kkrzysiekk555 Opublikowano 26 Marca 2017 Opublikowano 26 Marca 2017 Witam, ostatnie czasy auto jeździło na Mobilu 5w40, teraz po małej zmianie na Motul też 5w40 mocno słychać gwizdanie turbiny, nawet przy spokojnym przyśpieszaniu tak od 1800-1900 obrotów. Prędzej można powiedzieć, że nie było jej słychać wcale, chyba, że przy otwatrym oknie i mocnym depnięciu gazu w podłoge. Przypadek akurat z olejem, czy coś się zaczeło dziać z turbo? Auto nie kopci, moc ma taką samą jak cały czas dotychczas....
przem8 Opublikowano 26 Marca 2017 Opublikowano 26 Marca 2017 A stało się to od razu po wymianie czy jakiś czas później?
kkrzysiekk555 Opublikowano 26 Marca 2017 Autor Opublikowano 26 Marca 2017 odrazu po wyjechaniu z garażu po zmianie oleju już gwizdała, przed nic.
przem8 Opublikowano 26 Marca 2017 Opublikowano 26 Marca 2017 A może pojawiła się gdzieś nieszczelność? Jeśli wszystkie węże szczelne to głośny świst może powodować uszkodzony wirnik. Osobiście nie spotkałem się żeby wymiana oleju powodowała głośniejszą pracę turbiny
kkrzysiekk555 Opublikowano 26 Marca 2017 Autor Opublikowano 26 Marca 2017 Może zbieg okoliczności we wtorek sprawdze to na podnośniku
Magik123 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 U mnie w Volvo zaczeła gwizdać jak ją wyciągnąłem do zmiany strony gorącej, później raz jeszcze wyjąłem, rozebrałem, bo myślałem że ma nieszczelność na połaczeniu muszli ale nic to nie zmieniło. Gwizdała tak z 30 tyś km, dodam że doładowanie w niej było podniesione z 0,6 do 1.0 bara, później auto sprzedałem i nadal jeździ i nic jej nie jest. U kumpla w TDI gwizda od 7 lat i nic jej sie nie dzieje. Olej mógł spowodować taki gwizd.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się