hugoarmani Opublikowano 20 Marca 2017 Opublikowano 20 Marca 2017 Witam, Przede wszystkim serdecznie witam wszystkich na forum, pomimo iż na forum jest już dłuższy czas - jest to mój pierwszy temat. W przyszłym miesiącu zamierzam wymienić zawieszenie z przodu - kompletne ze względu na sporą ilość luzów. Autem jeżdżę 4 rok. Mam następujące pytanie, co jeszcze warto wymienić przy okazji wymiany zawieszenia? Końcówki drążków kierowniczych? Powinno to poprawić precyzję prowadzenia. Jakieś inne propozycje?
TnX Opublikowano 22 Marca 2017 Opublikowano 22 Marca 2017 (edytowane) Moje pytanie od siebie, bo też będę wymieniał zawias, jakiej firmy założysz wahacze? A i na pytanie co warto jeszcze, to obejrzyj sprężyny, będziesz miał amortyzator ze sprężyną na wierzchu, odboje, oslony. Warto zwrócić uwagę na przeguby połosi i osłony, czy się nie leje, nie popękane gumy. Końcówki drążka? Jak kupujesz zestaw wahaczy to powinny być w komplecie, warto przy okazji wymienić Drążek kierowniczy jeśli jest wybitny, nie duże koszta, a zmniejszy luz na kierownicy o ile występuje Edytowane 22 Marca 2017 przez TnX
hugoarmani Opublikowano 1 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2017 Witam, dzięki za informacje. Z powodu kolizji samochodu temat się przeciągnął w czasie. Zamówiłem właśnie zestaw SKV. Zobaczymy jak się spiszą. Wymienię: - zawieszenie komplet przód - drążki kierownicze - sprężyny tył (być może twardsze? na tą chwilę jak 4 osoby z bagażem jadą to prawie haczę o podłoże) - przegub od strony pasażera zastanawiałem się, czy nie wymienić amortyzatorów przód, ale jeszcze nie dają żadnych objawów więc chyba się wstrzymam. Z tyłu wymieniałem 3 lata temu na Sachs i sprawują się świetnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się