Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słabo przyspiesza błąd 17535 1.8T AWT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, oczytałem sie już o tym i sam nie wiem co ma już wymienić. Auto nie jedzie jak na te 150KM,sporo pali i co raz mam ten sam błąd o zbyt bogatej mieszance.  Doładowanie według programu niby skacze do 0,6 bara ale nie wiem na ile temu wierzyć. Jadąc jednostajnie, wciskając gaz na 1/3 auto w miare ładnie zaczyna przyspieszać, wciskając gaz dalej nie ma żadnej zmiany, przyspiesza nadal jednostajnie. Mam wrażenie że odpuszczając lekko gaz auto zaczyna przyspieszać lepiej, ale może to wrażenie.

 

Zrobiłem logi dynamiczne, nie wiem które grupy mam jeszcze zlogować.

 


4B0 906 018 CG ,,1.8L R4/5VT     G   0002,

,Group A:,'001,,,,Group B:,'115,,,,Group C:,'002
,,RPM,Temperature,Lambda,Bin. Bits,,RPM,Load,Absolute Pres.,Absolute Pres.,,RPM,Load,Inj. On Time,Mass Flow
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min,°C,%,,STAMP, /min,%, mbar, mbar,STAMP, /min,%, ms, g/s
,0.60,1440,93.0,6.3,01101111,0.00,1440,26.3,980.0,1000.0,0.30,1440,27.1,2.72,7.69
,1.51,1520,93.0,0.0,01100011,0.90,1440,40.6,980.0,990.0,1.20,1440,90.2,8.16,26.64
,2.41,1680,93.0,2.3,01101011,1.81,1600,95.5,1580.0,1070.0,2.11,1640,100.0,9.52,33.22
,3.32,1880,93.0,0.8,01101011,2.71,1760,108.3,1630.0,1190.0,3.01,1800,114.3,10.54,42.22
,4.22,2080,93.0,0.0,01101001,3.62,1960,124.8,1640.0,1300.0,3.92,2000,126.3,11.56,49.92
,5.13,2320,93.0,-0.8,01101001,4.52,2160,125.6,1610.0,1290.0,4.83,2240,125.6,11.22,53.81
,6.03,2520,93.0,0.0,01101001,5.43,2360,124.8,1580.0,1290.0,5.73,2440,125.6,11.22,57.67
,6.94,2760,93.0,-1.6,01101001,6.33,2600,127.1,1570.0,1280.0,6.63,2640,127.8,11.22,65.14
,7.84,2960,93.0,-1.6,01101001,7.24,2800,130.1,1550.0,1280.0,7.54,2880,130.8,11.56,73.19
,8.75,3200,93.0,-1.6,01101001,8.14,3040,133.1,1540.0,1290.0,8.45,3120,135.3,11.90,82.22
,9.65,3400,93.0,-0.8,01101001,9.05,3280,137.6,1540.0,1300.0,9.35,3320,137.6,12.58,89.00
,10.56,3640,93.0,0.0,01101001,9.95,3480,137.6,1550.0,1300.0,10.26,3560,136.1,12.24,92.89
,11.46,3880,93.0,0.8,01101001,10.86,3680,133.8,1570.0,1310.0,11.16,3760,134.6,12.24,96.31
,12.37,4080,93.0,1.6,01101001,11.76,3920,134.6,1580.0,1300.0,12.06,4000,134.6,12.24,102.61
,13.27,4280,93.0,2.3,01101001,12.67,4120,134.6,1580.0,1290.0,12.98,4200,135.3,12.58,110.08
,14.19,4480,93.0,1.6,01101001,13.57,4360,136.8,1580.0,1290.0,13.89,4440,136.1,13.26,115.86
,15.08,4680,93.0,2.3,01101001,14.48,4560,136.8,1570.0,1280.0,14.78,4640,137.6,13.60,124.81
,16.00,4920,93.0,0.0,01100001,15.38,4760,138.3,1550.0,1280.0,15.70,4840,137.6,13.60,129.06
,16.89,5120,93.0,1.6,01100001,16.29,5000,137.6,1530.0,1260.0,16.59,5040,136.8,13.60,130.83
,17.81,5320,92.0,1.6,01100001,17.20,5200,136.8,1510.0,1250.0,17.51,5280,136.8,13.94,138.14
,18.70,5520,92.0,1.6,01100001,18.10,5400,136.1,1490.0,1230.0,18.41,5440,136.1,13.94,141.86
,19.61,5680,92.0,1.6,01100001,19.01,5600,135.3,1470.0,1220.0,19.31,5640,135.3,14.28,147.22
,20.52,5880,92.0,1.6,01100001,19.91,5760,134.6,1450.0,1210.0,20.22,5800,133.8,14.28,147.22
,21.42,6040,92.0,1.6,01100001,20.83,5920,131.6,1430.0,1200.0,21.12,5960,129.3,13.60,148.19
,22.34,6160,92.0,1.6,01100001,21.73,6080,127.8,1410.0,1180.0,22.03,6120,127.1,13.60,149.06
,23.24,6320,92.0,1.6,01100001,22.64,6240,125.6,1400.0,1170.0,22.94,6240,125.6,13.94,149.81
,24.14,6440,92.0,1.6,01100001,23.54,6360,124.8,1390.0,1160.0,23.84,6400,124.1,13.60,151.81
,25.05,6520,92.0,1.6,01100001,24.45,6480,122.6,1380.0,1160.0,24.74,6480,122.6,13.60,152.81
,25.95,6640,91.0,1.6,01100001,25.34,6600,120.3,1380.0,1150.0,25.65,6600,119.5,13.26,149.19
,26.85,6760,91.0,1.6,01100001,26.26,6680,118.0,1370.0,1150.0,26.56,6720,118.0,13.26,151.36
,27.76,6200,91.0,3.9,01110001,27.15,6800,110.5,980.0,1150.0,27.46,6560,14.3,1.70,35.31
,28.67,4680,91.0,8.6,01110001,28.07,5800,15.0,980.0,1180.0,28.36,5120,15.8,1.70,15.08
,29.57,4400,91.0,13.3,01111001,28.96,4680,14.3,980.0,1100.0,29.26,4520,14.3,1.70,12.86
,30.47,3960,91.0,0.0,01110001,29.87,4240,13.5,980.0,1060.0,30.17,4120,13.5,0.00,10.92
,31.38,3680,91.0,0.0,01110001,30.77,3880,12.8,980.0,1050.0,31.07,3760,13.5,0.00,10.19

