sieemmkaa Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 Witam, mam problem, jadąc wczoraj zaczęła migać mi ikonka akumulatora, i teraz raz swieci ciagle a czasami miga, po sprawdzeniu w komputrzerze samochodu chceckiem nie pokazuje żadnych błędów akumulatora
przem8 Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 Sprawdź czy masz ładowanie. Może alternator się kończy i czasem występuje brak ładowania 1
sieemmkaa Opublikowano 19 Marca 2017 Autor Opublikowano 19 Marca 2017 45 minut temu, przem8 napisał: Sprawdź czy masz ładowanie. Może alternator się kończy i czasem występuje brak ładowania A to przypadkiem podczas sprawdzania komputerem nie jest sprawdzane właśnie ładowanie?
przem8 Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 A ta ikonka świeci się na żółto na fisie, bo nie sprecyzowałeś? Jeśli tak to problem może leżeć po stronie licznika. Częsty problem w grupie vag. Sprawdź ładowanie miernikiem. Jeśli wszystko ok to trzeba przyjrzeć się zegarom.
sieemmkaa Opublikowano 19 Marca 2017 Autor Opublikowano 19 Marca 2017 3 minuty temu, przem8 napisał: A ta ikonka świeci się na żółto na fisie, bo nie sprecyzowałeś? Jeśli tak to problem może leżeć po stronie licznika. Częsty problem w grupie vag. Sprawdź ładowanie miernikiem. Jeśli wszystko ok to trzeba przyjrzeć się zegarom. Na fisie nic nie swieci jedynie tam gdzie pokazuje ze Np.sa światła włączone.
przem8 Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 (edytowane) 10 minut temu, sieemmkaa napisał: Na fisie nic nie swieci jedynie tam gdzie pokazuje ze Np.sa światła włączone. Problem jest z ładowaniem. Do sprawdzenia akumulator (może klemy zaśniedziały), alternator, regulator napięcia. Zacznij od zmierzenia ładowania podczas świecenia tej kontrolki. Edytowane 19 Marca 2017 przez przem8
sieemmkaa Opublikowano 19 Marca 2017 Autor Opublikowano 19 Marca 2017 17 minut temu, przem8 napisał: Problem jest z ładowaniem. Do sprawdzenia akumulator (może klemy zaśniedziały), alternator, regulator napięcia. Zacznij od zmierzenia ładowania podczas świecenia tej kontrolki. Okej jutro sprawdzę i dam znać Zawartość dodana 12 minutes later Tylko tez co jakiś czas się zgasi na chwile, klemy są prawie nowe Zawartość dodana 37 minutes later Dodam jeszcze ze jak zgaśnie na chwile to światła odrazu mocniej świeciły, a jak się znów zapalała to przygasaly tak jakby akumulator padał
Tomeczek1403 Opublikowano 20 Marca 2017 Opublikowano 20 Marca 2017 (edytowane) Dużo czasu nie zajmie a będziesz miał jeden główny powód z głowy, mianowicie wyjmij regulator ładownia ze szczotkami i sprawdź ile jeszcze pozostało tych szczotek. Może być tak że już ich zostało tylko tyle że czasami mogą dawać przejście na komutator i stąd to zapalanie i gaszenie się kontroli. Jeżeli szczotki są jeszcze dość długie to przyczyną może być regulator ładowania lub zawieszone szczotki (zwróć uwagę przy wyciąganiu ile wystają, a dopiero sprawdź ich długość), a to napięcie to jest zapewne napięcie jakie ma akumulator, bo to nie jest ładowanie alternatora. Edytowane 20 Marca 2017 przez Tomeczek1403
sieemmkaa Opublikowano 20 Marca 2017 Autor Opublikowano 20 Marca 2017 4 godziny temu, Tomeczek1403 napisał: Dużo czasu nie zajmie a będziesz miał jeden główny powód z głowy, mianowicie wyjmij regulator ładownia ze szczotkami i sprawdź ile jeszcze pozostało tych szczotek. Może być tak że już ich zostało tylko tyle że czasami mogą dawać przejście na komutator i stąd to zapalanie i gaszenie się kontroli. Jeżeli szczotki są jeszcze dość długie to przyczyną może być regulator ładowania lub zawieszone szczotki (zwróć uwagę przy wyciąganiu ile wystają, a dopiero sprawdź ich długość), a to napięcie to jest zapewne napięcie jakie ma akumulator, bo to nie jest ładowanie alternatora. Czy to prawda ze żeby wyjąc alternator w moim samochodzie trzeba ściągać cały przód?
sieemmkaa Opublikowano 21 Marca 2017 Autor Opublikowano 21 Marca 2017 Tak wyglądają szczotkkiszczotki
Tomeczek1403 Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 (edytowane) 22 godziny temu, sieemmkaa napisał: Czy to prawda ze żeby wyjąc alternator w moim samochodzie trzeba ściągać cały przód? Ja osobiście przy wyciąganiu alternatora obcinałem brzeszczotem jedną śrubę. Przy montażu albo nową, albo tą obciętą spawasz i wkręcasz od tyłu a z przodu dałem nakrętkę. Szczotki są nie najgorsze, wiec przyczyna leży gdzieś indziej (może regulator fiksuje?) Edytowane 21 Marca 2017 przez Tomeczek1403
sieemmkaa Opublikowano 21 Marca 2017 Autor Opublikowano 21 Marca 2017 38 minut temu, Tomeczek1403 napisał: Ja osobiście przy wyciąganiu alternatora obcinałem brzeszczotem jedną śrubę. Przy montażu albo nową, albo tą obciętą spawasz i wkręcasz od tyłu a z przodu dałem nakrętkę. Szczotki są nie najgorsze, wiec przyczyna leży gdzieś indziej (może regulator fiksuje?) Mam nadzieje, jutro powinienem miec juz nowy, jest on zintegrowany ze szczotkami wiec od razu 2 rzeczy bd wyeliminowane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się