maicke82 Opublikowano 10 Marca 2017 Opublikowano 10 Marca 2017 Witam.Z dnia na dzień w A4B5 pojawiło się dziwne trzęsienie,bujanie kierownicą prawo-lewo.Tak od 30km/h w górę . Trwa cały czas, przy stałej prędkości,przy przyspieszaniu , hamowaniu ,czy wrzuceniu na luz.pzdr
Adrian1727 Opublikowano 10 Marca 2017 Opublikowano 10 Marca 2017 23 minuty temu, maicke82 napisał: Witam.Z dnia na dzień w A4B5 pojawiło się dziwne trzęsienie,bujanie kierownicą prawo-lewo.Tak od 30km/h w górę . Trwa cały czas, przy stałej prędkości,przy przyspieszaniu , hamowaniu ,czy wrzuceniu na luz.pzdr Sprawdź koła, może śruby się poluzowały, odważniki może odkleiły się i jest koło niewyważone i jest bicie. Najpierw sprawdź koła.
DaveLove Opublikowano 10 Marca 2017 Opublikowano 10 Marca 2017 U mnie bicie na kierownicy było spowodowane krzywą tarczą. Jeżeli koła będą ok to możesz się tym zasugerować. na stacji diagnostycznej powinno wykazać.
maicke82 Opublikowano 10 Marca 2017 Autor Opublikowano 10 Marca 2017 Ale czy nie jest tak ,że źle wyważone koło powoduje bicia przy określonej prędkości, a u mnie pędkość nie ma znaczenia? Krzywe tarcze raczej powodują bicia przy hamowaniu a nie non stop. Może bardziej szukać przyczyny w układzie kierowniczym...
Adrian1727 Opublikowano 10 Marca 2017 Opublikowano 10 Marca 2017 Godzinę temu, maicke82 napisał: Ale czy nie jest tak ,że źle wyważone koło powoduje bicia przy określonej prędkości, a u mnie pędkość nie ma znaczenia? Krzywe tarcze raczej powodują bicia przy hamowaniu a nie non stop. Może bardziej szukać przyczyny w układzie kierowniczym... Zależy jak źle wyważone załóżmy jeśli będzie tam brakować 1g to przy 120 km/h może być czuć, a jeśli odkleił się cały rząd odważników podczas jazdy to może bić dość mocno. Jeśli masz kanał zajrzyj od spodu może przegub się poluzował, a jak nie masz kanału to na lewarek i zobacz czy czegoś nie widać, co mogłoby wzbudzić podejrzenia. Dobrze by było jakbyś nagrał film jak to bije, jak to wygląda bo aktualnie możemy bez niczego obstawiać tarcze, układ kierowniczy, przeguby wewnętrzne, skrzynię biegów, łożysko sprzęgła, zerwane poduszki, ewentualnie coś banalnego np. poluzowane śruby w kołach. Ciężko stwierdzić. Sugeruję tylko że dobrze by było właśnie coś nagrać jeśli bije dość mocno. Jeszcze ciekawe czy biją koła czy masz bicie że całym samochodem telepie.
maicke82 Opublikowano 10 Marca 2017 Autor Opublikowano 10 Marca 2017 Budą nie telepie.Jest to tylko bicie wyczuwalne na kierownicy tzn. jak ją puszczę to buja się prawo lewo..Koła sprawdzone jedynie pod kątem dokręconych śrub. Przegub to raczej nie bo na luzie bije tak samo.
Adrian1727 Opublikowano 10 Marca 2017 Opublikowano 10 Marca 2017 44 minuty temu, maicke82 napisał: Budą nie telepie.Jest to tylko bicie wyczuwalne na kierownicy tzn. jak ją puszczę to buja się prawo lewo..Koła sprawdzone jedynie pod kątem dokręconych śrub. Przegub to raczej nie bo na luzie bije tak samo. Ciężko powiedzieć, nie miałem z tym do czynienia, ale wygląda mi to na winę układu kierowniczego min. maglownicy. Wpisz w YT "samoistne obracanie się kierownicy" tam jest filmik z oplem, masz coś takiego ? tylko że w małym stopniu ?
DaveLove Opublikowano 11 Marca 2017 Opublikowano 11 Marca 2017 Jak miałem jedną tarczę krzywą to bicie miałem cały czas, a szczególnie nasilało się podczas hamowania. Jeżeli przy hamowaniu z większych prędkości nie zwiększa się bicie to możliwe, iż tarcze można wykluczyć.
Hezen Opublikowano 12 Marca 2017 Opublikowano 12 Marca 2017 A jeśli bicie kierownicy jest tylko przy hamowaniu od 80-65km/hKaroserią nie rzuca, tylko bije kiera.Przy wysokich prędkościach lub poniżej 65km/h trzęsienie kierą nie występuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się