Mk-Mateusz 0 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Nie wiem dlaczego po wymianie poci sie czujnik temperatury cieczy;/ W samochodzie od wrzesnia 4 razy wymienialem plyn chlodniczy. 1) Po Kupnie, profilaktycznie 2) Przy Wymianie termostatu 3) Przy Wymianie termostatu bo zle siadla uszczelka i duzo ubylo plynu. 4) Wypadl mi czujnik na autostradzie. Dramat:) No ale nie o tym pisze. Wczesniej zamontowalem czujnik tak ze nalozylem na niego uszczelke i wcisknolem go do srodka i zalozylem na to zapinke od gory, czujnik wypadl i doszedlem do wniosku ze zapinka ma byc zalozona od dolu, po zalozeniu wyglada na to ze dobrze sie trzyma. Niestety teraz jak i wczsniej czujnik sie poci;/ i Ubylo mi z 2mm plynu na zbiorniczku;/ Mam juz dosyc tematu plynu chlodniczego:) Nie wiem dlaczego tak sie dzieje, moj nowy nabytek jakis pechowy:) dziwne rzeczy sie dzieja;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Masz coś nie tak z oringiem lub wogóle go nie masz. Jak oring jest dobry to działa jak sprężyna czujnik wchodzi z lekkim oporem i trzeba lekko go docicisnąc by wsunąć zwleczkę i nie ma ona prawa wypaść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 mi tez ciekło z oringu i założyłem 2 naraz i po kłopocie :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mk-Mateusz 0 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 kurde? chyba tez zaloze 2 naraz i silikonem posmaruje? No ale, zeby to zrobic musze wyjac czujnik, a co za tym idzie musze spuszczac plyn??? A do tego potrzebuje kanal;/ ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 jaki kanał.Od góry dojdziesz.Wyjmij czujnik załóż 2 oring bez silikonu,\.Płynu nie trzeba spuszczac.Najlepiej robic to we dwóch.Jeden wyjmuje czujnik drugi wkłada palec zeby nie ciekło albo stary czujnik jak masz włóż zeby nie ciekło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mk-Mateusz 0 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 duzo plynu mi ucieknie???? gdybym nie blokowal odplywu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 duzo plynu mi ucieknie???? gdybym nie blokowal odplywu?? dużo. lepiej zakorkować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mk-Mateusz 0 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 w sumie to moze bym mogl podlozyc pod to cos...zeby sie spokojnie zlalo i zrobic to na spokojnie raz a dobrze. tylko nie wiem czy mniej plynu ucieknie na rozgrzanym silniku czy na zimnym... i ile okolo tego bedzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 proponuję dodatkową uszczelkę zamontować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 A o-ring był nowy czy stary? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Jeszcze napisz jaki miałeś ten czujnik czy ORI itp. i czy go kupowałeś razem z oringiem? Ja ostatnio wymieniałem u sobie i miałem kupione 3 różne komplety: ORI, i jeszcze 2 jakieś nie firmówki. Jak przymierzalem uszczelki od nich to się okazało, że każda ma inną średnicę. Różnica była minimalna, ale naciągając uszczelkę na czujnik dało się ją wyczuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mk-Mateusz 0 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 czujnik z ASO, oring z ASO... nie byl w komplecie, osobna czesc, osobny numer... ta zapinka ma byc od dołu czy od gory??? warto smarowac jakims silikonem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 czujnik z ASO, oring z ASO... nie byl w komplecie, osobna czesc, osobny numer... ta zapinka ma byc od dołu czy od gory??? warto smarowac jakims silikonem?? z dołu i bez silikonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mk-Mateusz 0 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 dzieki za pomoc:) gumke zakladam na czujnik w takim charakterystcznym miejscu, potem zakladam nastepna gumne zaraz po niej??? bo chyba tak zrobie...eh... i sprobuje upuscicic plynu do jakiegos pojemniczka...tylko pasowalo by mi wiedziec ile go zleci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kielbu 0 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Panowie a gdzie znajduje się ten czujnik bo u mnie jest on zupełnie uwalony ( sprawdzone Vagiem ) i wskazuwka lezy ciagle na 60 stopniach, mogę prosić o jakieś zdjęcie aha i jaki polecacie czujnik bo jak kiedyś pytałem się "fachowca" to zapytał się jaki jest mi potrzebny bo jest kilka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Panowie a gdzie znajduje się ten czujnik bo u mnie jest on zupełnie uwalony ( sprawdzone Vagiem ) i wskazuwka lezy ciagle na 60 stopniach, mogę prosić o jakieś zdjęcie aha i jaki polecacie czujnik bo jak kiedyś pytałem się "fachowca" to zapytał się jaki jest mi potrzebny bo jest kilka moze bys poszukal na forum troche? http://www.a4-klub.pl/smf/ajm_awx_avf_avb_lokalizacja_czujnikow_oraz_elementow_wykonawczych-t45015.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kielbu 0 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Dzięki jakoś umknał mi ten temat :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wektor2121 0 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 mnie się wydaje ze kolega źle montuje zawleczkę bo ją się nie od góry nie od dołu tylko z lewej strony wciska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Panowie a gdzie znajduje się ten czujnik bo u mnie jest on zupełnie uwalony ( sprawdzone Vagiem ) i wskazuwka lezy ciagle na 60 stopniach, mogę prosić o jakieś zdjęcie aha i jaki polecacie czujnik bo jak kiedyś pytałem się "fachowca" to zapytał się jaki jest mi potrzebny bo jest kilka Fakt jest kilka. Musisz sprawdzić ilość pinów i kolor kostki, ale najlepiej sprawdzic w ETKA lub podobnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Panowie a gdzie znajduje się ten czujnik bo u mnie jest on zupełnie uwalony ( sprawdzone Vagiem ) i wskazuwka lezy ciagle na 60 stopniach, mogę prosić o jakieś zdjęcie aha i jaki polecacie czujnik bo jak kiedyś pytałem się "fachowca" to zapytał się jaki jest mi potrzebny bo jest kilka Fakt jest kilka. Musisz sprawdzić ilość pinów i kolor kostki, ale najlepiej sprawdzic w ETKA lub podobnym jest kilka roznych typow czujnik, w silniku czujnik temperatury plynu jest jeden - podwojny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się