystansów jest to podobnie.

Przeguby wewnętrzne sprawdzane na kanale mają luz promieniowy i osiowy(choć ten wydaje się normalny).

Zawieszenie sztywne i sprawne 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...