grzanek85 Opublikowano 26 Lutego 2007 Opublikowano 26 Lutego 2007 Witam ma pytanko czy ciegło które wychodzi z zaworka pod turbiną w moim silniczku(1.9 AHU) i idzie potem do turbinki. Powinno jakoś płynie chodzić??? :confused: . Bo u mnie nie da sie nim nawet troszkę ruszyć ani przód tył ani na boki .
nitroMCZ Opublikowano 26 Lutego 2007 Opublikowano 26 Lutego 2007 musi chodzić płynnie w całym zakresie , jak nie, to do czyszczenia układ łopatek kierownic zmiennej geometrii... Koszt ok. 350zł + montaż , demontaż
grzanek85 Opublikowano 26 Lutego 2007 Autor Opublikowano 26 Lutego 2007 Ale jak powinna chodzić góra dół czy na boki???? jak ten zaworek powinien go przesuwać???
nitroMCZ Opublikowano 26 Lutego 2007 Opublikowano 26 Lutego 2007 nie pamietam teraz czy w AHU jest zmienna geometria, czy zawór upustowy ograniczający cisn.turbo...
grzanek85 Opublikowano 26 Lutego 2007 Autor Opublikowano 26 Lutego 2007 Zmienej geometrii moja turbinka nie ma :frown: więc jak powinno się poruszac to cięgiełko góra-dół??
babyy82 Opublikowano 26 Lutego 2007 Opublikowano 26 Lutego 2007 Ja mam silniszek 1z tez 90km wiec chyba masz tak jak ja. U mnie nie dziala wlasnie zamowilem zaworek N75 a jak poruszalem tym ciekielkiem to niby chodzi plynni i sie nie zacina ale trzeba uzyc dosc duzej sily zeby nim poruszyc. sama reka nie dalem rady dopiero za pomoca dzwigni. Czy to dobrze czy jednak powinno lekko chodzic ??
kalina Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 Przecież nie będzie chodzić tak lekko jak kiblowa spłuczka. W celach testowych najlepiej użyć podciśnienia.
grzanek85 Opublikowano 27 Lutego 2007 Autor Opublikowano 27 Lutego 2007 Witam u mnie po przesmarowaniu i lekkim rozruszaniu ciegiełko chodzi bez zacinania(ale podałem do przewodu ok 2 bary ciśnienia) skad ma się tam wziąść takie ciśnienie???? :eek: Czy zaworek N75 ma takie dawać?? Nie za te pytania
kalina Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 Mówisz że dmuchałeś tam , jakimś kompresorem :eek:
grzanek85 Opublikowano 27 Lutego 2007 Autor Opublikowano 27 Lutego 2007 Dokładnie to do tego urządzonka które popycha ciegiełko dmuchnołem ciśnieniem z kompresorka ale ustawiłem żeby nie przekraczało 1,8 atmosfery i wtedy sie przesuwało super(ręką też szło lekko ale po co się męczyć), czy to źle mogłem coś popsuć ???Chciałem je w ten sposób rozruszać. Mam jeszcze jedno pytanie dotyczace zaworka. Mój numer zaworka to 028 906 283 F czy mogę go zastąpić 028 906 283 N optycznie taki sam .
babyy82 Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 u mnie juz wszystko dziala po zmianie zaworka N75:D
grzanek85 Opublikowano 27 Lutego 2007 Autor Opublikowano 27 Lutego 2007 A bardzo Ci się odmuliło auto po wymianie zaworka. Lepiej chodzi?? :twisted: pozdrawiam
babyy82 Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 Tak do 3000 to nie bardzo minimalnie ale po 3000 jak wczesniej nie chcialo jechac wogole to teraz jedzie i to jest najwazniejsze:D a mysle ze sie odmuli jak troche pojezdze i rozrusza sie wszystko co wczesniej stalo:P
woj-o Opublikowano 1 Marca 2007 Opublikowano 1 Marca 2007 heh to u mnie pewnie i ten zaworek niedomaga, pomiam przeplywke na vag 3500 max - mech powiedzial ze ma byc niby 4300. tez ahu i tez powyżej 3500 nie jedzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się