ekonom Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Witam Dzisiaj rano po 4 dniowej przerwie autko nie chciało odpalić. Na zegarach -15 stopni. Przekręciłem kluczyk poczekałem aż zgaśnie lampeczka od świec i kręciłem silnikiem. Przy drugiej próbie kręcenia po jakiś 10 sekundach pojawiła się czerwona lampka oleju. Olej sprawdziłem był w normie. Dodam tylko że pare dni temu zmieniałem. Ponownie zakręciłem silnikiem i komunikat na FISie odnośnie oleju pojawił się znowu. Jakie są wasze przypuszczenia ? Co to może być ? Dodam również że przy temperaturze w okolicach zera autko miało małe problemy z odpaleniem. Tak za 3-4 razem odpalał. Zeszłej zimy takich problemów nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Może tankujesz jakieś trefne paliwko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AFN_VGT Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Moze kąt wtrysku rozjechany i dlatego nie pali. A czemu Akórat kontorla ciśnienia oleju sie świeci mmm.. Tego nie powiem bo niewiem zdaje mi sie poprostu tak... Albo zamarzł albo Kąt wtrysko wyjechany.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekonom Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Co do paliwa to Lotos Dynamic i już 2 roczek na nim śmigam i w tej samej stacji tankuje więc to raczej nie to. Może być że kąt wtrysku. A może być sprawa akumulatora ? Tylko nie rozumiem czemu kontrolka oleju się zapaliła czerwona. Znajomy mi podpowiadał że to może być jakiś czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AFN_VGT Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 A moze poprostu Lepiej zaciagnac go do Elepstryka Pokaże czy kąt wtrysku jest ok czy czujnik jest ok a przy okazji postoi sobie w cieplym i jezeli to sprawka Zamarźniecia bajurki to odpali.. Ja bym tak zrobil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_69 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 jak krecisz długo silnikiem i nieodpala to kontrolka oleju sie zapala. To chyba normalne bo juz zauwarzyłem to u siebie i u kilku innych audikach u znajomych a jak wyłaczysz zapłon to dalej pokazjue ze olej czy znika?. a moze poprostu świece? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnyGT Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 A jaki masz olej w silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 jak sie kreci dlugo na zapowietrzonym ukladzie to kontrolka sie zapala, ja stawiam na zapowietrzony badz zamarzniety uklad paliwowy pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekonom Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Olej mam TEXACO 5W40. Co do kontrolki oleju to znika po wyjęciu kluczyka i po włożeniu już jej nie ma. Jak odpowietrzyć układ paliwowy ? Nie wiem czy to może mieć coś wspólnego ale przy wymianie filtra paliwa jakiś miesiąc temu nie chciał w ogóle odpalić bardzo długo kręciłem go żeby odpalił Jeszcze pytanko do tego kątu początku wtrysku. Czy wystarczy na ciepłym silniku zrobić logi w grupie 004 i 004BS ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur28 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 A świeczki w jakim masz stanie też mi ciężko odpalał bo miałem 5 sfajczonych po wymianie pali da dotyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Pewnie uklad paliwowy albo świece do wymiany. Jak mi paliwa brakło i po zalaniu długo kręciłem żeby odpalił to też mi się kontrolka oleju zapalała także to normalne zjawisko jak długo kręcisz. Wstaw auto do ciepłego garażu niech postoi może paliwo zamarzło, sprawdź filtr paliwa i przede wszytskim czy masz dobre świece żarowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 To fakt, że jak długo kręcisz na zapowietrzonym to po paru sekundach wsykakuje kontrolka oleju. Więc jesli masz sprawdzone paliwo to Ci pozostają świece lub układ paliwowy a najprędzej chyba filtr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekonom Opublikowano 8 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Dzisiaj temperaturka już bardziej przyjazna tj. -5 autko po paru sekundach odpaliło. Pojeździłem nim trochę co by go podładować m.in. Zrobiłem również logi odnośnie kąta wtrysku http://www.a4-klub.pl/smf/b5_akn_prosze_o_analize_logow_poczatek_kata_wtrysku-t60648.0.html . Autko odpalało cały dzień bez jakich kolwiek problemów. Stąd też przypuszczam że układ nie jest zapowietrzony. Pozostaje jeszcze kwestia tych logów i świec. Przymierzam się do wymiany. Czy te będą dobre http://www.allegro.pl/show_item.php?item=524437308 ? P.S. Sprawdziłem również aku. 72Ah to chyba dobra pojemność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Pojemniść dobra, ale sprawdź jeszcze ładowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekonom Opublikowano 9 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 A jak w najprostszy sposób mogę sprawdzić czy dobrze ładuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się