bartos004 0 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Co może powodować brak ciśnienia płynu w układzie? Moje auto to Audi A4 1.9 Tdi 97r. * jakiego płynu? [Musashi] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Solar_ 0 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 pozostawiony na wolnych obrotach z poluzowanym korkiem nagrzewa się??, w jakim momencie momencie włącza się wentylator, czy płyn zaczyna się szybko podnosić do góry i wylewać ze zbirnika?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartos004 0 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 płyn w zbiorniczku niepodnosi się niema wogóle cisnieniia cieczy nieleci z przewodu nagrzewnicy po zdjęciu plis pomóż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Solar_ 0 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 postaram Ci sie jakos pomoc ale nic nie obiecuje *Wydobywają się pęcherzyki powietrza na powierzchni płynu to może to oznaczać problem z uszczelką pod głowicą (nieszczelność). *szczelność układu smarowania (po prostu silnik lubi się pocić – uszczelka pod pokrywą klawiatury i uszczelniacze wału korbowego,i również chyba uszczelka miski olejowej trzeba uważać w korkach, małe ciśnienie w układzie to też obniżona temperatura gotowania się płynu oraz układ bardziej podatny na zapowietrzenie, a i termostat może też nie otwierać dużego obiegu przy odpowiedniej temperaturze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartos004 0 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Zdjąłem przewody z nagrzewnicy . Niedochodz wogóle płyn przewodem zasilającym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemciotorun 5 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 a moze lopatki w pompie wody sie urwaly? widzialem taki przypadek ale odziwo koles n ie mial problemu z temperatura a usterka wyszla zupelnie przypadkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartos004 0 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 ale czy wtedy niegrzał by się silnik?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 a moze lopatki w pompie wody sie urwaly? widzialem taki przypadek ale odziwo koles n ie mial problemu z temperatura a usterka wyszla zupelnie przypadkiem. dokładnie tak.U kolegi tak było,spadł wiatraczek z ośki na pompie wodnej i obiegu nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 a moze lopatki w pompie wody sie urwaly? widzialem taki przypadek ale odziwo koles n ie mial problemu z temperatura a usterka wyszla zupelnie przypadkiem. Też słyszałem o występowaniu tego typu awarii pompy wody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemciotorun 5 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 moze sie przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mafia56 0 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Kolego na 100% jest to pompa wody!!!! Smialo to mozesz rozbierac i nic wiecej nieszukaj...mialem juz takie 4 przypadki a w mechanice siedze na codzien!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 zapowietrzony układ albo walnieta pompa wody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drarek 0 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 pozostawiony na wolnych obrotach z poluzowanym korkiem nagrzewa się??, w jakim momencie momencie włącza się wentylator, czy płyn zaczyna się szybko podnosić do góry i wylewać ze zbirnika?? Witam. A co się dzieje jak płyn zaczyna się podnosić do góry w zbiorniczku?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Solar_ 0 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Witam. A co się dzieje jak płyn zaczyna się podnosić do góry w zbiorniczku?? to odnosi sie do zwiekszonego Cisnienia w ukladzie wydobywają się pęcherzyki powietrza na powierzchni płynu to może to oznaczać problem z uszczelką pod głowicą (nieszczelność). co do szczelności układu chłodzenia to musi być szczelny!! korek ma zawór ciśnieniowy i jeśli ciśnienie wzrośnie nadmiernie to się otworzy,W układzie musi panować pewne ciśnienie.. jeśli korek jest uszkodzony bądź go nie dokręcasz to może być przyczyna gotowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drarek 0 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 ja u siebie zauważyłem że jak silnik mam rozgrzany i odkręcę korek od zbiorniczka to płyn zaczyna mi się podnosić do góry i wypływa, ale żadnych pęcherzyków czy bąbelków powietrza nie widać. Czy to normalne?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 ja u siebie zauważyłem że jak silnik mam rozgrzany i odkręcę korek od zbiorniczka to płyn zaczyna mi się podnosić do góry i wypływa, ale żadnych pęcherzyków czy bąbelków powietrza nie widać. Czy to normalne?? zapowietrzony uklad, ze zbiorniczka nie smierdzi spalinami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drarek 0 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 no wydaje mi się że nie śmierdzi, jeszcze dokładnie sprawdzę jutro. Mam nadzieję że to rzeczywiście tylko zapowietrzony układ. Spróbuję odpowietrzyć w weekend. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Witam, może się podłącze pod temat. Dziś zauważyłem, że w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego mam bąbelki powietrza i jest troche spieniony. Nie ubywa jego. Natomiast auto dogrzewa sie jedynie do 79 stopni i kolo tego sie kreci wiec myslalem ze to termostat ale dzis przyuważyłem wlasnie te babelki i spieniony płyn. Czy to coś może być powiązane. Co do pompy wody czy tez uszczelek glowicy to bylo to kilka miesiecy temu robione. Co do kopcenia hmmmm, tylko rano na zimnym silniku czasami potrafi troche na bialo zakopcić i potrafia zaklekotać popychacze ale to w miare normalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się