aiwer Opublikowano 27 Marca 2017 Opublikowano 27 Marca 2017 (edytowane) Witam, Od dłuższego czasu jeżdzę ze stukami z prawej strony. Byłem w sobotę na stacji dignostycznej, facet sprawdził i stwierdził luzy tylko w drążku kierowniczym. Drogą dedukcji padło na amortyzator ale nie sam w sobie tylko jaieś poduchy. Pytanie czy da się to samemmu zrobić "pod blokiem"? Przy okazji wymieniłbym jakieś tależyki na te z B5, żeby przód siadł niżej. Drążek kierowniczy skoro ma luz a czuje na kierownicy że ma wymienić po obu stronach razem z końcówkami czy tylko to co jest uwalone? rozumiem , że poduszki i talezyki są wmontowane w "mocowanie amortyzatora"? Edytowane 27 Marca 2017 przez aiwer
Klawisz-84 Opublikowano 27 Marca 2017 Opublikowano 27 Marca 2017 Zależy jak mocno trzyma śruba przy zwrotnicy górne wahacze. Bo może być tak że odkręcisz śrubę i z pomocą rąk wyjmiesz je z osadzenia w zwrotnicy lub potrzebny będzie wyciskacz/wyjmak. Ja zdjąłem wahacze, amor i zwrotnice na raz. Czyli kawał elementów jak na pracę pod blokiem. From z3
.Pablo. Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Według mnie taki zakres prac pod blokiem to już wyzwanie. Nie wiadomo jak ze śruba od górnych wahaczy do tego potrzebujesz ściągacz do sprężyn trochę roboty będzie. Poduszka jest na górze amorka raczej nie powinna się zużyć a talerzyk zbijasz wkładasz nowy i składasz do kupy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się