Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ocena logów 1.8T - Szarpanie na LPG


dami8705

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od pewnego czasu podczas gwałtownego przyśpieszenia powyżej 4tys obr jest szarpanie na LPG. Na benzynie to nie występuje. Nowe świece NGK  , a dziś założylem nowa cewke i jest nawet check mistifire na tym cylindrze gdzie jest nowa cewka, Instalacja LPG TECH w B6 1,8T , 

Kanał 015; 016 nowa cewka na 4 cylindrze http://vaglog.pl/log-015_016_7V1063.html

 

 Kanał 020; 015 , 016  stare cewki, nowe swiece http://vaglog.pl/log-020_015_016_mCn0a.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz jak sie zachowuje mieszanka podczas szarpania i wypadania zaplonow, zloguj 002+033 na lpg i na pb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program i LPG robiłem u Gregora także powinno byc wszystko ok , dopiero stawiam pierwsze kroki w vag. com.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób logi te co łukasz pisze i będzie widać co i jak z dawką gazu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłęm dziś logi  na pb oraz lpg

Na benzynie najpierw robilem 002+033 potem 031. 032, 033 - zero szarpania 

Przełączyłem na LPG i takie same logi  i nie wiem jak to sie stało , ale 2 razy logowałem na LPG i ZERO szarpania idzie równo jak na PB. Zgasiłem silnik na 15min i znowu przegoniłem go na LPG i szarpniecie delikatnie znowu się pojawiło. 

Logi benzyna:

http://vaglog.pl/log-031_032_033_63CsK2c.html

http://vaglog.pl/log-002_033_aZI5g.html

 

Logi LPG ( zero szarpania)

http://vaglog.pl/log-002_033_F0ghfw8.html

http://vaglog.pl/log-031_032_033_kWVdm.html

 

Zawartość dodana 28 minutes later

Ktoś miał podobny przypadek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłęm dziś logi  na pb oraz lpg

Na benzynie najpierw robilem 002+033 potem 031. 032, 033 - zero szarpania 

Przełączyłem na LPG i takie same logi  i nie wiem jak to sie stało , ale 2 razy logowałem na LPG i ZERO szarpania idzie równo jak na PB. Zgasiłem silnik na 15min i znowu przegoniłem go na LPG i szarpniecie delikatnie znowu się pojawiło. 

Logi benzyna:

http://vaglog.pl/log-031_032_033_63CsK2c.html

http://vaglog.pl/log-002_033_aZI5g.html

 

Logi LPG ( zero szarpania)

http://vaglog.pl/log-002_033_F0ghfw8.html

http://vaglog.pl/log-031_032_033_kWVdm.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W logach nic nie widać, wygląda ok, musisz chyba złapać moment w logach gdy będzie szarpać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najdziwniejsze jest to ze jak go trzy razy przegonilem na Pb  i włączylem LPG to nie sie nie dzialo i jechalo jak na pB bez szarpania. Ale jak juz zgasilem na kilkanascie min to juz szarpneło na LPG... Spróbuje wymienic zaworek odmy  i sprawdzić szczelnosc dolotu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Łukasz13 a czemu w tych ostatnich i przedostatnich logach, patrząc po czasach wtrysku, jadąc na Pb pętli, a na LPG nie? Inna sprawa że przy tak wyśrubowanych czasach, przy butowaniu LPG może pętlić...
czemu Na Pb koło 10s (w obu logach Pb) pojawia się na chwilę ubogo, być może wiąże się to z pętleniem na Pb, niedomaga pompa? 

natomiast na LPG na początku, dla mnie coś jest jednak nie bardzo ze strojeniem. No i koło 10ms pojawiają się dziwne napięcia do sondy. np przeskok z 0.02v na 1.1v


@dami8705 po co mylisz nas w temacie i dajesz dwa razy te same logi? dorzuć logi 003+020 Pb i LPG.

Edytowane przez zwonko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.03.2017 o 10:46, zwonko napisał:

kasz13 a czemu w tych ostatnich i przedostatnich logach, patrząc po czasach wtrysku, jadąc na Pb pętli, a na LPG nie? Inna sprawa że przy tak wyśrubowanych czasach, przy butowaniu LPG może pętlić...

To zależy od ustawienia lpg, można podlać gazem na lpg i nie będzie pętlić czasów wtrysku bo w aucie jest sonda szerokopasmowa i korygując mieszanke skraca czasy wtrysków, druga sprawa czasy wtrysków zależa też od korekty zapłonów, na pb korekta moze być większa i ecu zadaje bogatszą mieszankę, na lpg korekt zapłonu moze nie być wcale i i ecu nie wzbogaca mieszanki dlatego czasy wtrysów krótsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Łukasz13 No rozumiem... tyle że w sumie chyba nie jest to najmądrzejsze wyjście żeby aż tak skracać czasy wtrysku Pb (przy działaniu na LPG)... Chyba że program był robiony pod LPG...(to takie moje domysły bo jeszcze brakuje mi znacznie wiedzy na ten temat)
A:
 

Dnia 17.03.2017 o 10:46, zwonko napisał:

czemu Na Pb koło 10s (w obu logach Pb) pojawia się na chwilę ubogo, być może wiąże się to z pętleniem na Pb, niedomaga pompa? 

natomiast na LPG na początku, dla mnie coś jest jednak nie bardzo ze strojeniem. No i koło 10ms pojawiają się dziwne napięcia do sondy. np przeskok z 0.02v na 1.1v

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej,  i mam zamiar sprawdzić szczelność dolotu. Dodatkowo przy jednym wtrysku benzyny jest tak jakby mokry-zabrudzony kolektor. Tylko ze na pb nie szarpie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.03.2017 o 19:10, dami8705 napisał:

Dodatkowo przy jednym wtrysku benzyny jest tak jakby mokry-zabrudzony kolektor

Puszcza przez uszczelnienie gniazda wtryskiwacza. Można spróbować złożyć tą wkładkę na masę uszczelniającą (gorzej jak pęknie przy odkręcaniu, bo to z tworzywa) i zmienić oringi na wtryskiwaczu. Komplet uszczelnień na 4 wtryskiwacze w ASO Skody ok. 130zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, dami8705 napisał:

Miałes taki przypadek ?

Odpisałem na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...