Jacek31 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Panowie czy możliwe jest aby całkowicie padł jeden z popychaczy hydraulicznych (samoregulator ) że bedzie klepał cały czas ? czy ciepły czy zimny
Mozgu Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Tak jest to mozliwe. Jest nawet na forum intrukcja jak je sprawdzic i w sam naprawiam a4 tez takie cos bylo
Jacek31 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2017 te stukanie już nie jest słyszalne jak się jedzie na wyższych obrotach dłuższy czas , może wtedy popychacz się napełnia i nie stuka ? a najbardziej jest to słychac wewnątrz auta gdy się rozpędza ,i rytm stukania zwiększa się z obrotami
Jacek31 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2017 podniosłem dzisiaj dawkę paliwa na na 3,2 3,4 lecz nic to nie dało , na tej dawce 3,2i 3,4 lekko telepało silnikiem na wolnych obrotach więc zmniejszyłem dawkę na 4,6 i jest poprawa , silnik nie ma wibracji chodzi równiej , ciszej ,i częsciej lżej odpala no ale na mocy trochę stracił czym to jest spowodowane?
Jacek31 Opublikowano 4 Września 2017 Autor Opublikowano 4 Września 2017 Panowie jeszcze jedno pytanie ,,,,,, dlaczego co parę dni muszę ustawiac kąt wtrysku ? ustawiłem na 51-52 a po paru dniach jest 42-44 dzisiaj znowu ustawiłem na 51 wszystko było ok , a po godzinie poszłem i pokazuje 60-63 nie ma dużych skoków, auto nie dymi ,ma moc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się