 

Opublikowano

Bardzo biednie w tym aucie z doładowaniem.

Zrób logi 002+033, 115+118, 003+020.

Max po dwie grupy, a następnie umieść na stronie VAG-LOG, a tu zapodaj linki.

Opublikowano

Sprawdz jaką masz załozoną przepływkę bo pokazuje bzdury...

Opublikowano (edytowane)

Jutro postaram się zrobić. Dziś jeszcze powalczyłem z zaworem N75, wyjąłem go, wymyłem, ale nie wiele to zmieniło. Jak jest odłączony to w miare szczelny jest tylko króciec z TIPa, reszta ma przedmuch czyli muszla z WG chyba tak być nie powinno? Po podaniu napięcia przelot jest przez każdy króciec. Czyli wychodzi że turbo ma cały czas połączenie z WG i może stąd taka lipa.

 

Przewiozłem się delikatnie z odpiętym WG i przy 2300 auto strzela az miło, czyli rozumiem że N75 jest do wymiany?

 

Jeszcze miałem rozebrać  DV ale zeszło się z czyszczeniem odmy i przewodów i już nie ruszałem, chociaż słychać go było jak upuszczał jak byłem sie przejechać z odpiętym WG.

 

Łukasz, własnie nie wiem czy nie pokazuje za dużych wartości, ostatnio ją myłem jak wymieniałem filtry ale niczego to nie zmieniło, brudna jakaś tez nie była, ile powinno pokazywać w serii przy tych 6000 tys rpm?

Edytowane przez Magik123
Opublikowano

Nic nie kombinuj z n75 bo jest sprawny, w logu miałeś pewnie tryb awaryjny i obcięte doładowanie, zrób to co pisze.

Opublikowano

Co dokładnie mam sprawdzic z przepływką? Numer? Ile powinna pokazywać, bo rozumim że pokazuje za dużo tak? 

N75 ma mic lekki przedmuch do Tipa? Ustami dmuchając jest lekki przedmuch, podając 1 bar lekko syczy. Sory że tak pytam ale chce miec pewnosc ze tak ma byc, jak bedzie trzeba to go wymienie. 

Wieczorem zrobie logi bo faktycznie poprzednie byly robione z błedami pompy powietrza i zbyt bogatej mieszanki.

Opublikowano

Sprawdz nr jaki ma, a najlepiej podmien na sprawna boscha.

Opublikowano

A czy mozna podmienić na jakąś z diesla? Nie mam tu od kogo wziąć z 1.8t.

Opublikowano

Tu to znaczy gdzie??

Z diesla nie. Najlepiej o tym samym nr co ori.

Opublikowano

W sensie w swojej miejscowosci. 

Opublikowano

Numery przepływki

Gdzies mi umkneło zdjęcie obudowy, może wystarczy numer wkładu? Bosch F 00C 2G2 032

Przejechałem się tez z odpiętą wtyczką przypływki i wygląda że bez przepływki auto jeździ lepiej niż z przepływką, coś to oznacza?

Zamieszczam Logi, proszę o ocenę i jakieś podpowiedzi czego się czepić.

115, 118

http://www.vaglog.pl/log-115_118_O7x4b5F.html 

003, 020

http://www.vaglog.pl/log-003_020_4pqQa.html

002, 033

http://www.vaglog.pl/log-002_033_pdI24ef.html

 

Opublikowano

Jest tak jak pisałem, przepływka zawyża bo wkład jest  nie prawidłowy, powinien być F 00C 2G2 049, a najlepiej kup nową przepływkę z numerem na obudowie 06A 906 461 L

Opublikowano

Dzięki :)

Jutro podzwonię po sklepach i popytam o przepływkę, rozumiem że ma być Bosch?

Opublikowano

Jeszcze jedno pytanie, bo znalazłem taki, czy to może być, nie wiem tylko czy on ma te same numery, czy tylko wystepuje pod tym numerem w sprzedazy?

 

https://www.czesciauto24.pl/bosch/1160389

Opublikowano

Tak jest ok, nr ma inny bo to jest przeplywomierz po regeneracji i musisz oddac swoja przeplywke w zamian, tak czy inaczej tez bedzie ok.

Opublikowano (edytowane)

Przepływomierz założony nowy, auto wreszcie jedzie jak powinno i ładnie przyspiesza w całym zakresie.  Jeszcze raz dziękuję za pomoc :) Auto teraz pali w trasie do 110-120 8.2-9L a wcześniej opierniczał nie przekraczając 100 ok 15L, tak że różnica jest kolosalna.

 

Temat można zamknąć.

Edytowane przez Magik123
Opublikowano

gratulacje

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...