Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.6 ALZ remont czy wymiana ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Dopadł mnie wypalony zawór na jednym cylindrze kompresja 0.

Orientuje się ktoś jaki koszt remontu na dzień dzisiejszy? Silnik brał również olej więc dół też do roboty.

Nie wiem co jest bardziej opłacalne remont czy wymiana na inną jednostkę ?

Silnik ALZ na necie bardzo mały wybór i ceny od 2k za sam słupek więc nie wiem co jest bardziej opłacalne biorąc pod uwagę,że auto w niedalekiej przyszłosci na sprzedaż.

Pozdrawiam 

Opublikowano
1 godzinę temu, KULARESKO napisał:

Witam.

Dopadł mnie wypalony zawór na jednym cylindrze kompresja 0.

Orientuje się ktoś jaki koszt remontu na dzień dzisiejszy? Silnik brał również olej więc dół też do roboty.

Nie wiem co jest bardziej opłacalne remont czy wymiana na inną jednostkę ?

Silnik ALZ na necie bardzo mały wybór i ceny od 2k za sam słupek więc nie wiem co jest bardziej opłacalne biorąc pod uwagę,że auto w niedalekiej przyszłosci na sprzedaż.

Pozdrawiam 

Jak w niedalekiej przyszłości na sprzedaż to nie rób swapa na inną pojemność. Na twoim miejscu jeśli auto nie ma korozji i innych problemów typu zawieszenie że musisz sprzedawać to dla siebie swapa bym zrobił na 1.8 lub 1.8t lub na jeszcze większą jednostkę, kto jak woli. Co do ceny za remont silnika to ciężko przewidzieć choćby z tego względu że auto kopciło, gdyż nie tylko pierścienie odpowiadają za pobór oleju, jeśli głowica się poddała to uszczelniacze mogły równie dobrze się poddać, myślę że istnieje taka możliwość iż będzie tylko głowica do remontu, a nie pierścienie. 

Opublikowano
3 minuty temu, Adrian1727 napisał:

Jak w niedalekiej przyszłości na sprzedaż to nie rób swapa na inną pojemność. Na twoim miejscu jeśli auto nie ma korozji i innych problemów typu zawieszenie że musisz sprzedawać to dla siebie swapa bym zrobił na 1.8 lub 1.8t lub na jeszcze większą jednostkę, kto jak woli. Co do ceny za remont silnika to ciężko przewidzieć choćby z tego względu że auto kopciło, gdyż nie tylko pierścienie odpowiadają za pobór oleju, jeśli głowica się poddała to uszczelniacze mogły równie dobrze się poddać, myślę że istnieje taka możliwość iż będzie tylko głowica do remontu, a nie pierścienie. 

Poza tym olejem,wszystko ok.

Nie chcę wstawiać żadnego mocniejszego motoru jedynie chodzi mi czy inny kod silnika podejdzie bez wiekszego grzebania np zmiana alz na ahl 

Opublikowano
34 minuty temu, KULARESKO napisał:

Poza tym olejem,wszystko ok.

Nie chcę wstawiać żadnego mocniejszego motoru jedynie chodzi mi czy inny kod silnika podejdzie bez wiekszego grzebania np zmiana alz na ahl 

Szczerze mówiąc nie mam pojęcia co do 1.6. Jeśli chodzi o instalacje/wiązkę silnika to jeśli wymieniasz silnik z przedlift na przedlift to będzie okej, jakbyś zmieniał z 1.6 przedlift na 1.6 polift to kostki na pewno będą inne. Jeśli ktoś zna się na tym niech pomoże koledze, bo nie chce wprowadzać w błąd. 

Opublikowano

Witam

Mam obecnie taki sam problem, również zastanawiam się nad remontem - nie mam gwarancji, że bedzie chodzilo ok, pozostaje kupno nowego silnika i tu właśnie poblem z jego dostępnąścią i nie ukrywam kasą, czy udało sie wyjść z tej sytuacji?

Będę wdzięczna za odpowiedź.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...