fx552 Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 Witam, moje a4 zaczęło mieć apetyt na olej, jeszcze nie wiem ile na ile bo dopiero to przyuważyłem ale byłem z tym u mojego mechanika, który powiedział że to albo odma, albo turbina ale on nie widzi pomysłu co z tym zrobić i że generalnie wiekszość Dieseli tak ma i rozkłada ręce. Widać że jest przypocony wezyk od odmy i przy dolocie też jest silnik spocony. Powiedział że jedynie można wymienić uszkodzone uszczelki a tak to jeździć i dolewać. Czy naprawdę nie da sie z tym nic zrobić? Turbo ma moc, nie kopci, wydech jest czysciutki.
audikrk_ Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 Lepiej napisz jak wysokie jest to zużycie oleju. 1
fx552 Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Opublikowano 23 Marca 2017 (edytowane) Przez okolo 1000 km zeszło od 3/4 wskaznika mmi do jakos lekko ponad 1/4 wskaznika, nie wiem ile to jest, autko mam od niedawna Edytowane 23 Marca 2017 przez fx552
Wihajster Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 Lepiej uzupełnij profil na prawidłowy bo nie wiadomo jakie masz auto i silnik
fx552 Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Opublikowano 23 Marca 2017 Przecież wszystko jest w temacie, a profil zaraz poprawię
Gość Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 Tyle to ci powinno spasc ale przez 10 tys, jezeli spalil 0.5l na 1000 km to sporo, mnie na skali od max spada do 1/4 ale na 15 tysNa jakim oleju jezdzisz ?
fx552 Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Opublikowano 23 Marca 2017 Jeżdzę na oleju Castrol Edge 5w30, teraz czeka mnie serwis olejowy i mam zamiar przesiąść się z niego na na przykład Motula ale myślę ze to nie rozwiąże problemu
Gość Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 Raczej nie, ja jezdze tez na castrolu tylko lanym z beczki z aso i dolewek narazie nie robie od wymiany do wymiany.
fx552 Opublikowano 24 Marca 2017 Autor Opublikowano 24 Marca 2017 a jaki masz przebieg? ja bym obstawiał turbo, albo odme
cabanmat Opublikowano 24 Marca 2017 Opublikowano 24 Marca 2017 (edytowane) 19 godzin temu, fx552 napisał: Jeżdzę na oleju Castrol Edge 5w30, teraz czeka mnie serwis olejowy i mam zamiar przesiąść się z niego na na przykład Motula ale myślę ze to nie rozwiąże problemu Problemu może nie wyeliminuje ale konsumpcja powinna spaść Jeżeli nie masz DPF'a to lej olej 5W40 z normą VW 505 http://pro-choice.pl/diesel-synthoil-5w40-5l-lm1341-p-520.html Edytowane 24 Marca 2017 przez cabanmat
fx552 Opublikowano 24 Marca 2017 Autor Opublikowano 24 Marca 2017 Oczywiście, że mam DPF W poniedzialek jestem umowiony z jakimś innym magikiem który może bardziej sie zainteresuje problemem
audikrk_ Opublikowano 24 Marca 2017 Opublikowano 24 Marca 2017 Po pierwsze zrób pomiar ręcznym bagnetem bo MMI czasem szaleje i pokazuje dziwne wartości. Jeśli rzeczywiście jest taki pobór to masz 3 opcje: odma, turbina, silnik. Z czego obstawiam na 90% turbinę. Proponuję zdjąć węże i zobaczyć ile jest oleju. Ew. poszukać innych wycieków. Po drugie zmienić mechanika, bo taki który przy takim problemie rozkłada ręce i mówi że 'nie wie' powinien naprawiać kosiarki.
fx552 Opublikowano 24 Marca 2017 Autor Opublikowano 24 Marca 2017 Właśnie, skąd mam dorwać taki bagnet? Zadzwoniłem do ASO w Warszawie i zapytałem o cenę to mi powiedzieli... 700zł, żart chyba i gdzie się go umieszcza aby zrobić pomiar? Co do mechanika, wydawał mi sie ogarnięty, aż do wczoraj właśnie w mojej mieścinie to wszyscy by najchetniej robili rozrządziki, wymieniali olej, klocki i tarcze. Jak sie dzieje cos innego to juz taka reakcja jest, i pierdzieli ze nic sie nie da z tym zrobic i wieszkosc Diseli tak ma powiedzial na koniec zebym mu pokazał diesela który nie ma oleju w dolocie to stawia piwo
audikrk_ Opublikowano 24 Marca 2017 Opublikowano 24 Marca 2017 Za kilkanaście złotych kupujesz. Jest oddzielny temat odnośnie pomiaru oleju, jak wykonać pomiar itd itd. Tam masz wszystkie informacje. To, że w dolocie jest olej/mgiełka olejowa jest normalne, ale tak jak pisałem, jak ściągniesz i Ci się wyleje szklanka lub więcej oleju to raczej nie jest dobrze.
fx552 Opublikowano 24 Marca 2017 Autor Opublikowano 24 Marca 2017 Okej, rozpracuję temat w przyszłym tygodniu i dam znać
Kosatcz Opublikowano 16 Lutego 2020 Opublikowano 16 Lutego 2020 Witam. Czy to duże zużycie jak co 3 tys km trzeba dolać litr oleju? Wycieków nie ma.
Axel1 Opublikowano 16 Lutego 2020 Opublikowano 16 Lutego 2020 Godzinę temu, Kosatcz napisał: Witam. Czy to duże zużycie jak co 3 tys km trzeba dolać litr oleju? Wycieków nie ma. To jeszcze gorzej jak wycieków nie ma, 1 -2 l to od wymiany do wymiany się dolewa
Kosatcz Opublikowano 16 Lutego 2020 Opublikowano 16 Lutego 2020 To co może być przyczyna? Co radzicie?
KINIAM Opublikowano 16 Lutego 2020 Opublikowano 16 Lutego 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, Kosatcz napisał: Witam. Czy to duże zużycie jak co 3 tys km trzeba dolać litr oleju? Wycieków nie ma. Jaki dokładnie masz silnik/rocznik , na jakim oleju, jaki przebieg, od kiedy jest taki pobór oleju ?. Edytowane 16 Lutego 2020 przez KINIAM
Kosatcz Opublikowano 16 Lutego 2020 Opublikowano 16 Lutego 2020 (edytowane) 2.0 to 136 koni przebieg 200tys autentyk. Jak długo nie wiem. Poprzedni właściciel mówił ze tyle dolewał olej long live castrol. Rocznik 2012 Edytowane 16 Lutego 2020 przez Kosatcz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się