Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbo z 3.0 do 2.0


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, posiadam audi z silnikiem 2.0 BRD 170km I chcialbym podkrecic troche moc lecz nie samym programem I mam pytanie czy ktos wie czy mozna wsadzic turbo od silnika 3.0 tdi jesli tak to czy wymaga to wielu przerobek chociazby czy pasuje na te same mocowania co orginalne turbo od 2.0 ? Mam tez plan na wydech ale chcialbym zaczac od turbo nastepnie intercooler I dopiero wydech. 

Edytowane przez Barti716
Opublikowano

Twoje turbo ma sterowanie podcisnieniem zas gtb ma.elektryczne.

To pierwsza rzecz do przerobki.

Nastepnie musisz spawac kolektor do flanszy turbo.

 doplyw i splyw oleju trza pasowac.

Poszukaj na alle i olx sa.juz gotowce.

Cena nie jest mala wiec nie przestrasz sie.

Opublikowano

W prawdzie jest to do zrobienia - osobiście Jeszcze nie robiłem ale miałem do cznienia z 1.9 z gtd w vw Bora - ktoś kto to robił poprostu turbo przyspawal do kolektora wydechowego - brzmi to jak lipa ale nie było źle. Zamontowanie podciśnienia też nie ma problemu jedynie zasilanie o odpływ oleju i na koniec wyregulowanie gruchy, a nie ustawia się tego standardowo.

Po za tym w brd masz czujnik na gruszce... 

Gdzieś kiedyś się natknąłem na jakąś stronę www gdzie chłopak przerabial brd i opisywał co robił że zdjęciami. 

Opublikowano

Dzieki chlopaki za info. Pozdrawiam 

Opublikowano

Soto ale przeciez brd nie raz bylo dawane do awx i nie bylo problemow z czujnikiem.pewnie od drugiej strony tez idzie to ogarnac??

Jak moge doradzic to powiem Ci ze jezeli Twoje brd jest zdrowe i wstaje dobrze co jest czestym bolem dla brd to spokojnie mozesz zostawic je bo np w porownaniu do gtb 17 jakos specjalnie nie dmucha duzo wiecej.

Opublikowano

Tzn wiesz nie jedzie zle, ladnie sie wkreca na obroty ale dla mnie juz malo ;) a powiedzcie mi gdzie moge dobrze wydech zrobic w zachodniopomorskim lub gdzies w poblizu. Mysle nad wieksza srednica I jakims przelotem ale zeby za razem ladnie brzmail 

Opublikowano

Niestety nie pomoge z wydechem.

Moze Grzes zna kogos ze Szczecina???

To klekot jest wiec nie poszalejesz:wink:

Opublikowano

QKlekot bo klekot ale chodzilo mi bardziej o to zeby za glosny nie byl bo dlugie trasy latam. A powiedz mi kolego co bys mi doradzil apropo intercoolera czy warto sie bawic w wymiane na wiekszy ?  

Opublikowano (edytowane)

U Ciebie w BRD są już w sumie wystarczające dwa SMIC , nie wiem jak pompki Siemensa które masz czy będzie czym podlać żeby poszaleć . Może ktoś ma wiedzę jaką mają wydajność wtedy będzie wiadomo na jakie turbo można sobie pozwolić :-) Odnośnie wydechu ja mam nierdzewke 2.5 cala razem z downpipe na 2 tłumikach końcowych Bastucka i dopiero przy prędkości autostradowej robi się trochę głośno .

Edytowane przez danielstol
Opublikowano

Rozumiem ale sama wymiana coolera bez turbo ma sens ?

Opublikowano

W Twoim przypadku nie wymieniałbym ponieważ tak jak pisałem w BRD masz dwa boczne intercoolery które już są w miarę wydajne , tak jak pisałem poczytaj na temat pompowtrysków Siemensa u Ciebie jaką mają wydajność i czy jest sens wkładania większego Turbo np. GTB 2260vk od 3.0 TDI bo może na więcej jak 200 km nie podleją a wtedy to wystarczy Ci sam program na Twojej seryjnej Turbinie KKK BV43 .

Opublikowano

Rozumiem dzieki za info. Pozdrawiam :wink:

Opublikowano

Dokladnie.

Po co pakować się w koszta ok 3k za turbo jak i tak nie pojedzie one całym doładowaniem ze wzgledu na mala ilosc paliwa..

No chyba ze planujesz cos kolo 250km

Bedziesz w Szczecinie to podjedz do Leo i zapytaj co mozesz spodziewac sie po tym setapie..

 

Opublikowano (edytowane)

W szczecinie a dokładnie w stobnie jest firma Reincarnation.pl- budują Wydechy, są taz na fb, nie wiem jak się cenią ale słyszałem że nie tani gips... Gorzej jak efektów nie Będzie zbytnio zadowalających.

BRD ma rury fi 55 więc zmiana na 60 lub większe raczej nic nie da lub da nie wiele lub też pogorszy bo Będzie zbyt wolny wydech, po za tym brd ma przelotwy wydech, wyrzucając Dpf ma już jak oddechać...

Ostatnio z leo robiliśmy BRD -o dziwo żadko spotykane zdrowe, to 200ps dotknęła...

Ja jak narazie w swojej ze zmęczonym życiem Dpfem 190 parę PSów Już.lezy zrobiony gotowy do włożenie DP.ale brak czasu... 

 

Zawartość dodana 6 minutes later
Dnia 18.03.2017 o 08:03, wesz82 napisał:

Soto ale przeciez brd nie raz bylo dawane do awx i nie bylo problemow z czujnikiem.pewnie od drugiej strony tez idzie to ogarnac??

Jak moge doradzic to powiem Ci ze jezeli Twoje brd jest zdrowe i wstaje dobrze co jest czestym bolem dla brd to spokojnie mozesz zostawic je bo np w porownaniu do gtb 17 jakos specjalnie nie dmucha duzo wiecej.

Brd do awx nie ma problemu, ale w brd masz Czujnik na gruszce i tego nie ominiesz chyba że gruszke z BRD przekładasz do gtb....

z leo pół dnia te turbo w borze ćwiczyliśmy aż w końcu efekt powstał...

Nie mogę znaleźć tego forum gdzie chłopak z BRD wyciągnął 230km ale to takie Przeróbki że mózg staje 

Ciężko jest brd pociągnąć po mocy jak dotychczasowe PDKI 

Edytowane przez SotoM
Opublikowano

Audi A4 2.0TDI (BRD) 170PS to 261PS @ 509Nm
GTB 2260VK,
Fratelli Bosio RACE PPD,
IC,
4 bar MAP,
EGR OFF - Power Pipe kit,
exhaust Miltek - DPF OFF,
Sachs performance clutch,
ECU DIESELPOWER

 

trzeba miec gleboka kieszen na takie mody

Opublikowano (edytowane)

Hej może coś pomoże w temacie kiedyś też myślałem nad czymś takim ale ostatecznie zostałem przy samym programie. Poczytaj wątek to jest bmn czyli poprzeczne brd. 

turbo pod kolektor zrobi ci kolega Fiodor ma taki nick na racingforum lub np rogal 

http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=37831

Zawartość dodana 26 minutes later

o wydajniejsze wtryski można pytać tu kiedyś były chyba plus 50%

 : http://www.darksidedevelopments.co.uk/

Edytowane przez klattaa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...