Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Utrata obrotów z 1000 na 600


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie :)

Od ostatnich kliku dni, kiedy hamuję, silnik w końcowej fazie, zamiast utrzymać stałe obroty, spada na sekundę o ok.200 w dół od poprawnych obrotów, co sprawia iż czuć zadławienie silnika. Auto wtedy nigdy nie gaśnie, jednak wpływa to na mój dyskomfort.

Spadanie obrotów spowodowało zapalenie się żółtego CHECK ENGINE, pod sprawdzeniu VAGie, wyskakuje błąd. zbyt uboga mieszanka Paliwowa. ( Auto zawsze tankuje na tej samej stacji,  zawsze tankuje 98) .

Jak myślicie co może być powodem ? 

Opublikowano

Świece, układ paliwowy, nieszczelność ? Trzeba posprawdzać, a jak z przyśpieszeniem ? Nie ma problemów? Kiedy świece były ruszane ? Szklanka hpfp wymieniana była ? Wklej nr błędu też. 

Opublikowano

Wymień ten solenoid odprowadzający opary z baku, on ma oznaczenie N80

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Powracam do tego samego punktu. Po skasowaniu błędu przez 3 tyg. było wszystko ok, jednak bład znów wrócił. Teraz po skasowaniu, wrócił po 1dniu. 

Czy winą może być sonda lambda przed kolektorem ? 

 

Opublikowano
Powracam do tego samego punktu. Po skasowaniu błędu przez 3 tyg. było wszystko ok, jednak bład znów wrócił. Teraz po skasowaniu, wrócił po 1dniu. 
Czy winą może być sonda lambda przed kolektorem ? 
 

Ja miałem ten błąd jak pękła mi rurka podłączona do odmy


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano

Kolego sprawdź zawór n80, uszkodzony nie cyka i może być powodem spadku obrotów i drgań. Koszt 50 pln wymiana banalna.  

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...